Mikä olisi suositeltava pitkä tele Konica Minolta 5D kameraan. Onko minoltan omat obiskat laadukkaampia kuin tamronin ja sigman? Haikailen kiinteäpolttovälisen ja laadukkaan 300mm ja 500mm väliltä olevaa objektiivia. Valovoimaakin saisi olla.Mikähän olisi järkevin valinta.Entä vanhempi malli käytettynä ??
Teleobjektiivin
1
535
Vastaukset
- Kokemuksiakin
Merkin omat objektiivit toimii aina varmimmin, mutta eivät välttämättä ole optisesti parempia.
Minulla on aina ollut pahoja vaikeuksia Tamronin ja aikoinaan Vivitarin kanssa.
Valotus ja tarkennus ei luotettavia.
Yksi sigma ei edes ollut kiinnitettävissä runkoon, vaikka tehdas niin väitti.
Jotkin Sigmat tarkentaa "metsään", eikä niitä aina voi mitenkään säätää.
Minulla on tosin vain kokemusta Canonista ja Pentaxista.
Jos rungossa toimii valotus vanhoilla linsseillä, niin voithan hankkia jonkin manuaalisen "super pitkän" linssin.
Sellaisia voi löytää kohtuullisesti ja jos autofocusta ei ole on toiminta varmaa merkistä riippumatta, jos vain runko valottaa oikein.
Merirosvot kannattaa testata ennen ostoa.
Vanhat mekaaniset mallit on turvallisia, jos vain runko ymmärtää niitä. Testaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178