Ollaan kaverin kanssa suunniteltu noin viikon tai alle matkaa Damiin kesäkuussa 2006. Miten siis siellä pärjää kaksi kuusitoistakesäistä tyttöä? Kenelläkään vinkkejä hyviin ja halpoihin hostelleihin, joista mieluiten hyvät yhteydet keskustaan? Entäs lennot? Minkänäköistä ajanvietettä suosittelette? Tiedän että baareissa ikärajat 16, ja niisäkin tulee varmaan käytyä, mutta örveltämään ei mennä. Entäs klubit? Arvostan sitä jos jaksaisite edes yhteen kysymykseen vastata. ;)
Kaksi tyttöä kesällä Damiin. Vinkkejä?
4
1248
Vastaukset
- holahola
..etta klubeille ette paase ainakaan Damissa.. EN TIEDA mutta arvelisin, Utrechtissa ainaki pitaa melkeen kaikkiin olla kait 21... tai jotain sellasta. (Asun ite Utrechtin lahella ja 17 olen ja tuon kuulin koulukaveriltani).
ja paljon kivoja raiskaaja setiahan loytyy, sita on suomalaisena vahan vaikee ymmartaa. Omat (hollantilais-) vanhemmat ei anna pyorailla yksin 11 jalkeen enka asemilla missaan nimessa saa olla yksin 10 jalkeen. Eli mamma saarna; varokaa :p - Sokeri
Kannattaa oikeesti ottaa joku aikuisempi mukaan. Alaikäiset turistitytöt voi olla pulassa. Suomen lintukodossa asuneelle voi olla yllätys että suuressa maailmassa on oikeasti vaarallista. Aikuisen seurassa voisitte päästä johonkin klubillekin sisään.
Keskustassa on paljon hyviä ja halpoja hostelleja. Blue1 halpoja lentoja.- reggae-tyttö
Olen kanssasi samaa mieltä, Sokeri. :) Epäilen että 16-vuotiaat ovat aika heikoilla Damissa. Kannattaa todellakin ottaa joku aikuinen mukaan!
Mutta jos nyt päätätte mennä kahdestaan, niin kannattaa olla varuillaan eikä luottaa jokaiseen vastaantulijaan! Amsterdam on hieman erilainen paikka kuin Helsinki.
Ite olen lähdössä syksyllä 2 viikoksi Hollantiin "opintomatkalle"... ei tiedä mitä siitäkin tulee... ;)
Hauskaa matkaa!
- kokenut
Jos halvalla haluaa mennä,niin kannattaa hypätä autoon ja mennä isolla porukalla.
Itse kävin viime vuonna 4 kertaa 5-9 hengen porukassa paketti-autolla damissa. Aina osa porukasta oli tuntemattomia,mutta kun asuttiin damissa ns. solukämpässä niin tutuiksihan ne tuli.
Reissun hinta n.150-300€ (matkat ja asuminen)
Hamppufoorumilta kannattaa kysellä vapaita paikkoja autoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882