Muistelin juuri niitä aikoja,kun kuljettiin kaupungilla ja pojat pyyteli tyttöjä autonsa kyytiin. Eräänä iltana olin ystävättäreni kanssa menossa aseman suuntaan,kun meille huudettiin:tulkaa tytöt kyytiin ! Vilkasin autoa ja huusin takas;Ei me olla ennenkään raktorilla ajettu. Todellisuudessa en ollut minkään auton kyyvissä ollu 17v ollessani.
Moskovitseja sanottiin siten. Olin pahoittanut tuo pojan mielen ja sain koviksen nimen. Vuosi kymmen
siitä ajoin ajokortin ja milläs autolla ajelin itse....."Mossellapa" tietenkin. On sananparsi:" Sitä sanaa ei suustansa sano,jonka perillä ei käy" . Monet kerrat olen todennut asioiden olevan näin.
Kyytiin pyynnöt.
11
721
Vastaukset
- Feenix
Miten hauskaa olikaan antaa bakkeja pojille!
- kokemus
Menin tansseihin Rautavaaralle. Tulomatkalle ei ollut kyytiä. Eräs tyttö oli kuitenkin menossa samaan suuntaan. Ruinasin kyytiä, ja sitten pääsinkin kyytiin. Tuntematonta sakkia, myös se tyttö. Kun tiehaara tuli, jossa mun piti jäädä pois, kuski kaasutteli ohi. Kun tuli seuraava kylä avasin auton oven ja sanoin että hyppään. Kuski jarrutti ja pääsin pois. Jalat vapisi vielä seuraavanakin päivänä.
- !!!
!!!
!!! kirjoitti:
!!!
Kai niitä kiusantekijöitä on kaikissa maakunnissa. Jostakin syystä erään ihmistyypin huumori on käsittämätöntä. (esimerkkinä nuo yläpuolen viestit)
- En ymmärtänyt
vaarivaari kirjoitti:
Kai niitä kiusantekijöitä on kaikissa maakunnissa. Jostakin syystä erään ihmistyypin huumori on käsittämätöntä. (esimerkkinä nuo yläpuolen viestit)
selitä, pyydän!
- pirpana
Tytöt ihailivat myös nuoria Poliisi-alokkaita. Heitä oli useita eripuolilta maata,kun paikkakuntamme kouluutti näitä ns.passipoliiseja.
Autoilevat lupas saattaa tyttöjä kaukaisimpiin kaupungin osiin. Usempi koki kovia,soramontulle ajoivat suorittivat ns.ruumiintarkastuksen ja jättivät tytön tai kaksi selviytymään kotiin miten parhaaksi näki. Tytöt tiesi kertoa kenen mukaan ei passaa lähtä. Onneksi "jeparit"älys olla raiskaamatta. Muutenhan olis menny se unelma ammatti. - jatkettu
En ymmärtänyt kirjoitti:
selitä, pyydän!
tuota "kokemus" ja "!!!" nikkarien ketjua - tytöt kiusasivat tyttöä Savossa
- Tyynentyttö
Ujo maalaispoika oli ottanut tytön kyytiin kaupunkiin mennessään.Vaihdekeppi oli jäänyt tytön helman alle.Poika oli ajanut samalla vaihteelle koko matkan kun ei ollut kehdannut tytön helman alta kaivaa vaidetta esiin.
- Ai kun hauska juttu!
Tunnistin tunnelman, iloisen ja jännän, ja toinen ihminen otettiin huomioon noin hyvin!
Juuri tuollaista silloin oli!!! - Hintriika
Minä muistan yhden kärsimysten tanssi-illan. Olin hullun lailla rakastunut ja onnellinen muuten, mutta minua kiusasi koko illan kaverini auki jäänyt (yksi) litsinnappi! En mitenkään kehdannut huomauttaa sellaisesta asiasta. Silti aina salin reunalla istuessamme silmät tahtomatta osuivat siihen nappiin...
- vaari
Kaverillani oli avomallinen Ford, lähes samanlainen, jolla Aku Ankka ajelee. Lisäpenkit takaluukussa. Talvella siellä ei tarennut, joten silloin kun saatiin tyttöjä mukaan, heidät sijoitettiin keskelle. Fordin pitkä vaihdekeppi kolmosella tuli aivan penkinreunaan. ;-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?904049- 262228
- 2002110
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell991840PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3861671- 1371276
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale971227Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321035Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815