Mäpäs meenki romantikalle uutenavuotena! Varmaan tulee hyvä uusvuos! Esiintymässä oli vielä virve rosti! :)
Romantikalle!
10
2846
Vastaukset
- virve rosti
hyvää risteilyä parhaan artistin, Virve Rostin ja menneisyydenvankien kera!!!!!!!!!!!
- Jumaloiva
Siis en usko! Ei oo mahdollista! :o JUMALOIN SUA! Meet laivalle
- Juhlija
Ei nyt sentään tarvitse jumaloida.. kuhan palvot vain. :)
- Turvallista risteilyä!!!
Itse olen kerran ollut vastaavalla ja toista kertaa en mene, syystä,että suurin osa tosi huppelissa juuri Uudenvuoden risteilyllä.Ihmiset tappelivat,lasit lentelivät yms.Meillä meni hytissä keskiyön aika, siellä otimme maljoja seuraavalle vuodelle ja pakosta kuuntelimme aikamoista huutoa ja tappelua,hyttiovienkolistelua aamuun asti. Toivon,että oma risteilysi vastaa sitä mitä odotat.HAUSKAA UUTTA VUOTTA SINULLE!
- Vee
Olisi varmasti mennyt paremmin, jos olisitte seurueenne kanssa mennyt mukaan juhlimaan. Ei siellä varemasti joka kuppilassa riehuttu. Tottakai se on varmasti tuntunut ikävältä istua nököttää hytissä, kun hytin ulkopauolella on juhlat menossa.
- Nimetön
Mäpäs meenkin Tampereelle.. Nautin ihanasta pehmeästä leveästä hotellisängystä,toivottavasti mukavan seuralaisen kera.. Onnea laivamatkalle ja erittäin menestyksellistä uuden vuoden yötä!!!
- Asukas vuodesta 97
Tervetuloa ja oikein oikein hyvää uudenvuoden juhlaa sinulle ja läheisillesi :) Toivon että viihdyt mukavassa ja huomioonottavaisessa kaupungissa ja saavut pian jälleen uudelleen tänne. Menoa löytyy, mutta myös rauhaa jos sitä kaipailee.
- Kiia
No ei toi vielä mitään; minäpä menen Isabellalle ja siellä esiintyjänä ei enempää, eikä vähempää kuin Eini!
- -cruiser-
No mulla taitaakin olla sit ne hulluimmat pippalot kun Europalla esiintyy 7 Seinähullua =))))
HKL:n kertalipun hintainen risteilyvinkki:
ms.Tor lähtee Kauppatorilta 23.20 ja Suokista tasan puoleltayöltä. Ilotulituksen seuraamisen kannalta parempaa paikkaa saa etsiä. OPM...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440