Kyytiin pyynnöt.

pentu

Muistelin juuri niitä aikoja,kun kuljettiin kaupungilla ja pojat pyyteli tyttöjä autonsa kyytiin. Eräänä iltana olin ystävättäreni kanssa menossa aseman suuntaan,kun meille huudettiin:tulkaa tytöt kyytiin ! Vilkasin autoa ja huusin takas;Ei me olla ennenkään raktorilla ajettu. Todellisuudessa en ollut minkään auton kyyvissä ollu 17v ollessani.
Moskovitseja sanottiin siten. Olin pahoittanut tuo pojan mielen ja sain koviksen nimen. Vuosi kymmen
siitä ajoin ajokortin ja milläs autolla ajelin itse....."Mossellapa" tietenkin. On sananparsi:" Sitä sanaa ei suustansa sano,jonka perillä ei käy" . Monet kerrat olen todennut asioiden olevan näin.

11

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feenix

Miten hauskaa olikaan antaa bakkeja pojille!

• kokemus

Menin tansseihin Rautavaaralle. Tulomatkalle ei ollut kyytiä. Eräs tyttö oli kuitenkin menossa samaan suuntaan. Ruinasin kyytiä, ja sitten pääsinkin kyytiin. Tuntematonta sakkia, myös se tyttö. Kun tiehaara tuli, jossa mun piti jäädä pois, kuski kaasutteli ohi. Kun tuli seuraava kylä avasin auton oven ja sanoin että hyppään. Kuski jarrutti ja pääsin pois. Jalat vapisi vielä seuraavanakin päivänä.

• !!!

!!!

• !!! kirjoitti:

!!!

Kai niitä kiusantekijöitä on kaikissa maakunnissa. Jostakin syystä erään ihmistyypin huumori on käsittämätöntä. (esimerkkinä nuo yläpuolen viestit)

• En ymmärtänyt
        vaarivaari kirjoitti:

Kai niitä kiusantekijöitä on kaikissa maakunnissa. Jostakin syystä erään ihmistyypin huumori on käsittämätöntä. (esimerkkinä nuo yläpuolen viestit)

selitä, pyydän!

• pirpana

Tytöt ihailivat myös nuoria Poliisi-alokkaita. Heitä oli useita eripuolilta maata,kun paikkakuntamme kouluutti näitä ns.passipoliiseja.
        Autoilevat lupas saattaa tyttöjä kaukaisimpiin kaupungin osiin. Usempi koki kovia,soramontulle ajoivat suorittivat ns.ruumiintarkastuksen ja jättivät tytön tai kaksi selviytymään kotiin miten parhaaksi näki. Tytöt tiesi kertoa kenen mukaan ei passaa lähtä. Onneksi "jeparit"älys olla raiskaamatta. Muutenhan olis menny se unelma ammatti.

• jatkettu
        En ymmärtänyt kirjoitti:

selitä, pyydän!

tuota "kokemus" ja "!!!" nikkarien ketjua - tytöt kiusasivat tyttöä Savossa

• Tyynentyttö

Ujo maalaispoika oli ottanut tytön kyytiin kaupunkiin mennessään.Vaihdekeppi oli jäänyt tytön helman alle.Poika oli ajanut samalla vaihteelle koko matkan kun ei ollut kehdannut tytön helman alta kaivaa vaidetta esiin.

• Ai kun hauska juttu!

Tunnistin tunnelman, iloisen ja jännän, ja toinen ihminen otettiin huomioon noin hyvin!
        Juuri tuollaista silloin oli!!!

• Hintriika

Minä muistan yhden kärsimysten tanssi-illan. Olin hullun lailla rakastunut ja onnellinen muuten, mutta minua kiusasi koko illan kaverini auki jäänyt (yksi) litsinnappi! En mitenkään kehdannut huomauttaa sellaisesta asiasta. Silti aina salin reunalla istuessamme silmät tahtomatta osuivat siihen nappiin...

• vaari

Kaverillani oli avomallinen Ford, lähes samanlainen, jolla Aku Ankka ajelee. Lisäpenkit takaluukussa. Talvella siellä ei tarennut, joten silloin kun saatiin tyttöjä mukaan, heidät sijoitettiin keskelle. Fordin pitkä vaihdekeppi kolmosella tuli aivan penkinreunaan. ;-)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      79
      7655
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      74
      7444
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      166
      6059
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      4956
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4159
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3880
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3562
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3517
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      98
      2913
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2552
    Aihe