Miten saa kaksoset/kolmoset/neloset ?

sademoana

Onko mitään koodia ?

130

27373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mii

      Juu, tuota kolmosiin ja nelosiin ei ole koodia, mutta niihin voi ladata hackit!

      Kaksoset saa näin: twinsr2cute
      Pistä koodi juuri ennen synnytystä!

      • GlitterRose

        On kuulunut se tuutulaulu, ja pelehdit monta kertaa peräkkäin sen jälkeen!


      • sademoana

        Mistä sellaisen voisi ladata ?


      • SimsShelia
        sademoana kirjoitti:

        Mistä sellaisen voisi ladata ?

        Myös jos syö paljon keksejä, saattaa saada kaksoset.. ;]


      • •Sim•
        SimsShelia kirjoitti:

        Myös jos syö paljon keksejä, saattaa saada kaksoset.. ;]

        Nuo ei auta. sitku on tullu se "laulu" siinä ku ne yritää vauvaa ni sen jälkeen on turha enää pelehtiä ja syödä keksejä paljon. eli ihan turhia neuvoja. koodista en tiiä en halua sekoitaa peliäni...


      • Zlle

        Tietääkö joku mikä se osote on mistä voi ladata kaksoset, kolmoset ja neloset hackin?
        Se oli jossaki modthesimssissä, mutta en muista missä se siellä oli.. :/

        Kiitos


      • Jasmin-Carolina
        •Sim• kirjoitti:

        Nuo ei auta. sitku on tullu se "laulu" siinä ku ne yritää vauvaa ni sen jälkeen on turha enää pelehtiä ja syödä keksejä paljon. eli ihan turhia neuvoja. koodista en tiiä en halua sekoitaa peliäni...

        Jos kone on vanha, ja ilmennyt muutenkin ongelmia aikaisemmin koodien ja hackien kanssa, sitten en tuota koodia suosittele. Mulla on aika ehtoossa oleva kone, eikä se ole koskaan mennyt "tavallisista" koodeista sekaisin. Ainoan kerran boolPropista, mutta sen yhden kerran jälkeen tuo on jostain errorista joskus harvoin ilmoitellut, eikä peli ole muuten seonnut tai bugittanut. Kokeile sitä koodia. Radosimsistä luin että jonkun mikähän nyt olikaan kakun syöminen raskauden aikana toimi ihmelääkkeenä, ja simi sai kaksoset. Mutta siihen kakkuun taas tarvi jonkun lisäosan, enkä itse ole toimivuutta testannut kun mulla ei sitä jotain lisäosaa ole :) Ihan luomuna kaksoset saa muuten helpoimmin itsekin kaksonen. Olen huomannut. Suvussa olikin sitten kaksosia kaksosien perään, ja aina jollakin kaksosella oli kaksoslapset. Että näin.

        Tsekkaa tämä: http://crystalwaterblogi.blogspot.com/

        Carolina


      • Jasmin-Carolina
        Zlle kirjoitti:

        Tietääkö joku mikä se osote on mistä voi ladata kaksoset, kolmoset ja neloset hackin?
        Se oli jossaki modthesimssissä, mutta en muista missä se siellä oli.. :/

        Kiitos

        Hakulaatikko on aika kätsy tuommoisten etsinnässä. Itse kokeilisin sinne "twins hack".

        Tsekkaa tämä: http://crystalwaterblogi.blogspot.com/


      • Sims hullu

        Mää en oo vielä koittanu tota koodia mut uskon että se toimii ; )


      • ,dfl

        toi ei toiminut


      • Matskubombom

        Saat kaksoset joko niin että laitat koodi laatikkoo forcetwins tai syöt juusto kakkuu niistä kolmosista tai nelosista en tiiä


      • Saana.Cindy

        Mulla ei toiminut toi koodi


      • simshulluxd
        Zlle kirjoitti:

        Tietääkö joku mikä se osote on mistä voi ladata kaksoset, kolmoset ja neloset hackin?
        Se oli jossaki modthesimssissä, mutta en muista missä se siellä oli.. :/

        Kiitos

        kaksoset voi saada jos kattoo koko raskausajan lastenohjelmia TV:sitä:)


      • PinjariinaRistola

        Minulla ei toiminut


      • Hevosu

        Sain kolmoset kun söin keksejä


      • Simssinpelaaja

        Mulla toimi


      • Sims4IsBest

        Twins2cute vai twinsr2cute?


      • MEAentiiämitää

        Minne se koodi pitää laittaa??


      • SimsAddikti
        MEAentiiämitää kirjoitti:

        Minne se koodi pitää laittaa??

        Paina ctrl shift c jos pelaat pc


      • 4Sims4

        Sain kolmoset mutta en tiedä miten ❤️Mutta ehkä jos kattoo paljon raskaana lasten kanavaa


      • Anonyymi

        Kuinka lähellä synnytystä se pitää laittaa????!!??!


      • Anonyymi
        Hevosu kirjoitti:

        Sain kolmoset kun söin keksejä

        Mistä saa niitä keksejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saa niitä keksejä?

        Kokkaamalla, löytyy pohjalta, jos hyvä kokkaamistaito.


      • Jos haluaa kaksoset niin silloin pitää katsoa lastenohjelmia tai ottaa ne koodilla. Myös kolmoset voi saada mutta se on harvinaisempaa.
        Kaksoset voi saada itsestäänkin välillä.


      • Anonyymi
        4Sims4 kirjoitti:

        Sain kolmoset mutta en tiedä miten ❤️Mutta ehkä jos kattoo paljon raskaana lasten kanavaa

        Kokeilen lasten kanavan katsomista raskaana ja laitan koodin juuri ennen kuin vauva syntyy, kerron jos toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilen lasten kanavan katsomista raskaana ja laitan koodin juuri ennen kuin vauva syntyy, kerron jos toimii

        Ei toiminut


      • Anonyymi

        Ei toiminu vaikka minä kirjoitin sen viestin juuri ennen kun minun sims 4 hahmoni synnytti


      • Anonyymi
        ,dfl kirjoitti:

        toi ei toiminut

        Ei toiminutkaan


      • Anonyymi
        MEAentiiämitää kirjoitti:

        Minne se koodi pitää laittaa??

        Jos pelaat Ps4 niin L1 L2 R1 R2 samaan aikaan saa koodi palkin päälle ja sitten
        testingcheats on ja koodit on päällä!


      • Anonyymi
        4Sims4 kirjoitti:

        Sain kolmoset mutta en tiedä miten ❤️Mutta ehkä jos kattoo paljon raskaana lasten kanavaa

        Jos katsoo niitä lastenojlemia niin se auttaa kai tytön saamiseen💕✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos katsoo niitä lastenojlemia niin se auttaa kai tytön saamiseen💕✌️

        Missä Sims-pelissä? (Sims 3:ssa ja Sims 4:ssä lastenohjelmien katselu lisää moninkertaisten raskauksien todennäköisyyttä - siis kaksosten ja kolmosten mahdollisuutta - muttei vaikuta lapsen sukupuoleen)


      • SimsAddikti kirjoitti:

        Paina ctrl shift c jos pelaat pc

        Ja jos pleikal ni R1 R2 L2 L1


      • Anonyymi
        Saana.Cindy kirjoitti:

        Mulla ei toiminut toi koodi

        Mä en oo koittanu ”saada” kaksosia mutta suosittelen kokeilemaan koodia twinsr2cute en oo varma toimiiko mutta voit kokeilla ( oon kokeilemassa sitä huomenna )


      • Anonyymi

        Mihin se koodi laitetaan


      • Anonyymi

        Mä sain kaksoset kun laitoin tontti piirteistä sen jonku et tulee helpommin ja laitoin molemmilla sen hedelmällisyys piirteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain kaksoset kun laitoin tontti piirteistä sen jonku et tulee helpommin ja laitoin molemmilla sen hedelmällisyys piirteen

        Olin sanomassa samaa, mutta odotin jos löytyisi joku fiksu😋 ja lopulta löytyi😂


      • Anonyymi
        •Sim• kirjoitti:

        Nuo ei auta. sitku on tullu se "laulu" siinä ku ne yritää vauvaa ni sen jälkeen on turha enää pelehtiä ja syödä keksejä paljon. eli ihan turhia neuvoja. koodista en tiiä en halua sekoitaa peliäni...

        ahaha totta se on paitsi toi keksin syönti


      • Anonyymi
        SimsShelia kirjoitti:

        Myös jos syö paljon keksejä, saattaa saada kaksoset.. ;]

        mitä?!


      • Anonyymi

        ei toimi


      • Anonyymi
        4Sims4 kirjoitti:

        Sain kolmoset mutta en tiedä miten ❤️Mutta ehkä jos kattoo paljon raskaana lasten kanavaa

        Minäkin sain kerran mut en tajua mitä tein mä vaan pelasin ihan normaalisti ja tuurilla tuli😂


      • Anonyymi
        Matskubombom kirjoitti:

        Saat kaksoset joko niin että laitat koodi laatikkoo forcetwins tai syöt juusto kakkuu niistä kolmosista tai nelosista en tiiä

        Forcetwins ei toimi Sims 4 mut kanttii koittaa sitä Sims 2


      • Anonyymi
        SimsShelia kirjoitti:

        Myös jos syö paljon keksejä, saattaa saada kaksoset.. ;]

        no mä nyt tein naiselle niin et se söi liikaa keksei ja se on ny raskaan


    • simsfani<3

      kaksoset saa kans sillai et ostaa sielt onnellisuus pisteistä ni sellassee ku hedelmöityshoidot tai joku sellane ja sit meet normisti tekemää lasta :D

    • Hurjaa

      Voi kerätä onnellisuus pisteitä ja hankkia niillä "hedelmöitys hoidon"
      Keräsin onnellisuuspisteitä tarpeeks, oisko ollu jotain yli 10 000 ja otin miehelle ja naiselle sen ja kolme tyttöä sieltä putkahti :D

      • simi1

        mäki tein niin mut oon saanu vaan kahesti kaksoset enkä kolmosia


      • Simssinpelaaja
        simi1 kirjoitti:

        mäki tein niin mut oon saanu vaan kahesti kaksoset enkä kolmosia

        Joo voin niitä pian tulla kolmosia siis


    • simshullujassu

      entä miten sims3 joka on play station kolmoselle??

    • jokuhullu:)))

      Siis molemmille osapuolille pitää laitaa se palkinto (tasan 10 000) ja jos haluu tytön, niin naisen täytyy syödä kolme vesimelonia juuri kuultuaan raskaudesta ja jos pojan niin kolme omenaa. Tämä ei ole aivan varma keino, mutta kyllä se joskus toimii:D

      • Anonyymi

        Ite sain kolmoset kekseillä popmusiikillla ja kattomalla lasten kanavaa :)


      • Anonyymi

        Miten saa omenoita ja vesimeloneja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saa omenoita ja vesimeloneja?

        "Miten saa omenoita ja vesimeloneja?"

        Esimerkiksi siten, että pelissäsi joku simeistäsi käy ostamessa ne kaupasta ja antaa ne toiselle lahjoituksena. Sillä tavalla jälkimmäinen simi "saa" ne haltuunsa... (Sims 3)

        Sims 4:ssä ei vesimeloneja ole, koska Electronic Artsin pelitiimi on laiska, typerä ja saamaton, eikä köyhällä pelifirmalla ole ikinä resursseja niin haastavaan työhön kuin vesimelonin kopioiminen ja liittäminen peliin. Kamalan kallistakin se olisi. Omenoita sen sijaan voi poimia puista toisten tonteilta tai tarhata yms. Kunnon kauppoja ei Sims 4:ssä tietenkään ole, ellei pelaaja sellaisia itse kehitä. (Ks. pelitiimi ja köyhä pelifirma.) Jotakin kamaa voi kuitenkin tilata ostovalikosta, puhelimitse, tietskalla, klikkailemalla kasvatusalustoja, yms. Voi myös generoida cheatilla tai modilla. (Sellaiseen pelifirman porukka suhtautuu suopeasti ettei niiden vain tarvitse itse laittaa peliään kuntoon.)

        Anteeksi että vastaukseni oli kovin rajoittunut ja vajaa. Johtuu tämänhetkisistä koronarajoituksista ja siitä että olen vajakki.


    • koodikaksonen

      miten kolmosessa voi saada kaksoset ?? oisko joku koodi tai jotainn

      • Snook<3

        Mä oon saanu monta kertaa toteuttettua elämänhaaveeni ja oon saanu onnellisuuspisteitä 50 000.Sitte voit valita otatko hedelmöityshoidon että saat jotai 3 lasta vai ostaks 30 000llä onnellisuuspisteillä lampunhengen.Jolta voit toivoa yhden kerran päivässä.3 toivomusta,3 hyötyä.Sieltä valittet suurperheen nii voi saada yli 3 vauvaa.Ite kokeilin lampunhenkeä ja suurperhettä nii sain viitoset.Suosittelen lampunhenkeä sims kolmosessa.Mul onki kaikki simsit,katy perry täyttä elämää iltahuvit baana auki tavalline kaikki.Että kysykää mult vaa neuvoo.


      • kinsu222

        Siis mistä ton lampun hengen saa


      • Simahtanut

    • AlSimhara
    • Playxoxox

      Mul on kaksoset mun sims 3 tyypil enkä oo saannu ne koodil tai häkeil
      Se vaa tuli , mut itse tiedän yhen koodin miten saa kolmoset ,kaksoset tai neloset;)

    • voodoo

      Snook

      • Snook<3

        voodoo,ei sama koodi saata toimia lemmikeissä ... mutta jos syö 3 vesimelonia joita saa kaupoista nii jos syö 3 vesimelonia pitäs tulla tyttö ja ehkäpä 2 tai 3,kokeile!


    • Uudi

      Kaksoset saa myös, jos katselee raskauden aikana paljon lastenkanavaa.

    • tyyppi

      Ja saatta saada kaksoset tai kolmoset (ite sain kaksoset) ku laitta lastenlaulut soimaan ja tanssii mukana.

    • janskukker

      jos joku haluaa 50 000 niihin tavaroihin sanokaa joo niin kerron 3/0

      • Ruppana

        Jos syö juustokakkua, siitä saa kans kaksoset. Jos rahapulaa, motherlode 50 000 ja kaching 1 000. Mutta kolmoset?


    • moi vaan

      Mä hankin onnellisuuspisteillä hedelmöityshoidot. Siitä eteenpäin sain sillä tyypillä kaksosia ja kolmosia. Ainakin tuolla tyylillä saa kaksosia ja kolmosia. Nelosia ei kyllä tullut mutta voi ehkä olla mahdollista. En tiedä pitääkö isällä ja äidillä kummallakin olla hedelmöitys hoidot. Mulla oli kummallakin.

    • Yllättynyt

      Pitää joo koittaa sitä lampunhenkee, ärsyttävää vaan kun niitä onnellisuuspisteitä tulee niin hitaasti vaikka joka simin elämänhaave liittyyy mulla rahaan ja käytän kauheesti motherlodee ja vielä päälle testingcheatsenabled true:ta =O Mun peli muuten on outo, kaks normisimii sai kerran vauvan. Nainen oli syöny juuri ennen synnyttämistä hodarin nii ne simit sai ihmissuden =O Ja kummankaan suvussa ei ollu kun normisimejä =O Sama juttu on ollu jos on hodarin sijasta syöny hurmemarjan tai valkosipulin, en muista kumman, nii ne sai vampyyrin =O En tajua konettani muutenkaan =O

    • joopajoo2

      kantsii koklata raskauden aikana syksyn salaattii

      • joopajoo2

        mul tuli kolmoset


    • 13-vuotias

      Mulla ei oo ollu mitään koodia. Mutta onnellisuuspisteillähän saa hankittua hedelmöityshoidot. Se vaatii 15 000 onnellisuuspistettä. Oon yleensä suorittanu simien elämänhaaveita tai sitte käyttäny sitä koodia (jota en nyt muista) jolla saa lisää onnellisuuspisteitä.
      No kuitenkin. Ensin ennekuin hankin heille hedelmöityshoidot. Laitoin simit yrittämään lasta. Sen jälkeen hankin hoidot ja koitin uudelleen 1 kerran. Vähän ajan kuluttua oli 3 ihanaa kääröä vierekkäin kehdoissa. Olin hankkinut rahaa koodilla motherlode jolla saa 50 000 simelonia. Koska familyfunds ei toimi mun koneella.
      :) Mukavia pelihetkiä.

    • 17-v

      Oon saanu 26 lasta kerrallaxD .................O.oooooo

      • HarryPotter1

        miten ihmeessä sä oot saanu 26 lasta kerralla


    • Viisas

      Kattoo lastenohjelmia raskauden aikana, niin ainaki pitäis tulla kaksoset.

    • harrypotter1

      mä oon saanu vaan 2set mutta mä haluuuuuuuunnnn kovasti kolmosii tai nelosiiiiiiiiii voisko joku auttaaa

      • Anonyymi

        Kaksoset voi saada katsomalla lastenkanavaa


    • Monet ovat onnistuneet samaan kolmoset niin, että ensinnäkin molemmilla vanhemmilla on hedelmöityshoito tavoitepalkinto ja kun naine on raskaana, niin pistää hänet tanssimaan mahdollisimman paljon lastenmusiikin tahdissa.

      http://www.youtube.com/watch?v=USXYg83Dfnw


      Pelissä ei normaalisti voi saada nelosia, sillä EA on koodannut maksimin kolmosiin mutta joskus joillakin niitä (tai enemmän) on ilmestynyt pelibugin johdosta. Twallanin Woohooer modi sisältää mahdollisuuden nelosiin. :)

    • miksiettetiedä

      jos omistat playgoumin tai tilkka tipahtaa pelin niin saat oman jonka nimi on ea eristo ja sit siit mix play ja sit valikosta The Sims 3 ja sit yleisimmät kysymykset sit siitä MITEN SAAN NELOSET KOLMOSET TAI KAKSOSET niin sit painat siit niituee vastaus paina siin sit koodi sit lataa koodi siin ei näy sitä koodii mut kerron sen "imurrelta89empulssi0ma" sun mitää eka painaakyl painikkeesta lataa koodi sit ku se on ladannu nii meet sims 3 pelii ja laitat sen koodin

    • y4ew

      Kaksoset tai kolmoset saa aika kätsysti ilman koodejakin.... Tosin kolmoset on harvinaisempia.

      Onnellisuuspisteillä ostettu palkinto hedelmöityshoidot, keksejen syöminen, telkkarista lastenohjelmien kattominen, radiosta lastenlaulujen kuunteleminen... Varmaan lasten kirjojen lukeminenkiin auttaa.

      Lapsen sukupuolenkin voi päättää (syötä raskaana olevalle omena > poikalapsi, vesimelooni = tyttölapsi), vaikkei sitä nyt tässä kysytykkään.

    • Yksi omena tai vesimeloni ei riitä. Niitä pitää aina syödä 3 kappaletta. ;)

    • monanwa

      Ei ees tartte koodii. Kolmoset saa kun katsoo lasten ohjelmaa, kuuntelee lastenlauluja ja käy hieronnassa usein ;)

    • Simmie

      Kolmosii rittää pelkästää se et tanssii paljo lastenlaulujen tahissa. On tehonnu joka kerta.

    • help me

      Mun koneella ei toimi toi lampunhenki, mitä teen? Kun siltä voi toivoo ssitä superperhettä. Kun ostin sen, ni sit se kone sekos..... ;(((

      • Neatonbest

        Jos sulla on sims 4 niin ei oo koko lampunhekee vaan 3 on


      • Craponworst

    • Onko sinulla ladattuja tai modeja pelissä? Jos on, niin syy voi olla niissä.

    • luna3

      onko nää kolmoseen/kakkoseen?

    • Kolmoseen.

    • Sims peluri

      Laita sim hahmiso katsomaan lasten kanavaa raskaana ollessaan ja laita radiosta tulemaan lastenlauluja :D jos haluat varmistaa että sim saa kaksoset tai kolmoset niin ota käyttöön koodi
      testingcheatsEnabled true ja sitten meet sinne toivepistejuttuun ja klikkaa hiirellä arkun ja toivepisteiden määrän välissä olevaa väliä :D näin pitäisi toive pisteiden nousta ja sitten vain otat toive palkinnoista hedelmöitys hoidon.Näin saa ainakin kaksoset mutta kolmosiin kannattaa vielä ottaa hoitejen päälle lasten kanava ja musiikki :D ja jos tuo koodi ei toimi niin löydät sen osoitteesra Radosims. Toimii ainakin the sims 3:ssa.

    • The sims 3

      Kaksoset saa kun syö keksejä,katsoo lastenkanavaa ja naisella on hedelmöityshoidot

      Kolmoset saa kun syö keksejä,kummallakin on hedelmöityshoidot,katsoo lastenkanaa,kuuntelee lastenlauluja,tanssii lastenlaulujen tahtiin ja käy paljon hieronnassa

      Poika=3 omenaa Tyttö=3 vesimelonia toimii myös silloin kun haluaa valita kaksosten/kolmosten sukupuolen

      Mulla nää toimi!

    • Nuo hedelmät toimivat kaksosissa ja kolmosissa ainoastaan yhden, eli ensimmäiseksi syntyvän lapsen sukupuoleen mutta ei enää muihin. Jos muut ovat myös samaa sukupuolta, niin silloin kyse on sattumasta/tuurista. :)

    • Awawa

      Kun mun sims nainen tuli raskaaksi, ostin sille sen pölyisen lampun, ja pyyhin lampunhengeltä suurperhettä. Sittten kävin ostamassa vielä kolme vesimelonia ja syötin ne mun sims tyypille, ja pian talossa oli kolme tyttövauvaa. :)

    • Joo kaksoset

      Tänää sain kun söin syksynsalaattii, naisel hedelmöityshoidot. Kuunteli lastenlaului ja katto lastenkanavaa nii pian kaks pientä poikaa synty. Miko ja Matias

    • Juujuuju

      Mulla tuli tyttö kaksoset kun simini söi mansikoita ja pelehiti 2 kertaa raskaana ollessaan

    • Avutonn

      Sain just sims 3 ja haluisin kaksoset tai kolmoset ni miten saan ne? Ja tää on mun eka sims ni voisko juo kertoo et mitkä on onnellisuuspisteet tai mist näkee kui paljo niit on? Kiitos jo etukäteen.

      • Avutonn

        Voisko joku*


      • Simahtanut
        Avutonn kirjoitti:

        Voisko joku*

        Okei. 1) tuplavahinko tai kolmoset: http://www.wikihow.com/Have-Twins-or-Triplets-in-the-Sims-3
        2) Onnellisuuspisteistä: http://www.carls-sims-3-guide.com/lifetimerewards/
        (Onnellisuuspisteet saa näkyviin levittämällä kuvaruudun alareunan valikot esiin kohdasta "simien tiedot" - se pieni kolmio tai nuoli - ja valitsemalla sitten "Onnellisuuspisteet" - arkun tai peräti aarrearkun näköinen kuvake. Ne on tietenkin simikohtaisia, joten tää homma kertoo erikseen jokaisen simin pisteet sillä hetkellä, kun menee ne tarkistamaan.)
        Onnittelut muuten pelinvalinnan suhteen. Kolmonen on edelleen erinomainen peli, jota tosin itse olen joutunut konfiguroimaan ja modaamaan hiukan saadakseni sen toimimaan luotettavammin. Samasta syystä en kirjaudu peliä aloittaessani, en pelaa kolmosta Originin kautta, van lataan levykkeeltä, enkä lataa koneelleni Exchangesta tasan mitään, vaan etsin kamat ja modit lähinnä MTS:n (Mod The Sims) ja TSR:n ( The Sims Resource) sivuilta. Metodeja on monia, mutta näillä olen itse ollut tyytyväisempi kolmosen toimintaan kuin moni muu esimerkiksi Originin kanssa taistellut pelaaja.


    • Olen_iloinen

      Tanssit paljon lastenlaulujen tahdissa ja katso lastenohjelmia raskauden aikana. Itse sain tyttö kaksoset kun tein näin. :)

    • Ihminen124

      Galleriasta voi ottaa simejä jotka on valmiina raskaana, niille syntyy yleensä kaksoset, itellä toimii!

    • Randomsims4fani

      Sims 4ssa voi saada jos kattelee hirveeesti lastenkanavaa, tytön jos syö mansikoita pojasta en oo varma

      • Tyhmä

        Mistä pystyy ostamaan hedelmiä tai vihanneksia?


      • OutoSim
        Tyhmä kirjoitti:

        Mistä pystyy ostamaan hedelmiä tai vihanneksia?

        Myyntikojusta San Myshunon markkinoilla.


      • Anonyymi

        En löydä mitään san myshunon markkinaa? Missä sen kuuluis olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä mitään san myshunon markkinaa? Missä sen kuuluis olla?

        Kaupunkielämää - lisärissä.


      • Anonyymi

        Tytön saa syömällä mansikoita ja pojan saa syömällä porkkanoita. (Mansikoita ainakin löytyy ihan kun vaan etsii maastosta, mutta porkkanoita en ole vielä löytänyt, mutta kuulemma Oasis springsissä ois maastossa porkkanoita)


    • Joumääntidin

      Joo lastenkanavat auttaa

    • Karvainenapinaholoo

      Jos haluaa kaksoset (tyttö)niin pitää muka kuunnella pop musiikkia ja katsoa lasten ohjelmia.mutta jos haluaa poika kaksoset niin kuuntele rokkia ja katso lasten ohjelmia

    • Anonyymi

      Itse sain ainakin kaksoset Sims 3 kun laitoin raskaana olevan simin katsomaan lastenohjelmia, syömään keksejä ja kuuntelemaan poppia. Tosiaan kaksi tyttöä sieltä sitten tuli.
      Itsellä ainakin auttaa nuo vesimelonit ja omenat kun haluan päättää tuleeko tyttö vai poika.

    • Anonyymi

      Vitosesta saa avautumalla ja kutosesta asenteella. Usko pois.

    • Sademoana siihen ei oo koodia olen itse sen lukenut ean virallisilta sivustoilta. Ja kaksoset voi saada esim. Laittamalla pop musiikkia, katsomalla lasten ohjelmaa ja tälläistä. Että ei ole koodia. Ekan kerran kun sain kaksoset luulin että se oli lagi, mut tuli kaksoset tyttö ja poika. Luulin koko ajan oikeesti niin mut sit sain toisetki kaksoset ku yritin laittaa simin kuuntelee poppii ja kattoo lastenohjemlii.(mulla on varmaan 100 kirjotusvirhettä) Mut tollanen storytime:D

    • MITEN SAA KOLMOSETTTT

    • Anonyymi

      Ei se toimi kokeilin jo kaksi kertaa mutta mitään ei tapahdu...

    • Anonyymi

      Mä pelaan simssii ps4:losella ja saan siihen rahakoodit jne mut siihen ei tainnu saada cc:tä. ( eli custom contenttia jos joku ei tienny ) ni jos joku tietää tarkkaan ni ois kiva saada lisää tietoo ps4:selle saavista hackeistä.

      • Anonyymi

        Mä oon saanu vaan kaksoset ja sit yhen vauvan raha koodei on mul on ollu( money 199999999) sil sit oo väliä et kuin paljin numeroit tohon laittaa ja sit tietenkii...(motherlode) kivoja pelihetkiä:):)


    • Anonyymi

      Kellään tietoo miten saada poika vauva sims4?

      • Anonyymi

        "Kellään tietoo miten saada poika vauva sims4?"

        Näkyy olevan. Olis kai sullakin, jos olisit viitsinyt lukea edes mitä tässäkin keskustelussa on edellä kerrottu. Et sitten viitsinyt. En viitsi minäkään selittää juttua jonka useimmat jo tietää.


    • Anonyymi

      Miten saan rahaa sims 4 ja mihin pitää mennä tietokoneella mitkä napit jne...

      • Anonyymi

        Miten saan rahaa sims 4 ja mihin pitää mennä tietokoneella mitkä napit jne...

        Laitat simin töihin, katsot tietskan työnhakupalstalta mitä löytyy ja hyväksyt jonkin vaihtoehdon. Ei töissä napeilla pelata, mutta niitä tulee toisinaan vaatteiden mukana jne...

        Jos haluat simin olevan tyytyväinen, et tietenkään laita sitä töihin, missä se ainakin aluksi väsyy, turhautuu, on kotia tullessa kiukkuinen ja saa hintsusti palkkaa ja ihan liian harvoin vielä kaiken lisäksi. :)

        Laita se vaikka töhertämään taidetta (ja tietty myymään taideuksia), kirjoittamaan kirjoja, etsimään aarteita jne. Tienestit kasvaa kun simi oppii niksit.

        Jos sitten on KIIRE saada simille hynää, niin huijaa. Jos haluat sille PALJON rahaa, niin huijjaa oikein kunnolla ja useampaan otteeseen. Huijauksista on netissä sivutolkulla ohjeita. katso sieltä jos kiinnostaa jne...


      • Anonyymi

        1: paina nappeja shift, CTRL, c samaan aikaan
        2: pitäis tulla sellainen Valkonen juttu yläkulmaan
        3: kirjota siihen valkoiseen: testingcheats on ja sit enter
        4: kirjota money ja perään haluamasi summa


    • Anonyymi

      Tää liity tähään mutta mistä saa mustavalkokakkun ja valkomusta kakkun?

      • "Tää liity tähään mutta mistä saa mustavalkokakkun ja valkomusta kakkun?"

        Ruuanlaitosta (ei leipomisen puolelta), jos sulla on Digital Deluxe asennettuna.


    • Anonyymi

      Sain tänää mun ekat kaksoset ikinä /peli ollu vhä yli viikon testasin että isä synyttää se kävi kaks kertaa uimassa en thny mitä muuta enkä tiiä vaikuttaako uiminen mut sit sain vaa kaksoset

    • Anonyymi

      Onko kellään muuta vinkkiä kun keksit,koodit,blos musiikki,mansikat,kalastus,lasten ohjelmat ja jazz musiikki kaksosten kolmosten ja nelosten saamiseen koska minulla ei toimi nua?

      • Anonyymi

        "Onko kellään muuta vinkkiä kun ... "

        alsimharalla näkyy ollen muuta vinkkiä 26.10.2013 klo 20:07 tässä samassa keskustelussa.


    • Anonyymi

      Tietääkö joku mistä saa siihen mikroskoopista elämää laitteeseen niitä kasviptepraatteja?

      • Anonyymi

        Et sitten ihan helppoja kysykään. _Kasvipreparaatteja_ löytää varmaan monikin, mutta kasviptepraatteja ei niin kauhean moni, veikkaan - etenkään mikroskooppista elämää laitteeseen.
        En hetkeäkään epäile että olisit kirjoittanut nimen väärin, mutta voisitko kenties silti tarkistaa? :)


    • Anonyymi

      paska no ei

    • Anonyymi

      Hei jos on maalaiselämä lisäosa niin syö juustoa kaksi kertaa kun yläkulmaan on tullut sana synnyttää niin saa 90% mahdollisuudella neloset

    • Anonyymi

      Kaksoset saa yleensä kun katsoo lasten ohjelmia raskauden alku ja ksekivaiheessa

    • Anonyymi

      Kolmosista ja nelosista en tiedä mutta kaksoset voi saada ilman koodeja silleen että laitat rakennus tilassa tontti piirteet ja tontti piirteistä sitten etsit sellaisen kuin ley linjalla että siellä tontilla syntyy usein kaksosia. Sinun täytyy omistaa joku lisäosa minkä mukana se tonttipiirre tulee mutta en muista että mikä mutta peruspelissä sitä ei ole.

    • Anonyymi

      Ekan raskauden aikana katoin melkeen koko ajan lastenkanavaa (huolehdin lisäksi tarpeista), eikä tullu kaksosia ja toisen aikana en syönyt yhtään eläinkeksii tai kattonu lastenkanavaa yms ja tuli kaksoset

    • Anonyymi

      Laittakaa tonttin luulen piirteeksi sieltä löytyy jossa lukee että saa helpommin 2 ja jopa 3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe