Rumat ihmiset

hatata

Mielestäni rumat ihmiset ovat pahinta mitä voi olla.
Olen vakaasti sitä mieltä, että rumuus on sairaus, jolle on hoito: eristäminen muista ihmisistä. Rumat pitäisi sulkea laitoksiin, jossa he kulkisivat pussit päässään niin ettei kukaan voi heidän rumuuttansa todentaa.
Laitoksissa läskeille syötettäisiin pakosta terveellistä ruokaa ja heidät laitettaisiin huhkimaan. Naamarumat passitettaisiin plastiikkakirurgille. Vanhat suljettaisiin lukkojen taa.
Jos olet eri mieltä, olet tietysti kammottava läski finninaama, jota on tainnut kauniit, älykkäät ja suositut kiusata koulussa. Ärsyttääkö?

74

4221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlirlir

      aha.

    • Mieti

      Kauniit ovat yleensä suosittuja, mutta ei älykkyydellä ole kauneuden kanssa mitään yhdistävää.

      • hatata

        En ole missään vaiheessa maininnut, että kauniit olisivat älykkäitä. Miten tuo kommenttisi liittyy yhtään mihinkään? Halusitko vain päästä heittämään mielestäsi nokkelia kommentteja alentaaksesi tämän asiallisen ja järkevän keskustelun mielekkyyttä? Taidat olla joku angstiteini jonka pitää päästä pätemään.


      • Mieti
        hatata kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa maininnut, että kauniit olisivat älykkäitä. Miten tuo kommenttisi liittyy yhtään mihinkään? Halusitko vain päästä heittämään mielestäsi nokkelia kommentteja alentaaksesi tämän asiallisen ja järkevän keskustelun mielekkyyttä? Taidat olla joku angstiteini jonka pitää päästä pätemään.

        "...kammottava finninaama, jota on tainnut kauniit, älykkäät ja suositut kiusata koulussa."

        Tällä tavalla liitit älykkyyden yhteen kauneuden ja suosittuuden kanssa. Mutta älykkyys ei kuulu joukkoon. Kauneudesta seuraa suosittuutta mutta ei älykkyyttä.


      • Jaakko Leinonen

        Kyllä ainakin naisilla rumuudella ja tyhmyydellä on mielestäni yhteys. Otan kaksi kielten opiskeluun liittyvää esimerkkiä:

        1. Eräs ruma tyttö, joka oli koko kouluaikansa lukenut saksaa, ei ysiluokan lopussa osannut sanoa minä olen saksaksi. Hän uskoi sen johtuvan siitä, että koulu, jota hän oli käynyt, oli hänen mielestään huono. Ei sitten hänelle voinut tulla mieleen, että oi itsessäkin olla vikaa, jos ei kieliä opi. Minä olin opiskellut saksaa lyhyemmän aikaa kuin hän samassa koulussa ja osasin ja osaan kyllä sanoa tuon minä olen -lauseen saksaksi ich bin ja keskustelenkin joskus saksaksi, kun saksalaisia tapaan.

        2. Toinen ruma tyttö kysyi lukion englannintunnilla milloin sanaa "the" käytetään. Tosin onhan tuossa silloin tällöin epäselvyyksiä jopa rnglannin YO-kirjoituksissa kirjoittaneilla suomalaisilla, kun the-sanalle ei suomessa suoranaista vastinetta ole, mutta tämä ruma tyttö ei tiennyt edes sitä perussääntöä, että the-sanaa käytetään silloin, kun substantiivi, joka sitä seuraa, on jollakin tavalla ennestään tuttu kuulijalle.


      • UGLY_BITCH
        Mieti kirjoitti:

        "...kammottava finninaama, jota on tainnut kauniit, älykkäät ja suositut kiusata koulussa."

        Tällä tavalla liitit älykkyyden yhteen kauneuden ja suosittuuden kanssa. Mutta älykkyys ei kuulu joukkoon. Kauneudesta seuraa suosittuutta mutta ei älykkyyttä.

        älkää ottako itteenne. ruma peikko olen koko yläkoulun ollut ja silti keskiarvo on 9.6 ja kavereita riittää :) ihmiset jotka tosissaan ajattelee aloittajan tapaan on vakavia mentaliteettisia ongelmia, ei ole minun/kenenkään muunkaan ongelma jos et niistä halua päästä eroon tai hakeudu laitoshoitoon.


      • 45645
        Jaakko Leinonen kirjoitti:

        Kyllä ainakin naisilla rumuudella ja tyhmyydellä on mielestäni yhteys. Otan kaksi kielten opiskeluun liittyvää esimerkkiä:

        1. Eräs ruma tyttö, joka oli koko kouluaikansa lukenut saksaa, ei ysiluokan lopussa osannut sanoa minä olen saksaksi. Hän uskoi sen johtuvan siitä, että koulu, jota hän oli käynyt, oli hänen mielestään huono. Ei sitten hänelle voinut tulla mieleen, että oi itsessäkin olla vikaa, jos ei kieliä opi. Minä olin opiskellut saksaa lyhyemmän aikaa kuin hän samassa koulussa ja osasin ja osaan kyllä sanoa tuon minä olen -lauseen saksaksi ich bin ja keskustelenkin joskus saksaksi, kun saksalaisia tapaan.

        2. Toinen ruma tyttö kysyi lukion englannintunnilla milloin sanaa "the" käytetään. Tosin onhan tuossa silloin tällöin epäselvyyksiä jopa rnglannin YO-kirjoituksissa kirjoittaneilla suomalaisilla, kun the-sanalle ei suomessa suoranaista vastinetta ole, mutta tämä ruma tyttö ei tiennyt edes sitä perussääntöä, että the-sanaa käytetään silloin, kun substantiivi, joka sitä seuraa, on jollakin tavalla ennestään tuttu kuulijalle.

        MITÄ VITTUA OIKEASTI :D


      • gingeroinen
        Jaakko Leinonen kirjoitti:

        Kyllä ainakin naisilla rumuudella ja tyhmyydellä on mielestäni yhteys. Otan kaksi kielten opiskeluun liittyvää esimerkkiä:

        1. Eräs ruma tyttö, joka oli koko kouluaikansa lukenut saksaa, ei ysiluokan lopussa osannut sanoa minä olen saksaksi. Hän uskoi sen johtuvan siitä, että koulu, jota hän oli käynyt, oli hänen mielestään huono. Ei sitten hänelle voinut tulla mieleen, että oi itsessäkin olla vikaa, jos ei kieliä opi. Minä olin opiskellut saksaa lyhyemmän aikaa kuin hän samassa koulussa ja osasin ja osaan kyllä sanoa tuon minä olen -lauseen saksaksi ich bin ja keskustelenkin joskus saksaksi, kun saksalaisia tapaan.

        2. Toinen ruma tyttö kysyi lukion englannintunnilla milloin sanaa "the" käytetään. Tosin onhan tuossa silloin tällöin epäselvyyksiä jopa rnglannin YO-kirjoituksissa kirjoittaneilla suomalaisilla, kun the-sanalle ei suomessa suoranaista vastinetta ole, mutta tämä ruma tyttö ei tiennyt edes sitä perussääntöä, että the-sanaa käytetään silloin, kun substantiivi, joka sitä seuraa, on jollakin tavalla ennestään tuttu kuulijalle.

        Olet täysin naurettava. Maailmassa ei ole lakia joka määrittää rumuuden ja kauneuden. Kauneus on katsojan silmissä.


      • Anonyymi
        hatata kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa maininnut, että kauniit olisivat älykkäitä. Miten tuo kommenttisi liittyy yhtään mihinkään? Halusitko vain päästä heittämään mielestäsi nokkelia kommentteja alentaaksesi tämän asiallisen ja järkevän keskustelun mielekkyyttä? Taidat olla joku angstiteini jonka pitää päästä pätemään.

        Saatanan nimerkki hatara/ap oot kyllä yksi natsi, etkö osaa lukea vittu rivien välistä vauva. Kommentin pointti oli että luonne ja teot ratkaisee ei ulkonäkö! JA VITTU MAILMASSA ON OIKEITA ONGELMIA! EI VITTU MITÄÄ"rumuus on pahinta" PASKAA, KIITOS


      • Anonyymi
        Mieti kirjoitti:

        "...kammottava finninaama, jota on tainnut kauniit, älykkäät ja suositut kiusata koulussa."

        Tällä tavalla liitit älykkyyden yhteen kauneuden ja suosittuuden kanssa. Mutta älykkyys ei kuulu joukkoon. Kauneudesta seuraa suosittuutta mutta ei älykkyyttä.

        MITÄ HELVETTIÄ SEN KYLLÄ HUOMAA ETTÄ MITÄÄN NOISTA LUETTELEMISTASI ADJEKTIIVEISTA SINULLA EI OLE, VARSINKAAN ÄLYKKYYTTÄ! HERÄÄ VITTU TOSIMALMAAN PELLE!


      • Anonyymi
        UGLY_BITCH kirjoitti:

        älkää ottako itteenne. ruma peikko olen koko yläkoulun ollut ja silti keskiarvo on 9.6 ja kavereita riittää :) ihmiset jotka tosissaan ajattelee aloittajan tapaan on vakavia mentaliteettisia ongelmia, ei ole minun/kenenkään muunkaan ongelma jos et niistä halua päästä eroon tai hakeudu laitoshoitoon.

        JOILLAKIN VAIN JOILLA ÄLY ON MATALAMPI KUIN KESKIVERROLLA VOI OLLA HAASTEITA MM HYGIENIANSA HUOLEHDINNASSA EIKÄ SE SINUN ASIA OLE KOSKA KAIKILLA ON OMAT HAASTEENSA. JA SE VITTU TEIDÄN KUTSUMA"RUMUUS" VOI JOHTUA JOSTAIN VAMMASTAKIN JOKA VOI LIITTYÄ ULKONÄKÖÖN JA ÄLYYN. MUTTA RUMA EI TARKOITA TYHMÄÄ EIKÖ TOISIN PÄIN. MUTTA MUIDEN RUMAKSI HAUKKUMINEN AUTOMAATTISESTI TARKOITTAA HUONOKÄYTÖKSISTÄ KUSIPÄÄTÄ. YRITÄTTEKÖ TE PIKKU TAAPEROT JOTENKI FLEKSATA SILLÄ ETTÄ NÄYTÄTTE MUKA HYVÄLTÄ VAIKKA NÄYTÄTTE TÄYDELTÄ PASKALTA? SITÄ PAITSI SUURIN OSA VAAN MEIKKAA NIIN VITUSTI ETTÄ SILLÄ MUKA ON NÄYTTÄVINÄÄN HYVÄLLE


    • ...

      Teet kärpäsestä härkäsen... Ei tuollainen tietenkään voi ärsyttää, lapsellistahan tuo on kuin mikä! :)

    • PostiDemoni

      Sitä asiaa, että jos kaikki "rumat" ihmiset suljettaisiin laitoksiin, niin sitten ne "kauniit" ihmiset jakautuisivat taas, aina joku olisi kauniimpi kuin toinen, tai sitten kaikki olisivat samannäköisiä.

    • Provohan tämä, mutta ihan kaiken varalta...
      Millainen ihminen on ruma? Ne mielipiteet kun vähän jakaantuu. Toisen mielestä ruma ihminen voi toisen mielestä olla kaunis. Miksi kenenkään pitäisi mennä plastiikkakirurgille vain sen takia että jonkun mielestä on ruma? Entä jos joku pitääkin SINUA rumana?
      Lihavuudelle ei aina voi mitään ja olisi kai jo ihmisoikeuksienkin vastaista rangaista ihmistä vanhuudestaan vangitsemalla tämä...
      Loppuviestistäsi sain kuvan että mielestäsi ulkonäkö on suoraan kytköksissä älykkyyteen. No, jos näin on, niin en päästäisi sinua lasten lähelle - säikähtäisivät vielä karseaa ulkonäköäsi!

      • sillee

        Toi loppu oli just hyvä!:)


      • Anonyymi

        Haistakukka ja muut tätä asiaa ajavat puhuu asiaa. Kiitos kun muukin asiallisia. Rumaksi haukkuminen on ala-arvoista ja lapsellista. Aloittaja on aika naivi ja primitiivinen tuon perusteella


    • perttiperanen

      Jos kerran itse olet niin täydellisen kaunis, niin pistäppä profiilisi julkiseksi ja oma kuvasi sinne.

      Et taida uskaltaa.

    • voi olla

      "Vanhat suljettaisiin lukkojen taa."

      Mitäs Sinulle tapahtuisi ,kun tulisit vanhaksi?
      Niin. Sinut suljettaisiin lukkojen taa.

      Olis tosi nastaa vai?
      Hitler oli nero...

      • sulkemisesta

        lukkojen taa käytetään suomessa poliittisesti korrektimpaa nimitystä, VANHAINKOTI!!!
        ja kyllä, Hitler OLI nero!!


    • jos toi ei ollu provo

      niin sä oot ylimielinen ruma paskiainen joka on katkera koska ei koskaan saa ketään ittelleen. Tai sitten sä oot joku pilalle hemmoteltu teini(x) kakara. Se ois ihan oikein sulle että sut suljettais vanhana laitokseen.

      kauneus ja älykkyys ei ole kytköksissä toisiinsa niinkuin annat viestissäsi ymmärtää.

      Miksi rumat pitäisi eristää muista ihmisistä? oletko natsi?

      ja lopuksi ei, en ole läski finninaamainen nörtti, mutta en mikään erityisen hyvän näköinenkään, mutta silti said koulun kauneimman tytön omakseni

      sä oot muute tosi pinnallinen. Vastasin nyt siltä varalta että olit tosissasi. Ehkä olet itse ruma ja joudut vanhana laitokseen

    • mii

      Eii helvetti mistä te näitä juttuja oikee revitte...sai taas hyvät naurut ;)

    • ja kauneus

      ovat katsojan silmässä. :D jokainen on jonku mielestä ruma ja jonku mielestä kaunis.. :) laitoksella sitte nähhään!!

    • rotten_soul

      Hyväksy ihmiset sellaisina kuin he ovat, ennenkuin sinut tuhotaan.

    • esnaider

      näytäs oma naamas... ei taida peili kestää :P oot vaan kateellinen, ku rumatki ihmiset on sua kauniimpia... ja kukas sen sanoo, kuka on ruma ja kuka ei?

    • Someone_X_x

      hahaa. Olipa hauskasti sanottu.
      Pistäs meille kaikille irc-gallerian nickisi, olis mielenkiintoista nähdä.
      Btw olen eri mieltä , ja mulla ei ole ainuttakaan finniä, hiukset ei oo koskaan rasvaiset, en meikkaa ja näytän silti hyvältä.
      Ottaaks sua päähän kun sinä sinne rumuuslaitokselle kuulut ;)

    • Mirkku

      Viitsisitkö laittaa kuvan profiiliin ja profiilin julkiseksi?

    • tytteliini

      Kukaan ei ole ruma!!
      "rumuus" on tullut siitä kun ihmisiä verrataan toisiin, kukaan ei olisi ruma jos ihmisiä ei vertailtais!
      Mun mielestä on kohtuutonta edes puhua tollasta, jos olet itse niin täydellinen mielestäsi NIIIN hankkiudu hoitoon!
      mutta tosi tyhmää puhetta tollasen vielä kakaran suusta!

    • mutta sairas sellane

      Mä olen suht nätti ja (suht)hoikka, mutten siltikään ajattele niinku sä.

      Jos noin tehtäis, niin ku vähän vanhenet nii säkin joudut lukkojen taa, kun me normaalit ihmiset ei voida katella sua.

    • Ensinäkin Don't Feed The Troll

      Ja aika pinnallista. Sinäkö olet niin täydelline että voit muita haukkua?

    • :/

      *Huoh*
      Täytyy sitten kai piiloutua nurkkaan ja pysyä poissa tieltä.

    • dffgfgfgfg

      Näköjään addicticloven piti kaivaa 6 vuotta vanha keskustelu ylös.

      Muistakaas suomi24 nörtit että se että luulette olevanne kauniita ei tee teistä kauniita.

      • Jaakko Leinonen

        Minäsen esiin kaivoin, katso ylempänä oleva viestini.

        Jaakko Leinonen
        Jyväskylä


    • Juu näemmä meni vähä vanhalle puolelle. Xd
      Minkäs teet ku tämmöne antiikkine keskustelu Nuorten Palstan etusivulla...

    • järkee ny kehiin

      Aika outo ajatusmaailma.Rumia ihmisiä ei yksinkertaisesti voi vihata,koska ihminen näyttää siötä miltä näyttää.Ulkonäköään ei voi valita,joten on aivan turhaa vihata rumia ihmisiä.

    • Turpaantulee91

      Siinä oli vuoden idiootti jotkut läskitkin ovat suosittuja. Sitä paitsi Yleensä noilla näteillä on nätti naama mutta mielen henkinen ikä taas on tosi alhainen. Itteni lihotettiin pakkohoidossa mutta silti en painaa lähellekään niin paljon kun mitä kykenen nostamaan jaloilla. Helposti 200 kg oma paino tuu vastaan kaaduulla niin näät miten käy sunkaltaiselle ylimieliselle urpolle. Mun ei tartte kun taklata sut ja juoksen nopeemmin kuin useimmat 60 kg Niin siitä et nouse makaat siinä nousukyvytöntä .Sitten potkin sua kun makaat maassa

    • tytsyvaaan

      No hei haloo oikeesti... Jos sanot että joku on ruma, se sama tyttö voi aatella sua rumaksi. Ja jos rumat OIKEESTI suljettais laitokseen, löytäisit ittes sieltä takuu varmasti. Jos joku on sun mielestäs ruma,piä se naamas kiinni nääs kuka sille voi jos ei oo syntyny välttämättä niin kauniiksi. No olen tätä mieltä... Ja muuten. Lapsellista tollanen rumaksi haukkuminen.

    • huohh.....

      TOSI TOSI TOSI LASPELLISTA!!!! Ei rumia voi tolleen haukkua, ku ei ne ite ole itteensä tehny rumix, ku ne on vaa syntynyt semmosix. VITUN LESBO OOT!! Eikä kaikki uskalla käydä plastiikkagirurgilla. Tai jotku "rumat" ihmiset voivat olla ittensä mielestä ihan ok. JA MUISTAKAA TÄÄ: KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ. Tunnen semmosia jotka ovat kauheita hikkejä, vetävät suunilleen kympin joka aineesta, mutta ne on rumia.

      Voit työntää nokkas hanuriin, jos "rumia" ihmisiä ei miellytä katsoa.

    • ghnjtfttyyip

      Koen syytä epäillä, että aloittajan älykkyysosamäärä on negatiivinen.

    • daaihq

      Onko se ruman vika jos on ruma?

    • Ruma poju

      Kovaa puhetta täällä! Itse ajattelen, että olen ruma, löytyy nimittäin muutamia epämuodostumia, mutta kumminkin olen ollut muutaman "hyvän näköisen" naisen kanssa tekemisissä! itselläni yläluomet tulevat melkein ripsien päälle, nenä on vino ja toinen sierain pienempi, leuka ei ole tasainen, ja silmät ovat eritasolla, joten olen kyllä aika ruma ja sopivasti lihavakin, mutta niitä finnejä ei kyllä löydy, olisi se kiva mennä kirurgin pöydälle, mutta sekin maksaa aivan saatanasti saisin ainakin leuan ja nenän kuntoon ja luomet, mutta se silmien eri tasoisuus kyllä vaivaisi minua silti. Ja se on totta, että kauneus on katsojan silmissä. =)

    • päivitys ???? turha

      mikäs ite sitte oot kuulutko sääkin sitte sinne mikä lienee pussipäitten joukkoon ???...pitää ymmärtää että kaikki ihmiset ovat kuitenkin erillaisia...vai piätkö ittees sit NIIN KAUNIINA ....että muut ihmiset ois laitoksen tarpeessa rumuuden takia paitsi sinä.

    • jepjep

      Lol..? susta ei kyllä saa kaunista tekemälläkään,koska sinäinenkin kauneus on tärkeää, sympatia, ja hyväntahtoisuus jne, vaikutat tosi rumalta sisältä! enkä usko et sä oisit mikään miss suomi ulkosestikkaan, eli kertakaikkiaan läpimätä paska, kato joillaki rumilla on se luonne, ja se "sisäinen kauneus" (josta sä et varmaan tiedä mitään) ja sen avulla ne voi saada ystäviä tai jopa miehen! :) mun mielestä sun pitäs laittaa pussi omaan päähäs, niin ei tarvis katella rumia ja läskejä ja vanhoja, ja et nekin säästyis sun nyrpeeltä rumalta ilmeeltä. ja ihan vinkiks kukaan mies ei kattele tommost teiniä! ;)

    • kauniskin lähtee

      Ainoa vaan jotta kuolette kaikki noin 80 vuotiaina olitte rumia tai hyvännäköisiä ja näytätte kaameilta 50 vuotiaana ellei ole rahaa kymppitonneja tunkea kauneusleikkauksiin joka vuosi.Eli jos olet poika 15v niin elät keskimäärin enään 65 vuotta ja jos tupakoit ja käytät jotai kamaa niin elinaika on enään noin 40v

    • Jaakkooot

      Olen 15 vuotia. Minulla on paljon finnejä. ja rasvaset hiukset painan myö 90kg. Menenkö laitokseen?

    • Ihme raukkis, mut oon samaa mieltä kun PostiDemoni, tää toimintahan johtais vaan syöksykierteeseen! Lopulta ei ois kun yks "kaunis" ihminen. Aina olis joku toista "rumempi", vaikka hän olisi ennen ollut "kaunis", koska jos häntä rumempi lähtee, hänestä tulee rumin. Eihän tässä ole mitään järkeä!
      PS. aloittajaa pelottaa tulla tänne kommentoimaan kun aihetta on haukuttu niin paljon. Ei yhtäkään kommenttia, mutta olen varma että aloittaja on lukenut nämä kommentit.

    • heipäheissan

      Olen samaa mieltä kuin aloittaja, rumista ihmisistä eroon. Ja tässä noudatetaan sitten erään tuttuni sanontaa "kaikki ihmiset ovat ihan saatanan rumia". Ei tarvitse ruveta miettimään, että onko joku ruma vai ei, kun kaikki mennään yhdessä laitoksille. Kaunistumiseen tietenkin vaaditaan se, että naama kuoritaan kokonaan pois, vihoviimeinenkin ihmisyys. Koska aloittaja on niin hyvin sisäistänyt tämän "rumista eroon" asenteen, hän on varmaan valmis ensimmäisenä tähän toimenpiteeseen. Vähän ehkä kirpaisee, mutta mitä siitä, saavutamme suuremman hyvän, kun saadaan rumuus katoamaan. Ihmiskunta voi paremmin, onhan rumuus vaivannut sitä jo monen tuhansia vuosia.

    • tyttö -99

      Huhhuh... Taisimpa hieman järkyttyä kuinka sydämetön, pinnallinen, itsekäs ja kylmä ihminen olet! Häpeä! Itse arvostan ainakin sitä mitä ihminen kantaa sisällään. Sisäinen kauneus kumpuaa uloskin päin. En edes viitsi vaivautua kirjoittamaan pidempää viestiä tuollaiselle ihmiselle!

    • järkeä nuppeihin!

      te ette kuule uskokkaan millaset naurut sain!!!XD mul tul ny eka mielee.. et ku kaik o tääl et ''kui sä kehtaat ja bla bla blaa'' . ku luulettekste te oikeest et rumat jonnekki laitoksee menee?!ku täst o noussu iha kauhee show! ja bansk.uuu korjatakseni. ei se meis sillee et ois enää yks ihmine, ja vaik oiski,sil ois kyl varmaa mahtava fiilis ku ois maailman kaunein! ja ei se välttämät meis sillee,ku sit tehäis sillee et 100 maailman komein miest ja 100 maailman kauneint naist jäis tänne elelemään. ni ne sais muksut, ja jos ne o rumat ni joku laitoksel ottaa ne hoitoon ja sit vaan nii kaua lapsii et tulee kaunis lapsiXDei sen vaikeempaa! ja voiha ihmine olla kaunis, ku miettikää miltä niistä kaunottarista/komistuksista tuntuu kun te täällä noin negatiiviseen sävyyn heistä puhutte:( ja muuten HITLER ON PARAS!

    • Ruma&Tyhmä

      Entä jos oisit ite syntyny rumaks, nii ei taitais olla ihan sama ajatusmaailma kuin nyt... kato ku ei omaan ulkonäköönsä voi vaikuttaa syntyessään:)))

    • okokokokokokoko

      Moni kakku päältä kaunis mutta sisältävä voipi maistua paskalta.

    • hah34

      Eräs kusaajistani sattumasti ajoi tässä viime ksänä kolarin ja kuoli, kun hurjasteli, se kertoo aika paljon kiusaajien älystä.

    • hohhoohhoo

      Mä voin kyllä ihan sanoa että on olemassa rumia ihmisiä, mä näin yhden miehen kerran ku olin ulkona ja sen pää oli kun päärynä! se oli ruma, eihän niit tarvii laiitaa mihinkää laitoksee koska kaikilla on samat oikeudet, mutt kyllähän se (melkein) aina on sillee et kauniit on koulus tosi suosittuja, tai joss on paljon rahaa, mun mielest se on enemmän sillee nykyää et joss on kymppi nainen nii on kymppi mies, joss on kymppi nainen ja mies näyttää päärynält nii se mies on varmaa ihan helvetin rikas, ja jotkut älykkäät ihmiset on rumia ja jotkut kauniit kaikkihan me ollaan erilaisii, ja sehän ois tosi tylsää joss kaikki ois hyvännäkösii, koska silloin mä en ois nytte helvetin sexy ;)

      • sssseeerrrre

        Onko tuo helvetin sexy joku alias sille, että olet viestin kirjoittaessasi runkannut, kun olet niiiiin onnistuneesti provosoinnut ihmisiä? Muuta selitystä tuolle en nimittäin pysty keksimään


    • justtiisa

      vittu mikä ääliö..tuommoset lissuteinit pitäs ampuu kuuhun. jokainen ihminen on mitä on piste

    • Cilto

      Ei se ulkonäkö ole pääasia.

    • komea213

      minä olen kaunis ihminen, mutta ei minua haittaa rumat ihmiset. Siis kunhan ymmärtävät pysyä kotonaan neljän seinän sisällä.

      Suurin osa ihmisistä on rumia ja ihmettelen miksi heidän tulee näyttää naamaansa joka paikassa. Menisivät mielummin ladon taakse.

      • Suhteellisuuden taju

        Kauneus on suhteellista. Et voi olla jokaisen mielestä kaunis.


    • Tommia ei kiinnosta

      EI hitto! :D
      Oot ehken maailman tyhmin ihminen ikinä. Luuletko että lihavat voisivat laihuttaa tosta noin vaan. Juu oon ite lihava, mitä sitten? Mutt ei se mua sillee ees haittaa ett oon hieman ylipainonen. En oo mielestäni mikään ruma tai muutakaan vaa ihan normaali suomalainen tyttö. Sulla se ongelma täytyy olla. Sä oot vaa ite nii ahdasmielinen ja et oo tyytyväinen ittees, niin purat sen haukkumalla muita. Kyll mä ymmärrän sun ongelmas. EI rumat ja läskit ihmiset ole tarkoitettu sairaalaan vaan ihmiset on sellasia kun on ja sä taas taidat olla sieltä tyhmimmästä päästä :D

    • 14INLOVE

      EN VOI MUUTA SANOA KUIN ETTÄ OLET KOKO UNIVERSUMIN ÄÄLIÖIN IHMINEN?? Ei voi olla nuin tyhmä ihminen! Eiku tän täytyy olla joku vitsi, koska aika DYSTOPIALTA TÄMÄ KUULOSTAA! Joo mut jos olet nii saa#anan kaunis nii ostappa sitten itelles elämä RUUSUSUU! Ei tuommosella asenteella kyllä kovin montaa ihmissuhdetta muodosteta

    • KilttiMuttaRuma

      Mitä me rumat ollaan sulle tehty? :3

      • Anonyymi

        Ottakaapa selvää, kuka on aloittaja!


    • Voih,voih,pojat

      Aika laimeita peikkoja on näkjään ollut jo aika kauan. Ja vieläkin ihmiset menee näihin..

    • Skutsku

      Mäki haluaisin päästä rumista eroo mut cmoon toi on jo sairasta. Ei rumia ja vanhoja tarvi lukita laitoksiin. Enemmän auttaa ku me hyvän näköiset ihmiset näytämme esimerkkiä.

    • 100prosenttisenkomea

      samaa mieltä kuin ap

    • XDDD

      Laitaa pää perseesee ku meet ostoksille ni ei tarvii rumii katella, oma persehän on täydellinen. Toimii aina!

    • Sesusuti

      Liian selvä. Ilman vikaa kappaletta toi ois voinu toimiakki trollina.

    • Anonyymi

      Ollet kyllä todella ilkeä

    • Anonyymi

      Hatata olet kyllä ilkeä

    • Anonyymi

      Provoahan tuo aloitus on, mutten voi olla siihen kommentoimatta.
      Moni muiden rumana pitämä ihminen on mielestäni ollut kaunis, tämän kauniin ja miellyttävän luonteen takia.
      Moni kauniina pidetty ihminen puolestaan on mielestäni ollut ruma ja vastenmielinen, ylpeän ja vittumaisen luonteensa takia.
      Sainpahan nyt sanoa tuonkin, joten kiitos viestiketjun aloittajalle hyvästä aloituksesta.

    • Ei paha. Määrittele mikä tekee ihmisestä ruman.

    • Anonyymi

      MITÄ HELVETTIÄ PSYKOPAATTI HAR APUA! 🆘 VITUN 3V PIKKU TYTTÖ JOKA NÄYTTÄÄ ITE PASKASELTÄ RÖLLILTÄBSAATANA, KAIKKI ON SAMAN ARVOSIA VITTU NÄYTTI MITÄ TAHANSA EI SE ULKONÄKÖ KERRO LUONTEESTA VITTU MIELUMMIN RUMA JA HYVÄ IHMINEN KU KAUNIS JA KUSIPÄINEN,IDIOOTTI,VAMMANEN PASKA! SITÄ PAITSI VITTU KAIKKIEN MIELESTÄ ERI TYYLIT JA TYYPIT ON PAREMMAN NÄKÖSII JA JOTKUT VÄHEMMÄN VITTU EIKÄ SEN PITÄ OLLA ONGELMA. MIKÄ HELVETTI ONGELMA SULLA ON OIKEASTI EN VOI KÄSITTÄÄ KUINKA LAPSELLINEN PASKA SÄ OOT, EI TARVITSE OLLA KUSIPÄÄ

    • Anonyymi

      Kasvappa isoksi hatara. Onko paha mieli kun itseäsi kiusattu rumaksi? Älä Pura sitä meihin.

    • Anonyymi

      Persut on rumia, henkisesti ja fyysisesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3333
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      208
      2715
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1992
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1516
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1496
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1211
    Aihe