Osaako kukaan neuvoa mistä voisi löytyä jatkoa Anneka sarjaan. Olen lukenut viisi ensimmäistä pokkaria ja olen koittanu saalistaa jatkoa. Tiedän että seuraava on Janika ja kaukaiset rannikot, mutta en ole mistään sitä löytänyt...
Maria Järvi
2
1881
Vastaukset
- miima78
Maria Järven Anneka-kirjasarjan jatko-osista ensimmäinen on Janika-kasakkaprinsessa. Sitä seuraa Janika ja kaukaiset rannikot ja Janika ja noidankukkien kesä. En kyllä tiedä onko sarjaan enempää kirjoja. Niitä voi koettaa metsästää vaikka Huuto.netistä.
- KalakukotarX
Annekan jatko osat jotka kertovat hänen tyttärestään ovat: Janika kasakkaprinsessa, Janika ja keskiyön enkelit, Janika ja noidankukkien kesä, Janika ja kaukaiset rannikot... seuraavat kirjat ovat ( niiden järjestystä en tiedä koska numerointi loppui tuohon neljänteen) :Janika-merirosvot ja ritarit, Janika ja spartan kuninkaan aarre sekä Janika kultaisten kupolien maassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512