Hellyydestä ja paijaamisesta en saa tarpeekseni. Haluaisin aina paapoa miestäni, suukotella ja pitää hyvänä. Pitäisikö hankkia joku lemmikki, koska ymmärrän ettei kukaan jaksa aina ottaa haleja vastaan?
Rakkaudesta
39
2483
Vastaukset
Onko miehesi valittanut, vai mikä sai sinut kirjoittamaan viestisi?
Pörröinen, pehmeäturkkinen lemmikki voisi olla ihan kiva seuralainen. Se ei tyydy vaan ottamaan vastaan, se myös osoittaa itse hellyyttä.;))- Miehensä vaimo
valittanut. Kyllä hän pitää hellimisestä, mutta ehkä itselläni on nyt "koira pitää hankkia" -kausi. Edellisen kuolemasta on jo 2 vuotta, ehkä nyt on uuden aika.
- Taikis
Miehensä vaimo kirjoitti:
valittanut. Kyllä hän pitää hellimisestä, mutta ehkä itselläni on nyt "koira pitää hankkia" -kausi. Edellisen kuolemasta on jo 2 vuotta, ehkä nyt on uuden aika.
onko se paapomisen halu alkanut sen jälkeen kun tämä lemmikkisi kuoli? Jos miehesi ei ole asiasta valittanut, niin kai hän pitää tuosta hellyydenosoittelusta... Tosin, jos koet miehesi lemmikiksesi niin voi olla että pidemmän päälle se vääristää parisuhdettanne. Niin paljon tietysti riippuu ihmisten luonteista.
Saattaisi olla ihan hyvä hankkia uusi koira :) - Miehensä vaimo
Taikis kirjoitti:
onko se paapomisen halu alkanut sen jälkeen kun tämä lemmikkisi kuoli? Jos miehesi ei ole asiasta valittanut, niin kai hän pitää tuosta hellyydenosoittelusta... Tosin, jos koet miehesi lemmikiksesi niin voi olla että pidemmän päälle se vääristää parisuhdettanne. Niin paljon tietysti riippuu ihmisten luonteista.
Saattaisi olla ihan hyvä hankkia uusi koira :)on mies eikä koira. Lemmikit on erikseen :)
- Pirre*
suomalaisia miehiä vaivaa, kun näyttää ettei paijjaaminenkaan kelpaa, onko se jotenkin noloa, kun tullaan liian lähelle...siis pitääkö miehellä olla oma fyysinen ja, yksityinen reviirinsä.., vai onko se vaan meidän karusta kasvatuskulttuuristamme peräisin olevaa jäyhyyttä, vai geeneissäkö lienee? :/
Tämä vuodatukseni ei nyt ihan kohdistunut ketjun aloittajan aiheeseen suoraan, mutta suonet anteeksi..:)
Koira olisi tosiaan kiva, jos sitä ei tarvitsisi pissittää viideltä aamulla vesisateessa..:(- Ekitalo
..niin ei tarvii aamulla niin varhain lähteä ulos.
Meillä on ja se on sitten kiva aivan puhetta ymmärtää,tuossa se kainalossa kehrää silloin kun vaimo on töissä tai asioillaan.
On muuten vaimostani mustasukkainen tulee heti väliin kun vaimon kanssa vähän pussaillaan. - meijän ikäluokalla
aenakii. Hempeely ja sen osottaminen ja nuoleetuminen eevät oo jukukipaekoella tehtäviä. Mies siitä nolostuu, en muista,että sitä oes pijetty erityisen hävettävänä van geeneissä se on. En millonkaan oo nähny omia vanahempiankaa nuoleetumassa. Akkamaesena pijettiin poekaporukoessa kuitennii nuoleetujia. entäs mitä se Piätalo sannoo, kyllä ne asijat on ollunna sielläe kahenkeskisijä, on niitä ollu, en kiellä van ee niitä näätelty oo eekä juluki puhuttu. Nyt nämä mammojen paapomat individualistit ovat erikseen, pittää parriutua het kapaloesta piästyää. Aekusen ihmisen harrastukset ja tavat pittää olla ja vanahemmat ovat vuan ylläpitäjiä. Niin se kulttuurj muuttuu. No se verran jos lukkoo kasvatushistorijjoo niin naenen se on elämänantaja ja mies soturj ja jo alakukasvatuksessa tämä ero on otettu huomioon. tulis liian pitkä juttu jos tältä pohjalta ruppees asijata selevittämmään. Van Pirre eppäeletkö; kaet sitä on ennennii, ennen selekäännousuva, ollu joetae alakuriittijä.
- Miehensä vaimo
meijän ikäluokalla kirjoitti:
aenakii. Hempeely ja sen osottaminen ja nuoleetuminen eevät oo jukukipaekoella tehtäviä. Mies siitä nolostuu, en muista,että sitä oes pijetty erityisen hävettävänä van geeneissä se on. En millonkaan oo nähny omia vanahempiankaa nuoleetumassa. Akkamaesena pijettiin poekaporukoessa kuitennii nuoleetujia. entäs mitä se Piätalo sannoo, kyllä ne asijat on ollunna sielläe kahenkeskisijä, on niitä ollu, en kiellä van ee niitä näätelty oo eekä juluki puhuttu. Nyt nämä mammojen paapomat individualistit ovat erikseen, pittää parriutua het kapaloesta piästyää. Aekusen ihmisen harrastukset ja tavat pittää olla ja vanahemmat ovat vuan ylläpitäjiä. Niin se kulttuurj muuttuu. No se verran jos lukkoo kasvatushistorijjoo niin naenen se on elämänantaja ja mies soturj ja jo alakukasvatuksessa tämä ero on otettu huomioon. tulis liian pitkä juttu jos tältä pohjalta ruppees asijata selevittämmään. Van Pirre eppäeletkö; kaet sitä on ennennii, ennen selekäännousuva, ollu joetae alakuriittijä.
hauskasti kirjoitettu :)
- Pirre*
meijän ikäluokalla kirjoitti:
ja apina asteelta lähttiin..ei kai niin alakukantasta otusta liekkää joilla ei jottai kosijomenoja oisi..:)
Vain kun oun ollu huommoovinan, että ei tuo hellyys oisi pahitteeks kellenkkää, ja ihan iliman mittää taka - ajatukssii..
Perinne näissäi kasvatus asijoissa tuntus muuttuvan, niinku sanoit, eikä se ou paha assii, jos ne itemurha tappaukset vähenis meilläi miesten keskuuvessa, kun ei tarvviis aina niin tanua olla ..olevinnaan..vaikka syvän ja se pikkupoika sisällä huuttaa äitin syllii. - Pirre*
Ekitalo kirjoitti:
..niin ei tarvii aamulla niin varhain lähteä ulos.
Meillä on ja se on sitten kiva aivan puhetta ymmärtää,tuossa se kainalossa kehrää silloin kun vaimo on töissä tai asioillaan.
On muuten vaimostani mustasukkainen tulee heti väliin kun vaimon kanssa vähän pussaillaan.kissa saa nenäni hanat auki ja silimät turppoommaan.
Pystikän ottasin, jos tarviisin mehätyskoiran, se on niin veikkee otus.
- pulassa
saisit paijata ja pitää hyvänä milloin vaan,en panis vastaan yhtään.
- Miehen mieli
Paapomiseenkin. Itse kokisin oloni vaivautuneeksi ja valitsisin mieluummin laadun kuin määrän.
- Jörö
Naista on vaikea kestää.Sopivina annoksina se on iiihhaaanaa.
- nitroniisku
Sitähän minäkin oon yrittäny isännälle tolokuttoa, jotta vähempiki läpyttely ja silittely kyllä riittäis. Pitäiskö tosiaan kissa laettoa silitettäväksi, mutta jos hää sen hengiltä silittellöö.
- Miehensä vaimo
Jörö kirjoitti:
Naista on vaikea kestää.Sopivina annoksina se on iiihhaaanaa.
juuri tarkoitin. Ei kukaan jaksa rakastavaa vaimoa koko ajan :)
juuri tarkoitin. Ei kukaan jaksa rakastavaa vaimoa koko ajan :)
koko ajan jaksa.
Ei kai rakastaa voi kuin kokoaikaisesti tai sitten ei ollenkaan.
Meillä ainakin rakastetaan täysiaikaisesti ja halaillaankin päivittäin.
Väittäisin jopa,että "hyvä"läheisyys on paljon palkitsevampaa,kuin huono yksipuoleinen seksi.
Lisäksi hyvin ennalta valmistettu atmosfääri on erittäin palkitsevaa,jos myöhemmin halutaan mennä aktiin asti.
Meniköhän käsitteet sinulla jotenkin päälaelleen?- Miehensä vaimo
emw34 kirjoitti:
koko ajan jaksa.
Ei kai rakastaa voi kuin kokoaikaisesti tai sitten ei ollenkaan.
Meillä ainakin rakastetaan täysiaikaisesti ja halaillaankin päivittäin.
Väittäisin jopa,että "hyvä"läheisyys on paljon palkitsevampaa,kuin huono yksipuoleinen seksi.
Lisäksi hyvin ennalta valmistettu atmosfääri on erittäin palkitsevaa,jos myöhemmin halutaan mennä aktiin asti.
Meniköhän käsitteet sinulla jotenkin päälaelleen?oli huuli. Luulin, että tuo hymiö valaisi asiaa.
- Miehen_mieli
nitroniisku kirjoitti:
Sitähän minäkin oon yrittäny isännälle tolokuttoa, jotta vähempiki läpyttely ja silittely kyllä riittäis. Pitäiskö tosiaan kissa laettoa silitettäväksi, mutta jos hää sen hengiltä silittellöö.
Siihen kuole, entä itse. Laita ukollesi valmiiksi pyykit silityslaudan päälle ja komenna silittämään jos mielestäsi lääppii ja silittelee sinua liikaa. Sittenpä näet onko hän mies vai hiiri.
- nitroniisku
Miehen_mieli kirjoitti:
Siihen kuole, entä itse. Laita ukollesi valmiiksi pyykit silityslaudan päälle ja komenna silittämään jos mielestäsi lääppii ja silittelee sinua liikaa. Sittenpä näet onko hän mies vai hiiri.
Enhä minä sitä että iha liikoa on silitelty mutta että vähempiki riittää, `leipääntyy sitä rieskaanki`. Harvakseltaan makkeampaa.
Muuten lääppiminen ja läpyttely on ihan eri assie.
- Kuivelo
kaipaa välillä omaakin rauhaa. Ehkä se lemmikki, koira vaikka, on hyvä ratkaisu.
- Naapurisi
"Moni kaipaa välillä omaakin rauhaa" kirjoitti Kuivelo.
Niin totisesti kaipaa! Vaan kun ei naapurien rakeilta saa hetkenkään rauhaa! Mistä niitä nitroja saa ilman reseptiä, tekisin herkkupanoksen häirikkörakeille? Ja pihaani paskoville kulkukissoille. - Grrrrrr
Naapurisi kirjoitti:
Niin totisesti kaipaa! Vaan kun ei naapurien rakeilta saa hetkenkään rauhaa! Mistä niitä nitroja saa ilman reseptiä, tekisin herkkupanoksen häirikkörakeille? Ja pihaani paskoville kulkukissoille.ainakin ovat syyttömiä, nehän toteuttavat vain vaistojaan ja tarpeitaan. Syytä saa etsiä omistajista, sillä vastuullinen omistaja ei päästä kissaansa ulos ilman valjaita, ainakaan kaupunkialueella. Olen eläinten puolella henkeen ja vereen!!!
- mitä ne on
Naapurisi kirjoitti:
Niin totisesti kaipaa! Vaan kun ei naapurien rakeilta saa hetkenkään rauhaa! Mistä niitä nitroja saa ilman reseptiä, tekisin herkkupanoksen häirikkörakeille? Ja pihaani paskoville kulkukissoille.sulle muka tehneet? Mulla on useampi koira ja omalla pihallaan haukkuvat ja saavat haukkua jopa naapureittenikin puolesta! Olen kyllä ottanut ne usein sieltä sisälle haukkumasta jos haukunta itseäni häiritsee ja jos pelkään että häiritsevät nyt liikaa naapureitani. kello 22 jälkeen menen itse mukaan pihalle vahtimaan että siellä ei haukuta. Eivät täällä maalla ainakaan uhkaa myrkyttää koiriani ja sitäpaitsi joka naapurillani on koira tai kaksi ja kilpaa haukkuvat toisilleen. se on niiden keskustelua.
- Halinalle
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että meillä koira opetti miehenkin halamaan :))
- joka on aina
halailemassa ja suukottelemassa ja mua ärsyttää se!
- Lämmin hellä pehmoinen
Niinpä mikä sitten on liikaa. Itselläni kun asia on aivan päinvastoin. Tahtoisin että minua halattaisiin ja suukoteltaisiin.
- Miehensä vaimo
se sinua ärsyttää? Rakastatko häntä?
- vaan
häiritsisi jos joku komistus suukottelisi ja halailisi. Miehensähän jokainen valitsee itse. Täällä Suomessa ei onneksi ole sukulaisten järjestämiä avioliittoja. Jos toinen haisee tupakalle ja viinalle, hampaat on sohlot, on täynnä tarttuvia syyliä ym. niin ne voisivat olla syy miksei oikein kiinnostaisi toisen lähentely:))
- syistä ;DD
vaan kirjoitti:
häiritsisi jos joku komistus suukottelisi ja halailisi. Miehensähän jokainen valitsee itse. Täällä Suomessa ei onneksi ole sukulaisten järjestämiä avioliittoja. Jos toinen haisee tupakalle ja viinalle, hampaat on sohlot, on täynnä tarttuvia syyliä ym. niin ne voisivat olla syy miksei oikein kiinnostaisi toisen lähentely:))
mua vaan inhottaa kun se on aina lääppimässä, eikä ees lopeta vaikka pyydän. (pitää suuttua ensin). mutta "hän saa" on hänen mielipiteensä.
Mulle tulee hänestä mieleen vanhat ukot jotka yrittää kähmäistä aina kun joku nätti tyttö kävelee ohi, sellanen ukko jolla on kävelykeppi ja räkä poskella, istumassa vaik puistonpenkillä! ;DDDD
Ei se mielestäni ole kivaa että aina kähmäistään kun ohi menee. - kun ei ohi
Lämmin hellä pehmoinen kirjoitti:
Niinpä mikä sitten on liikaa. Itselläni kun asia on aivan päinvastoin. Tahtoisin että minua halattaisiin ja suukoteltaisiin.
pääse, ettei kähmäsis tai yrittäis suukotella!
Rajansa silläki!?
Toisaalta on sellasiakin miehiä jotka eivät halaa eikä pussaa ikinä, eikä sekään ole hyvä. - kai mä sitä omalla
se sinua ärsyttää? Rakastatko häntä?
tavallani rakastankin? (tuli kysymys kyl nyt vähän huonoon aikaan, koska juur nyt olen enemmä vihane sille ku rakastavainen) ;DD
Loput vastaukset on tuos alla. - Lämmin hellä pehmoinen
kun ei ohi kirjoitti:
Rajansa silläki!?
Toisaalta on sellasiakin miehiä jotka eivät halaa eikä pussaa ikinä, eikä sekään ole hyvä.jos koet sen noin. Kähmimisenä. Ymmärrän, että sen silloin täytyy olla todella epämiellyttävää.
- sellaisiakin
Lämmin hellä pehmoinen kirjoitti:
jos koet sen noin. Kähmimisenä. Ymmärrän, että sen silloin täytyy olla todella epämiellyttävää.
miehiä jotka ohimennen kouraisee rinnoista tai pehvasta ja se ei ole mielestäni mitään hyväilyä vaan inhottavaa kourimista, vaikka mies voi muka pitää sitä hellyydenosoituksena. Mahtaisko mies tykätä jos vaimo yht´äkkiä kun mies on tullut väsyneenä töistä, kouraisee haarovälistä?
- luulee
kun ei ohi kirjoitti:
Rajansa silläki!?
Toisaalta on sellasiakin miehiä jotka eivät halaa eikä pussaa ikinä, eikä sekään ole hyvä.etten tykkää hellimisestä! Kyllä mutta kun se on kopristelua sieltä täältä,itse haluaisin silittelyä,pehmoista lähelläoloa joka vois johtaa vaikka mihin...
Suuttuu kun sanon etten tykkää sellaisesta.Ottaa nokkiinsa kun ei muka osaa,aikuinen mies!!
Ei välitä ku itestään ja miltä itestä tuntuu,jos vähän kovemmin satun jostain ottamaan kiinni,vikisee ku kakara!!Tykkäisin myös hieromisesta,hellästä koskettelusta - ei tule kuuloonkaan!! Ite ku ei tykkää että kosketaan muuhun kuin "siihen",ei saa hieroa ku sattuu -muka!
Tekeekö mieli viereen - ei!! - tuo
luulee kirjoitti:
etten tykkää hellimisestä! Kyllä mutta kun se on kopristelua sieltä täältä,itse haluaisin silittelyä,pehmoista lähelläoloa joka vois johtaa vaikka mihin...
Suuttuu kun sanon etten tykkää sellaisesta.Ottaa nokkiinsa kun ei muka osaa,aikuinen mies!!
Ei välitä ku itestään ja miltä itestä tuntuu,jos vähän kovemmin satun jostain ottamaan kiinni,vikisee ku kakara!!Tykkäisin myös hieromisesta,hellästä koskettelusta - ei tule kuuloonkaan!! Ite ku ei tykkää että kosketaan muuhun kuin "siihen",ei saa hieroa ku sattuu -muka!
Tekeekö mieli viereen - ei!!tutulta! paitsi tää ei ota nokkiinsa, vaan jatkaa vaan, vaikka kuinka suuttuisin siitä "kähmimisestä" ja haluaisin irti siitä.
Välittää vaan itsestään vaikka muuta väittää...
- Ääni
ihmiset vielä rakastaa toisiaan ja näyttävät sen. Hanki koira tai kissa, mutta muista jatkossakin miestäsi, hän tarvii eniten läheisyyttäsi.
- alussa
luulin,etten saa koskaan tarpeeksi paapoa ja hellitellä,kun teki aina mieli pitää hyvänä toista.
Osat on vaihtuneet,kumpikaan ei pahemmin enää välitä paapoa ja helliä--näkee sen vaivana ja vastenmielisyytenä useimmiten.
Olenkin sanonut joskus miehelle että saisimpa joskus olla mies ja näyttää mistä NAISET tykkää...!!- Miehensä vaimo
oli paapomiset vähän toisenlaisia, nyt 30 vuoden jälkeen halittelujen luonne on tietenkin muuttunut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64712- 12697
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581