Romantikalle!

Juhlija

Mäpäs meenki romantikalle uutenavuotena! Varmaan tulee hyvä uusvuos! Esiintymässä oli vielä virve rosti! :)

10

2846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virve rosti

hyvää risteilyä parhaan artistin, Virve Rostin ja menneisyydenvankien kera!!!!!!!!!!!

• Jumaloiva

Siis en usko! Ei oo mahdollista! :o JUMALOIN SUA! Meet laivalle

• Juhlija

Ei nyt sentään tarvitse jumaloida.. kuhan palvot vain. :)

• Turvallista risteilyä!!!

Itse olen kerran ollut vastaavalla ja toista kertaa en mene, syystä,että suurin osa tosi huppelissa juuri Uudenvuoden risteilyllä.Ihmiset tappelivat,lasit lentelivät yms.Meillä meni hytissä keskiyön aika, siellä otimme maljoja seuraavalle vuodelle ja pakosta kuuntelimme aikamoista huutoa ja tappelua,hyttiovienkolistelua aamuun asti. Toivon,että oma risteilysi vastaa sitä mitä odotat.HAUSKAA UUTTA VUOTTA SINULLE!

• Vee

Olisi varmasti mennyt paremmin, jos olisitte seurueenne kanssa mennyt mukaan juhlimaan. Ei siellä varemasti joka kuppilassa riehuttu. Tottakai se on varmasti tuntunut ikävältä istua nököttää hytissä, kun hytin ulkopauolella on juhlat menossa.

• Nimetön

Mäpäs meenkin Tampereelle.. Nautin ihanasta pehmeästä leveästä hotellisängystä,toivottavasti mukavan seuralaisen kera.. Onnea laivamatkalle ja erittäin menestyksellistä uuden vuoden yötä!!!

• Asukas vuodesta 97

Tervetuloa ja oikein oikein hyvää uudenvuoden juhlaa sinulle ja läheisillesi :) Toivon että viihdyt mukavassa ja huomioonottavaisessa kaupungissa ja saavut pian jälleen uudelleen tänne. Menoa löytyy, mutta myös rauhaa jos sitä kaipailee.

• Kiia

No ei toi vielä mitään; minäpä menen Isabellalle ja siellä esiintyjänä ei enempää, eikä vähempää kuin Eini!

• -cruiser-

No mulla taitaakin olla sit ne hulluimmat pippalot kun Europalla esiintyy 7 Seinähullua =))))

• HKL:n kertalipun hintainen risteilyvinkki:
      ms.Tor lähtee Kauppatorilta 23.20 ja Suokista tasan puoleltayöltä. Ilotulituksen seuraamisen kannalta parempaa paikkaa saa etsiä. OPM...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe