Kaksi tyttöä kesällä Damiin. Vinkkejä?

Donna

Ollaan kaverin kanssa suunniteltu noin viikon tai alle matkaa Damiin kesäkuussa 2006. Miten siis siellä pärjää kaksi kuusitoistakesäistä tyttöä? Kenelläkään vinkkejä hyviin ja halpoihin hostelleihin, joista mieluiten hyvät yhteydet keskustaan? Entäs lennot? Minkänäköistä ajanvietettä suosittelette? Tiedän että baareissa ikärajat 16, ja niisäkin tulee varmaan käytyä, mutta örveltämään ei mennä. Entäs klubit? Arvostan sitä jos jaksaisite edes yhteen kysymykseen vastata. ;)

4

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holahola

      ..etta klubeille ette paase ainakaan Damissa.. EN TIEDA mutta arvelisin, Utrechtissa ainaki pitaa melkeen kaikkiin olla kait 21... tai jotain sellasta. (Asun ite Utrechtin lahella ja 17 olen ja tuon kuulin koulukaveriltani).
      ja paljon kivoja raiskaaja setiahan loytyy, sita on suomalaisena vahan vaikee ymmartaa. Omat (hollantilais-) vanhemmat ei anna pyorailla yksin 11 jalkeen enka asemilla missaan nimessa saa olla yksin 10 jalkeen. Eli mamma saarna; varokaa :p

    • Sokeri

      Kannattaa oikeesti ottaa joku aikuisempi mukaan. Alaikäiset turistitytöt voi olla pulassa. Suomen lintukodossa asuneelle voi olla yllätys että suuressa maailmassa on oikeasti vaarallista. Aikuisen seurassa voisitte päästä johonkin klubillekin sisään.

      Keskustassa on paljon hyviä ja halpoja hostelleja. Blue1 halpoja lentoja.

      • reggae-tyttö

        Olen kanssasi samaa mieltä, Sokeri. :) Epäilen että 16-vuotiaat ovat aika heikoilla Damissa. Kannattaa todellakin ottaa joku aikuinen mukaan!

        Mutta jos nyt päätätte mennä kahdestaan, niin kannattaa olla varuillaan eikä luottaa jokaiseen vastaantulijaan! Amsterdam on hieman erilainen paikka kuin Helsinki.

        Ite olen lähdössä syksyllä 2 viikoksi Hollantiin "opintomatkalle"... ei tiedä mitä siitäkin tulee... ;)

        Hauskaa matkaa!


    • kokenut

      Jos halvalla haluaa mennä,niin kannattaa hypätä autoon ja mennä isolla porukalla.
      Itse kävin viime vuonna 4 kertaa 5-9 hengen porukassa paketti-autolla damissa. Aina osa porukasta oli tuntemattomia,mutta kun asuttiin damissa ns. solukämpässä niin tutuiksihan ne tuli.
      Reissun hinta n.150-300€ (matkat ja asuminen)
      Hamppufoorumilta kannattaa kysellä vapaita paikkoja autoista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe