Nukkuminen

Äippä

Onko ihan normaalia, että 16 vuotias nukkuu todella iltapäivään, nyt joululomalla kun tulin eilen töistä kotiin noin klo 16.00, oli murkku just heräilly?? Ilmeisesti oli valvonutkin aamuun, huoneessaan kun on tietsikka ja telkkari. Miten teidän muut murkut nukkuu??

13

2839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä huoli

      On normaalia. Tuossa iässä ei tarvinnut edes valvoa koko yötä ja nukutti iltapäivään. Se loppuu aikanaan. Itselläni tuo oli "pahimmillaan" juuri 16- vuotiaana (tosin muistan jo 12- vuotiaana nukkuneeni kesälomalla 16 tai 17 asti) lapsellani myös.

    • nukkui yksi

      iltapäivään eli poika...liekö osuustta sukupuolella...kaksi muuta tyttöjä

      • äeti2

        Onko niillä taas joku kasvukausi menossa? Syövätkin kuin eläimet, jääkaapin kuorineen....


    • krooooh

      Ihanaa,joittenkin muidenki murkut nukkuu myöhälle! Meillä valvotaan yöhön ja jos potkin puoliltapäivin ylös niin melkein silmille hypitään!
      Tytär näin,poika nousee ihmisten aikaan.Vielä ainakin.

      • teinien

        täytyy saada valvoa ja nukkua, mutta kouluaikana eri säännöt.


    • ...jukka

      on normaalia ihan minkä ikäiseltä tahansa jos menee nukkumaan aamuyöstä. Meillä saavat lomalla valvoa ja nukkua miten lystäävät mutta koulun alkaessa palataan taas normaaliin päiväjärjestykseen ja nukkumaan mennään ihmisten aikana....siihen ne ovat tottuneet eikä siitä tarvitse edes huomauttaa tietävät kyllä itsekin, että silloin pitää nukkua jos meinaa koulussa jaksaa.

    • Liina

      Meilläkin maistuu uni puoliinpäiviin. Joskus sitä on riittänyt iltapäivään asti, kun murkku on lähtenyt yöllä nukkuessani kylille ja palannut aamulla ennen heräämistäni.

    • meillä..........

      poika 16 v. istuu tietokoneella aamuyöhön ja nukkuisi iltapäivään. Mutta koska olen lomalla heräteln keskipäivän aikaan. Ulos patistan jossain välissä. Onneksi tajuaa itsekin tuon ulosmenon itsekin - ainakin välillä.

    • unikeko myös

      Jos nuoresi menee nukkumaan illalla ja herää vasta seuraavana päivänä klo 16, ei ole normaalia. Jos hänen yöunensa kestävät 8-10 tuntia, on normaalia mutta rytmi erittäin sekaisin.

      Jos koulu on kesken, on varmasti hankala päästä takaisin koulurytmiin jos joululomien aikaan on huithapeli nukkumisten kanssa. Voit iltakymmenen aikaan irrottaa sulakkeet hänen huoneestaan ja perustella sen sillä että alkaa yö ja kuuluu nukkua. Pelatkoon päiväsaikaan niillä vempeleillään.

      • aina

        lomilla nukkunut kevyesti kahdestatoista kahteentoisa ja kauemminkin, varsinkin talvella. Enkä ole mielestäni epänormaali. olen kolmikymppinen, työssäkäyvä.


    • en oo "hellu x)"

      Oon 11 w ja mun isoveli on kohta 19 w ja jos se on menny nukkumaan illalla nooin 23:00, niin se herää vasta n. 15:30.. että revippäs siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Kaarlo pojanpoika nukku hammaslääkärit väkivalta puhelinta, numero autot opettaja netin kanssa käyttää liitäntää kysymys puhelin .
      Kärsämäki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe