Emäntää lypsetään

Carpe

         VAROITUS !!!

SEURAAVA, AIVAN SAIRAS JA PERVERSSI KUVITELMA SISÄLTÄÄ NAISEN JOUKKOPANON, JOKA TAATUSTI SAA MONET VOIMAAN PAHOIN JOPA OKSENTAMAAN. SIIS JOS VÄHÄNKÄÄN TUNTUU PAHALTA JOSSAIN VAIHEESSA, ÄLÄ LUE VAAN LOPETA, TÄTÄ EI OLE PAKKO LUKEA.
TARINA ON AIVAN VARMASTI TÄYSIN FIKTIIVINEN VAILLA MINKÄÄNLAISTA TOTUUSPOHJAA.

MIKÄLI KOET AIHEEN JO TÄSSÄ VAIHEESSA VASTENMIELISEKSI TAI JOPA MIELTÄSI LOUKKAAVAKSI NIIN ÄLÄ JATKA LUKEMISTA VAAN LOPETA TÄHÄN.
JOS TAAS TUNNET AIHEEN MIELENKIINTOISEKSI NIIN JATKA, OLE HYVÄ. TOIVOTTAVASTI NAUTIT TEKSTISTÄ.

JOS VIELÄ TÄMÄN VAROITUKSEN JÄLKEEN TUNNET AIHEELLISEKSI MOITTIA KIRJOITTAJAA TEKSTIN SISÄLLÖSTÄ, NIIN OLENPAHAN AINAKIN VAROITTANUT.

                     CARPE@



“Hei pojat, lypsäkää vielä noi, ja pitäkää kiirettä, maito valuu jo”, huusin pojille ja kiirehdin itse toiselle puolelle. Lehmiä oli kuusikymmentäkolme ja kaikki lypsettäviä, onneksi oli koneet, jotka hoitivat moisen työn mutta kiirettä piti kuitenkin. Apupoikia oli kolme, kaikki minulle jotenkuten tuttuja, samalta kylältä, olivat tulleet työnvälityksen kautta tilapäisiin töihin. Oma mieheni makasi sairaalassa, tipahti tallin katolta ja katkaisi jalkansa. Pojat, Jere, Marko ja Mattias olivat suunnilleen minun ikäisiä, n. 25-v, vähän sellaisia laitapuolen kulkijoita, työnvieroksujia, painoivat nyt kuitenkin hikipäässä töitä, toisaalta, aina kun silmä vältti, pojat olivat istumassa jossain, sain aikalailla komentaa ja huutaa heille, katsoivat välillä aika pahasti.

”Pistä rasvaa käsiin ja tartu kiinni tisseistä, yksitellen tissit sitten kiinni lypsykoneen vetimiin !”, huusin Markolle. Marko katsahti minuun, nauroi, ”Vai tisseistä kiinni, on tässä saanut kyllä tissejä puristella, vai mitä pojat, vaan ei nämä oikein innosta”, toiset pojat yhtyivät nauruun ja katsoivat minuun, minuakin hymyilytti. Käännyin kuitenkin selin poikiin, jokin vaistomainen reaktio, sillä häpesin omia rintojani, enkä tiennyt mille pojat nauroivat. Olen pitkä, tumma tyttö, roteva, en lihava, jokunen liikakilo, hartioita enemmän kuin monella miehellä, käsivarret ja reidet paksut, voimaa kuin pienessä kylässä 180 sentin varressa mutta tissit….suuret, E-kokoa, pullottivat luonnottoman suurina puserostani. Nyt päälläni oli kokohaalarit, rintsikat, tai oikeammin kureliivit olivat tukimallia, tekivät niistä niin pienet kuin vain voi ja helpottivat hartia ja niskasärkyä. Olin useasti ajatellut pienennysleikkausta mutta se maksaa aivan liian paljon.

Näissä ajatuksissani siirryin pois navetasta pieneen keittiöön, jossa pestiin lypsytarvikkeita, kuulin lypsykoneiden sammuvan, jaaha, pojat saivat hommansa valmiiksi tältäpäivää, nyt he olisivat vapaita, ovi kävi, taisivat jo lähteä. Syvennyin pesemään lypsykoneen osia, hyräilin, olin jo päivällä käynyt katsomassa Timoa, miestäni sairaalassa, menisin taas huomenna…tunsin, kuinka joku katseli minua, käännyin, pojat seisoivat oven suussa, hymyilivät.
”Miten sujui ?”, kysyin. ”Hyvin, oikein hyvin”, vastasi Mattias, tumma, lyhyt jässikkä, ”Nähtiin hirveesti tissejä ja perseitä, oikein lehmän utareita ja saatiin puristellakin”, sanoi Jere, tumma, pitkä, laiha poika, toiset sanoivat häntä joskus Luigiksi, kun näytti viiksineen ihan italialaiselta. Toiset purskahtivat nauruun, minua nolotti, pojat vähän irvailevat, nauroin minäkin.
”Sen verran saatiin tuntumaa lehmiin, että haluttais nyt lisää”, sanoi Marko ” lehmän utareita ja persettä”. ”Joo, voitais ensin katsella ja sitten tunnustella”, jatkoi Jere.
”Aamulla lypsetään seuraavan kerran, pitäisi teidän jo tietää”, sanoin, ”minulla on nyt hommia”, jatkoin ja käännyin, jauhavat tuota samaa paskaa, ajattelin.

”Ei me tarkoitettu noita lehmiä, vaan sua”, sanoi Marko, nyt matalammalla äänellä, toiset olivat hiljaa. ”Mtäh, nyt pojat, saa tuo huulenheitto loppua, ulos, ja tulkaa huomenna uudestaan, jos työ kelpaa”, sanoin ja käännyin nyt koko pituudessani poikiin päin.
”Me ajateltiin tulla nyt tänne katsomaan sun utareet ja perse, kun saatiin tuolla vähän esimakua, niin että otahan vetimet esiin nyt”, puhemies Marko sanoi. ”Joo, haalarit pois ja heti”, jatkoi Jere.
”Ja paskanmarjat, ulos nyt”, sanoin ja korotin ääntäni. ”Sä oot hyvännäköinen lehmä, sulla on isot utareet ja iso perse, me katsotaan ne nyt, ymmärrätkö, joten haalarit pois”, Jere jatkoi tiukalla äänellä. Tempaisin hiukset peittävän valkoisen suojalakin pois, pitkät, tummat hiukset valahtivat olkapäille, ”Nyt, saatana, jätkät riittää, ulos, ja heti, tai täältä pesee”, ja nostin nyrkin pystyyn. Pojat naurahtivat, ottivat ovenvierestä harjanvarsia, Marko tökkäsi varren vasten rintaani, Mattias paukautti varrella takapuoleeni, ”Me ei kuule, lehmä nyt pelleillä, haalarit pois, tää on viimeinen kehoitus”, kuului taas Markolta. ”Ja vitut”, sanoin ja lähdin kohti ovea. Pojat olivat voimakkaita, nappasivat minua käsistä kiinni ja painoivat kasvot seinää vasten vääntäen kädet selän taakse, en voinut mitään kolmelle pojalle, pelästyin nyt tosissani, tähän asti luulin poikien pelleilevän ja että selviäisin puhumalla mutta entäs nyt ??

Käteni sidottiin selän taakse ja minut raahattiin pihalle, rimpuilin mutta hyödyttä. ”Riisutko ?”, kysyttiin. ”En ikinä”, vastasin, olen äkkipikainen ja itsepäinen luonteeltani. Tämä oli nyt mennyt liian pitkälle, katsotaan, jätkät, kuka voittaa.
Marko käveli rauhallisesti latoon, joka sijaitsee navetan päädyssä, paikkaan, jossa mieheni Timo putosi. Lato on kuivauslato, siellä kuivataan märät heinät, tälläkin hetkellä lato on täynnä märkiä heiniä ja kuivauspuhallin käy täysillä. Timo oli puhdistamassa kuivainta kun oli pudonnut, kuivain oli mennyt tukkoon ja märät heinät alkaneet lämmetä, käydä, tulipalo oli ollut lähellä, onneksi Timo oli ehtinyt puhdistaa kuivaimen ennen putoamistaan. Marko sammutti kuivaimen.

”Et voi tehdä tuota !!!, huusin, ”Tein jo”, vastasi Marko, ”tiedätkö, mitä tuosta seuraa ?”, hän jatkoi. Totta helvetissä tiesin, menisi alle tunti, kun heinät syttyisivät tuleen ja polttaisivat koko navetan, elukat, koneet, kaiken. Yritin lähteä pakoon, lähimpään naapuriin oli matkaa puolisen kilometriä, ei näköyhteyttä, pojat ottivat minut helposti kiinni, sitoivat koiran kaulapannan kaulaani ja sen puunoksaan, en pääsisi mihinkään. Potkin poikia, Jereä osuin munille, hän taipui kaksinkerroin ja oksensi, sen seurauksena jalkanikin sidottiin yhteen, en voinut nyt liikkua.
”Valitse itse”, Marko sanoi ja poistui sisälle, palasi hetken kuluttua kaljakorin kanssa, otti oluen ja istui alas. Purin huultani, kurkussani kuristi, mitä nyt, mitä tekisin ?
Pojat joivat olutta, Jerekin oli toipumassa, hieroi muniaan, kaivoi pallejaan ja katsoi minua, vihaisesti. Jere joi pullon olutta, nousi ylös ja tuli eteeni, tökki harjanvarrella rintojani, ”Isot taitaa olla”, hän sanoi ja löi varrella minua perseeseen, parkaisin.
Mattias oli käynyt talon takana, pyykkinarulla, toi sieltä kuivumassa olleet rintsikkani ja näytteli niitä toisille, leikkasi ne keskeltä poikki ja veti kupin päähänsä, hänen päänsä sopi sinne helposti, toiset nauroivat katketakseen, vielä kun hän sitoi kupin leukansa alta, oli poikien riemu rajaton. He makasivat kippurassa nurmikolla ja nauroivat, Marko katsoi liivejä, ”Vittu, 95 E, saatana, isommat kuin noilla lehmillä !”, hän sanoi. ”Tässä se on tosi lehmä tosi utareilla”, jatkoi Mattias ja tökki vuorostaan varrella rintojani ja löi perseeseeni, parkaisin taas. Markokin löi nyt takapuoleeni, lujaa, toiset, Mattias ja Jere, tökkivät kokoajan rintojani, Marko löi toisen kerran ja kysyi, ”No, miten on, lehmä, riisutkos ?”, ja löi taas.

Purin hammasta, en kivusta vaan nöyrytyksestä, joutuisin antautumaan, varsi työnnettiin nyt jalkojeni väliin, liikutettiin edestakaisin, rintojani tökittiin, ”Riisutko ?”, kuului taas. Kyynel tuli silmäkulmaani, ”Joo ”, vastasin. ”Mitä, ei kuulu, kuka riisuu ?”; kuului. ”Joo, minä riisun”, vastasin kuuluvammin. Varsi pamahti perseseeni, ”Niin kuka riisuu ?”, kysyttiin, ”Minä”, vastasin, ”Väärä vastaus”, ja varsi osui kipeästi takapuoleeni, ”ei täällä ole ketään minää, kuka riisuu ?”
En tiennyt mitä vastata, varsi osui nyt rintoihini, toisenkin kerran, sattui, ”Oikea vastaus alkaa l-kirjaimella…..kuka tekee ja mitä ?”, huudettiin, varsi osui nyt rintoihin ja pakaroihin. Nöyrytyksen kyyneleet valuivat silmistäni, kun vastasin, ”Lehmä riisuu”, ”Kovempaa !!”, ”Lehmä riisuu”, huusin nyt. Lyönnit loppuivat, pojat istuivat juomaan olutta, joivat pullon, Marko nousi ylös, vapautti minut puusta, kaulapanta jäi kaulaani, irrotti kädet ja jalat, ”Noniin”, hän sanoi.

Pinkaisin juoksuun välittömästi, huusin apua, meni hetki ennen kuin toiset pääsivät ylös, sain vähän etäisyyttä mutta jalkani tuntuivat tunnottomilta, sitomisesta, saavuttivat minua…ja lopulta saivat minut kiinni, väänsivät alleen, tuntui, etten saa henkeä. Kaikki kolme huohottivat minun päälläni.

”Saatanan lehmä, minkä teit”, kuului huohotuksen seasta, ”nyt paloi mökki !!” Minut raahattiin takaisin pihalle, ladon eteen, hiuksista. Marko otti tukun kuivia heiniä, sytytti ne tuleen ja heitti latoon ! ”Ei, älä”, huusin, ”älä tee sitä !!” Märät heinät alkoivat kyteä, savuta, Marko ja muut katsoivat minua. ”Pyydän, sammuta se”, sanoin, ”sammuta !!”. ”Jos…”, sanoi Marko. ”Joo joo, teen mitä vaan, ihan mitä haluatte, kunhan vain sammutat tuon”. ”Etkä enää karkaa ?”. ”En, en ,en, en karkaan, mitä vaan !”, huusin.
Marko otti jauhesammuttimen seinältä, sammutti palon ja pisti kuivurin päälle, huokaisin.

Harjanvarsi paukahti takapuoleeni, kipeästi, ”Muista, lehmä se, että kerrankin panet vastaan, niin mökki palaa, onko selvä ?”, Marko kysyi. ”On”, vastasin, ”Onko ?”, kuului vielä kerran. ”On on”,vastasin, alistuneesti.

”Noniin, mihin me jäimmekään ?”, kysyi Mattias iloisesti ja otti olutta. ”Niin, mihin jäimme ?”, kysyi Jere ja Marko katsoi minua kysyen, ”Kuka ja mitä ?”. Kiukun kyynel valui silmästäni, ”Lehmä riisuu”, vastasin ja avasin haalarin ylimmän napin, pojat ryhmittyivät eteeni katselemaan. Avasin hitaasti kaikki haalarin seitsemän nappia, pujotin haalari olkapäiden yli, pudotin maahan ja astuin siitä pois. Päälleni jäi vain keltainen, pitkä T-paita, rintsikat ja pikkuhousut. Pojat katselivat minua, arvostelivat, ”Iso perse, oikea lehmän perse”, ”Paksut reidet, isot tissit, lehmän utareet”, ”Niin on, lehmän utareet”, ja naurua. Seisoin keskellä pihaa, vähissä vaatteissa, poikien pilkan kohteena. ”Karseet rintsikat”, kuului, ”Niin on ,otetaan ne pois”, Jere sanoi keltaisen T-paitani läpi näkyvistä liiveistäni. Jere kiersi taakseni, otti esiin veitsen, teki pienen viillon paitaani vasemman olkapään kohdalle, pujotti rintsikoiden olkaimen siitä läpi ja katkaisi sen, toisti saman oikealle puolelle, rintani valahtivat jo alaspäin. Jere avasi hakaset, liivit putosivat maahan, rintani putosivat alaspäin, valkoiset, pilkotut liivit olivat jalkojeni juuressa, keltaisen T-paidan läpi nännini näkyivät tummina, kohollaan. Samalla Jere tarttui kiinni pikkuhousuistani, värähdin, ”No, äläs nyt”, Jere sanoi, ”Pidä lupauksesi”. Jere leikkasi pikkuhousuni sivusta poikki, nekin valahtivat jalkoihini, päälläni oli nyt ainoastaan T-paita.

Jere siirtyi muiden joukkoon, ”Mitäs seuraavaksi lehmältä näkyy, noin niin kuin yleensäkin ?”, kysyi Mattias ja toiset nauroivat, taas. ”Perse”, vastasi Marko ja kysyi jälleen minulta, ”Kuka ja mitä ?”. ”Lehmä näyttää perseen”, vastasin pää allapäin ja käännyin selkä heihin päin. Tartuin kiinni T-paidan helmasta ja aloin nostaa, helma nousi hitaasti ylöspäin paljastaen laajan mutta tiukan perseen. Pojat huokaisivat, ”Vittu, miten iso perse”, kuului, ”Millainen ja mikä se on ?”, Marko kysyi minulta. ”Iso lehmän perse”, vastasin ääni värähdellen, mitä vielä tulemankaan piti, mietin.

”Käänny”, sanottiin tylysti, Mattias otti veitsen Jereltä ja tuli eteeni, tarttui kiinni rinnastani, nostin kädet suojaksi. ”No, no, no, mitäs me sovittiin”, sanoi Marko, ”kenelle saa tehdä ja mitä ?”, hän jatkoi katsoen minuun. ”Lehmälle ja mitä vaan”, vastasin, laskin kädet alas. Mattias otti kädestäni kiinni ja vei minut puun alle, sitoi ranteeni, mitä nyt, enhän ollut vastustellut ? Sidotut käteni Mattias nosti ylös ja heitti lopun narun puun oksan ympäri, veti narun kireälle, vielä kireämmälle, nousin melkein varpailleni, no en ihan, kun naru sidottiin kiinni. Pojat katselivat minua, Marko tökkäsi harjanvarrella rintaani, se heilui, tökkäsi toisen kerran, rinta heilui lujempaa, Jere otti toisen harjanvarren ja heilutti toista rintaani, molemmat rintani heiluivat nyt. Marko ja Jere nostivat varsilla rintani ylös ja päästivät ne alas, kuului läpsähdys kun rintani löivät vasten vatsaani niiden pudotessa, pojat nauroivat äänelle ja toistivat tempun monta kertaa, nännini kovettuivat, törröttivät.
Mattias kiersi taakseni, rinnat yhä läpsyivät kun Mattias työnsi veitsen läpi T-paitani, juuri takapuolen yläpuolelta ja leikkaisi T-paitani poikki, etupuolelta noin navan kohdalta, rinkula tipahti alas, takapuoleni ja mustakarvainen pilluni olivat paljaat, Mattias puraisi minua korvasta ja kysyi, ”Kenellä näkyy ja mitä ?”, ”Lehmällä pylly ja pimppi”, vastasin, ”Väärin”, kuului ja keppi paukahti takapuoleeni, toinen rintaani, sattui, kyyneleet silmissä vastasin, ”Lehmällä perse ja vittu”, ”Oikein”, kuului, nyt tiesin mitä tulisi seuraavaksi.

Marko hieroi kepillä hetken pilluani, työnteli keppiä edestakaisin pitkin häpyhuulia kunnes Mattias tuli eteeni ja otti kiinni kireästä T-paidastani juuri vasemman nännin kohdalta, venytti paitaa ja leikkasi palan pois, saman hän teki oikealle puolelle. Isot, kovat, tummat törröttävät nännit pursuivat ulos paidasta, Jere ja Marko hieroivat kepeillä nännejä, ylös, alas, ylös, alas, Jere kaivoi taskustaan rullamitan ja mittasi nännini, ”Korkeus 12 cm, leveys 8 cm, törröttää 2 cm, saatanan isot nännit tällä lehmällä !”, hän kailotti, tiesin, että nännini ja tissini olivat isot.
Marko löysäsi minut irti, hieroin ranteitani, kaulassani oli edelleen panta. Pojat asettuivat nyt riviin eteeni, Marko kysyi minulta, ”Kuka näyttää ja mitä?”, toiset nauroivat, ääni kähisten vastasin, ”Lehmä näyttää utareet”, pojat taputtivat. Otin kiinni T-paidan helmasta ja nostin paidan ylös ja heitin sen maahan, olin alaston !

Suuret rintani olivat nyt poikien silmien edessä, paljain, vapaina, minua hävetti, ongelmani oli nyt näytillä, esillä. ”Voi vittu, miten noin isot tissit voi olla !!”, ”Noihan on valtavat utareet, älyttömät!”, ”Nyt pidetään hauskaa”, tuossa kommentteja, joita rinnoistani kuulin. Jere tarttui kiinni toisesta tissistäni, nosti sen nännin suuni eteen, ”Ime”, sanoi Jere, otin oman nännini suuhuni. Jere päästi irti ja tissi valahti alas, Jere tarttui kiinni uudestaan, ”Pidä se suussa”, hän sanoi. Otin nännin hampaiden väliin, ei se muuten suussa pysy, nänniin sattui, purin hampaita yhteen, nänni venyi hurjasti mutta pysyi suussa. ”Hyvä lehmä, hyvä”, Jere sanoi, ”päästä irti ja nyt hyppele, hyppele kunnolla”.
Aloin hypellä kevyesti, isot tissini hölskyivät ylösalas, ”Korkeammalle”, Jere sanoi. Hyppelin vieläkin korkeammalle, kuului kovaa läiskyntää, läpsymistä kun tissini hakkasivat vasten vatsaani, sattui, pojat vain nauroivat tisseilleni. Marko haki paksumpaa narua ja ojensi sen minulle, hyppynaruksi, aloin naruhyppelyn. Suuret rintani velloivat ylös ja alas hyppelyn tahdissa.
Mattias lopetti hyppelemiseni, kytki ketjun kaulapantaan, ”Käänny”, komennettiin, käänsin selkäni pojille, kepillä joku levitti jalkani, ”Pyllistä”, kuului. Taivutin käskystä käsiäni maata kohti, pian sormeni osuivat maahan, pyllyni leveni, tunsin kuinka kepeillä hiveltiin perseposkiani, anustani, vittuani. ”Karvainen tavara”, joku sanoi, ”Perseessäkin karvoja”, toinen jatkoi. ”Kuka levittäisi persereikää ?”, kuulin Jeren sanovan ja hän tökkäsi minua kepillä. ”Lehmä levittää persereikää”, vastasin, kurkkuani kuristi, katkera pala nousi kurkkuuni. Tartuin molemmin käsin kiinni perseposkistani ja levitin, anukseni oli nyt ammollaan, ”Enemmän”, kuului, levitin vieläkin, ”Sormet sisään”, Jere sanoi ja nauroi, työnsin kaksi sormea perseeseeni, ”Lisää sormia”, Jere sanoi nauraen, työnsin vielä kaksi sormea sisään. Nyt persereiässäni oli neljä sormea, sattui, sattui pirusti, ”Levitä taas”, Jere jatkoi, vedin persereikäni auki, ihan auki, tunsin kuinka joku työnsi sormen avonaiseen persereikääni, liikutti sitä edestakaisin.
”Pitäähän lehmällä olla häntä”, Marko huudahti, otti veitsen ja katkaisi paksusta puutarhaletkusta noin metrin pätkän, haki eristysnauhaa ja teki toiseen päähän möykyn ja työnsi letkun avonaiseen anukseeni, juuri ja juuri se sinne sopi, möykky tuntui suolessani kun pojat komensivat minut seisomaan. Olin säälittävä näky, valtavat rinnat paljaina, perseestä roikkui pitkä, paksu letku, pojat nauroivat kippurassa, hekottelivat. ”Juokse ympyrää”, Marko komensi, aloin juosta, suuret tissit velloivat taas ylös ja alas, letku heilui perseessä.

Marko tuli eteeni, avasi housunsa ja paljasti kullinsa, se oli paksu, voi veljet, kuinka paksu, ei niin kovin pitkä mutta paksu, varmaan ranteen paksuinen pötkö. Kyrpä ei jaksanut kunnolla ei seisoa, se oli niin iso ja terska, se oli punainen ja pienen omenan kokoinen. ”Kuka tekee ja mitä ?”, Marko kysyi, katsoin häntä kostein silmin ja sanoin, ”Lehmä imee”, ja otin kullin suuhuni. Marko tarttui hiuksiini ja työnsi kullinsa syvälle suuhuni, kyrpä täytti koko suun, hyvä että se edes sopi sisään, hengittäminen oli vaikeaa. Imin paksua kullia minkä voin kunnes Jere tuli Markon tilalle ja työnsi vuorostaan kyrpänsä suuhuni, Jeren kulli oli ohuempi, se sopi suuhuni paremmin, taas hetken päästä Jeren tilalle tuli Mattias. Mattiaksen kyrpä oli pitkä, tosi pitkä mutta ohut, kalu muistutti lyijykynää, hän survaisi kalun suuhuni, se tuntui kurkussa asti. Hetken imettyäni kulleja, pojat vetäytyivät kauemmas, Jere tarttui talutusnuoraan ja alkoi vetämään minua, nousin seisalleen mutta Jere näytti, että pysy vaan alhaalla, niinpä lähdin konttaamaan Jeren perässä kohti aittaa letku perseestä heiluen.

Aitta oli sisustettu kesävieraita verten mutta sinne kertynyt myös muutakin, lähinnä korjattavaa tavaraa. Jere talutti minut suuren parisängyn päälle selälleen, pojat riisuutuivat, Jere ja Mattias taivuttivat jalkani ylös taakse ja Marko veti letkun pois perseestäni, se sattui. Pojat katselivat hetken vielä avointa persereikääni kunnes Marko työnsi paksun kyrpänsä sisälleni,vaikka persereikä oli avoin, se sattui silti kun Markon iso kyrpä levitti reikääni, huusin. Marko katsoi minuun ja kysyi, ”Kuka saa mitä ja minne?”, toiset nauroivat kun vastasin, ”Lehmä saa kyrpää perseeseen”. Marko aloitti armottoman perseeni jyystämisen, kyrpä upposi nopeasti syvälle suoleeni, tissini heiluivat nussimisen tahdissa, ne ylsivät olkapäille saakka heiluessaan. Pääni valui sängynreunan ulkopuolelle, Jere tuli kasvojeni yläpuolelle ja työnsi kyrpänsä suuhuni, hän painoi leukaani kiinni ja nussi suuhuni samassa tahdissa kuin Marko perseeseeni. Mattias tarttui kiinni tisseistäni ja alkoi lyödä niitä vastakkain, kuului taas vain läiske kun tissit osuivat toisiinsa.
Marko tuli pois perseestäni ja upotti kullin suuhuni, Mattias työntyi nyt perseeseeni ja Jere läiski tissejäni, Markon paksu kyrpä täytti suuni. Hyvin pian Mattias tuli myös kasvojeni eteen ja alkoi pyörittää terskaansa nenäni päässä, Jere siirtyi nyt nussimaan persettäni, Marko ja Mattias vetelivät ja puristelivat kovakouraisesti nännejäni. Pian tunsin kuinka Markon terska paisui kurkussani, hän laukesi, iso lasti spermaa ruiskusi suoraan kurkkuuni, tuntui, että tukehdun. Marko vetäisi spermaa valuvan kullin suustani ja Mattias työnsi kyrpänsä vuorostaan suuhuni, hän laukesi samantien, lisää spermaa syöksyi kurkkuuni, nielin minkä voin, että sain vedetyksi henkeä. Jere poistui perseestäni ja ryntäsi kasvojeni eteen, spermaa tulvi hänen kullistaan suoraan nenääni, sieraimeeni ja silmääni, Mattiaksen kulli oli vielä suussani, nieleskelin kitkerää spermaa. Pojat käyttivät vielä jokainen vuorollaan kyrpäänsä suussani, kurkussani ennen kuin kuivasivat kyrpänsä hiuksiini. Nousin varovasti istumaan, perseeseen sattui, kasvoni olivat sperman peitossa, suupielistä valui spermaa, hiukset olivat sperman tahrimat, Jere kaivoi silmästäni spermaa sormellaan ja työnsi sen suuhuni, nuolin Jeren sormen puhtaaksi spermasta. Jere innostui, pyyhki sormellaan kasvoni kokonaan ja nuoletti aina sormensa minulla, pian kasvoni olivat puhtaat, olin niellyt kaiken sperman, ”Kuka söi ja mitä ?”, hän vielä kysyi, ”Lehmä söi spermaa”, vastasin.

Marko häipyi ulos, Jere ja Mattias istuivat alas, joko tämä kidutus loppuu, ajattelin. Marko tuli hymyillen sisään oluiden kera, iski silmää muille. Mattias otti oluen ja katseli ympärilleen, ”Lähdetäänkö ajelulle ?”, hän kysyi ja näytti partakonetta, höylää muille. ”Jooo”, toiset kiljuivat. Minut levitettiin selälleen sängylle, haettiin lämmintä vettä ja saippuaa. Vittuni ja perseeni saippuoitiin ja Mattias aloitti ajelun, pian vittuni oli ajeltu karvattomaksi, minut käännettin toisinpäin, pylly ylös ja persevakoni ajeltiin myös, olin nyt paljas, karvaton, posliini.
Pojat kiihottuivat ajelusta kovin, perseeni oli yhä pystyssä kun Jere työnsi aikailematta kovan kyrpänsä vittuuni, persettä puristellen hän aloitti nussimiseni, heiluin hänen tahdissaan kuin hyytelö, Matias uitti munaansa suussani, Marko leipoi tissejäni kovakouraisesti, veteli nännejä kuin lypsyllä konsanaan. Railakkaasti huutaen Jere purkautui vittuni uumeniin, jalkojani heikotti mutta se ei auttanut. Välittömästi Jeren jälkeen Mattias työntyi sisään liukkaaseen vittuuni ja Jere työnsi spermaisen kullin suuhuni, hytkyin taas kun minua nussittiin. Ei kestänyt kauaakaan kun Mattias purkautui arkaan ja kipeään vittuuni, spermaa syöksyi jälleen vittuni syvyyksiin.
Marko melkein repi Mattiaksen pois vitustani ja survoi paksun kullinsa litisevään pilluuni, paksu kyrpä satutti vaikka vittu olikin liukas. Marko nousi kyykky asentoon perseeni päälle ja nussi minua hartioista kiinni pitäen. Mattiaksen kulli oli suussani, Jere kuivasi omaansa hiuksiini, spermatippoja valui vielä Mattiaksen kullista kielelleni. Tunsin pillussani kuinka Markon kyrpä paisui ennen kuin se tyhjensi lastinsa sisääni, olin rusentua Markon alle, niin lujaa hän tuli. Makasin sängyllä vatsallani, vittuni oli kuin tulessa, perseeni kipeä, pissatti. Marko nuoletti spermaisen kyrpänsä suussani ja toisten tavoin kuivasi sen hiuksiini.
”Minua pissattaa”, sanoin varovasti, pojat katsahtivat minuun, ”Ketä ja mitä ?”, Jere kysyi ja otti ryypyn olutpullosta. ”Lehmää pissattaa”, vastasin uudelleen. Marko kiinnitti talutusnuoran pantaan ja vei minut ulos, keskelle pihaa, ”Tähänkö ?!?”, kysyin hämmentyneenä. ”Tähän”, Marko vastasi, toiset olivat tulleet katsomaan suoritustani. Kyykistyin varovasti mutta Marko tempaisi talutusnuorasta minut ylös, ”Lehmät kusee seisaaltaan”, hän sanoi, toiset hekottelivat. Nousin seisomaan ja levitin hieman jalkojani, punnersin pissaa mutta se ei oikein tahtonut tulla, spermaa valui hurjasti vitusta, sitä tippui suoraan maahan ja valui pitkin sääriäni. Toimita keskeytyi yllättäen, pihatielle kääntyi auto, pelastusko, ajattelin.

Pojat vilkaisivat tielle, punainen auto lähestyi kovaa vauhtia, miksi pojat eivät välitä mitään, mietin. Auto kurvasi pihalle, pysähtyi ja kolme miestä nousi autosta, ”Täältäkö sitä pillua saa ?”, kysyi yksi heistä ja nauroi. Tunsin toisetkin pojat, Matti ja Sakari olivat Markon velipoikia, Tuomas heidän naapurinsa, jäykistyin kauhusta.

Matti, Sakari ja Tuomas tulivat eteeni, katselivat minua, tarttuivat kiinni tisseistäni ja puristelivat, heiluttivat niitä, vetelivät nänneistä niin, että sattui.
”Onpa lehmällä isot tisut”, ”muutenkin iso ämmä”, ”karvaton vittu”, ”joo, ajeltiin se äsken”, ”valtavat nännit”, näitä kommentteja kuulin samalla minua puristeltiin. ”Hei, nää oli hyviä juttuja”, sanoi Marko ja näytti toisille letkua, ”Mites tää tehdään ?”, hän sanoi minulle, ”Lehmä pyllistää”, sanoin, toiset remahtivat nauruun. Pyllistin ja työnsin neljä sormea anukseeni ja levitin arkaa persettäni, Marko työnsi letkun sisälleni, nousin ylös, nauru raikui pihapiirissä kun kuusi poikaa katseli minua. Jere otti kiinni tissistäni ja asetti nännin suuni eteen, otin nännin taas hampaiden väliin, tissi roikkui suustani. Letku perseessä ja tissi suussa seisoin kun pojat kiersivät ympärilläni ja katselivat minua. ”Hei, lehmäähän kusetti”, sanoi Jere yhtäkkiä, ”kuse nyt”, hän jatkoi. Punnersin, punnersin vielä, kusta tuli muutama tippa, letku perseessä haittasi mutten voinut sille mitään, sitten se tuli. Kusi alkoi valua reippaasti pitkin sääriäni, sperman sekaista lientä valui jalkoihini, pojat ryhmittyivät eteeni katselemaan kun pissa suihkusi kaarella pillustani. Tissi oli edelleen suussani, letku perseessäni kun pissasin keskellä pihaa, pojat kyykistelivät edessäni ja katselivat.

Minut talutettiin takaisin aittaan, Matti, Sakari ja Tuomaskin riisuuntuivat, kauhistuin. Matilla ja Sakarilla oli yhtä valtavan isot kullit kuin veljellään Markolla, paksut, suonikkaat ja isot. Talutusnuorani irrotettiin, letku poistettiin perseestäni, Matti heittäytyi selälleen sängylle ja viittoili minut päälleen, aikailematta Matti asetti kyrpänsä vittuni huulille, otti perseestäni kiinni ja painoi minut itseään vasten, suuri kyrpä tunkeutui sisääni, huusin kivusta, kun kyrpä teki tietään pillussani, Tuomas puristeli tissejäni, imi nännejäni niin lujaa, että sattui. Kun Matin kyrpä oli painunut syvälle sisääni, tuli Sakari taakseni, ei kai, ajattelin, mutta kyllä.
Sakari pyyhkäisi hiukan saippuaa persereikääni ja asetti paksun kullinsa anukseni huulille, hitaasti hän alkoi työntää kyrpäänsä sisälleni. Sattui, joka sentti sattui, kun hän työntyi. Valtava terska avasi reikääni väistämättä, ulisin kivusta, kaksi paksua kyrpää repi alapäätäni, Tuomas työnsi vielä kyrpänsä suuhuni, pitkänä se upposi nieluun saakka, leuan hän puristi kiinni, puristi myös poskista ja aloitti nussimisen suuhuni.
Sakarin kyrpä oli uponnut perseeseeni kokonaan, Matti työnsi kullinsa syvälle vittuuni, tasatahtiin he työntyivät sisälleni, tuntui, että halkean, välilihani kiristyi, kyyneleitä valui yhä silmistäni, rytmikäs, tasatahtinen nussimiseni alkoi. Tuntui, että minua nussittiin iäisyys, aika oli pitkä, Sakari laukesi ensimmäisenä, huusin vaikka Tuomaksen muna oli suussani, kun paksu kyrpä repi persettäni, spermaa lensi suoleeni kun Sakari tyhjensi pussinsa. Samalla laukesi Tuomaskin, kyrpä tungettiin syvälle kurkkuuni ja kuuma spermalasti laskettiin nieluuni, nielin minkä voin. Tuomas veti kyrpänsä ulos suustani, spermaa valui suupielistäni, Sakari tuli eteeni ja työnsi kullinsa suuhuni, ”Ime”, hän sanoi, otin koko suuren kullin suuhuni ja imin, nuolin sen puhtaaksi. Matti ähkäisi ja purkautui litisevään vittuuni, lisää spermaa syöksyi syvälle pilluni uumeniin, pilluuni sattui. Minut nostettiin istumaan ja Matti pani kullinsa suuhuni, nuolin senkin.

Nyt pojat istuivat, hörppivät olutta, minä makasin sängyllä, suussani maistui sperma, pilluni oli kuin tulessa, persereikä myös, tärisin. Matti katseli ympärilleen aitassa, tutki muutamia tavaroita, ”Toimiiko tämä ?”, hän kysyi, ”En tiedä”, vastasin. Matti pisti töpselin seinään, hurina kuului, ”Hei, tämähän toimii”, hän sanoi iloisena. Matilla oli kädessään pieni lypsykone !!

Pojat katselivat Mattia ihmeissään, nähdessään hölmistyneet ilmeet, Matti tokaisi, ”Täytyyhän lehmä lypsää !!”. Nyt toisetkin heräsivät, minä jäykistyin kauhusta. Minut nostettiin seisomaan, eteeni, lantion korkeudelle asetettiin puu poikittain, taakse, nilkkojen kohdalle toinen puu, ylävartalo taivutettiin eteenpäin, ojensin käteni aivan eteen, sain kiinni pöydästä. Asento oli nyt valmis, valtavat tissini roikkuivat vapaina lattiaa kohti, jalkani olivat levällään, en voinut liikkua !!

Marko kysyi minulta, ”Mitä nyt tehdään ?”, vastasin, ”Lehmä lypsetään”. ”Niin niin, mutta mitkä lypsetään ?”, ”Rinnat”, vastasin. ”Väärin meni, taas, etkö koskaan opi”, sanoi Marko, ”Tissit”, kiiruhdin korjaamaan, ”Taas pieleen, voi voi”, kuului. Marko käveli taakseni, voiteli persereikäni saippualla ja työnsi yhden, kaksi, neljä sormea anukseeni ja levitti, hän levitti peppureikäni auki, sattui, taas.
Marko kysyi taas, ”Mitäs nyt tehdään ja millaiset ne on ?”, ”Lehmän isot utareet lypsetään ”, sanoin. ”Oikein, hyvä hyvä. Ja nyt saat pyytää meitä tekemään sen sinulle”, jatkoi Marko.
”Lypsäkää minun isot utareet”, sanoin. ”Hyvä, toista se monta kertaa”, Matti kuiskasi korvaani. Toistin tuota lausetta, sillä aikaa pojat hakivat käsivoidetta navetasta, voitelivat tissini hyvin, lypsykone kävi jo. Lypsykoneessa on neljä vedintä, Matti tukki käsineillä niistä kaksi, imu kohdistui nyt vain kahteen vetimeen. Katsoin puuhaa kauhuissani, voi tissiparkojani, ajattelin. Kone tuotiin alleni, Matti tarttui kiinni tissistäni, veti nännistä ja ohjasi vetimen nännilleni. Kuului imaisu, kun liukas nännini luiskahti sisälle vetimeen, Matti toisti saman toiselle tissille, sama ääni, nyt minun rintojani lypsettiin, koneellisesti. Lypsykoneen imu oli voimakas, tuntui kuin nännejäni revittäisiin irti, vedin oli kirkasta muovia, näin kuinka nännini turposivat, laajenivat ja menivät yhä syvemmälle vetimeen, voihkin kivusta ja nöyryytyksestä.
Pojat seurasivat vierestä kuinka minua lypsettiin, tissini heiluivat, hyllyivät allani, nännit muuttuivat vaaleanpunaisiksi, venyivät hirvittävän pitkiksi, lypsykone kävi tasaiseen tahtiin. Vilkaisin taakseni, Jere toi juuri tuolin taakseni, nousi sen päälle ja työnsi kyrpänsä märkään perseeseeni, voihkaisin. Jere pumppasi kyrpäänsä perseessäni nopeaan tahtiin, kesti kauan ennen kuin hän laukesi, ähkiminen sekottui lypsykoneen ääneen, tunsin perseessäni Jeren kullin paisumisen ja laukeamisen. Välittömästi Jeren jälkeen tuolille nousi Marko, tunkeutui peppuuni isolla kullillaan, sattui mielettömästi. Hirvittävällä tahdilla Marko pani minua perseeni, nussi kauan, tyhjensi pussinsa sisälleni ja laskeutui alas. Tuli Matin vuoro, vähintään yhtä iso kalun meni peppuuni, syvälle, nussi pitkään ja kauan kunnes laukesi. Mattias pani minua nyt peräsuoleen, kaksi muuta poikaa levittivät perseposkiani mahdollisimman levälleen Mattiaksen naidessa, sama toistui vielä kaksi kertaa. Kaikki kuusi poikaa nussivat minua perseeseen lypsyn aikana, allani roikkuvat rinnat saivat kyytiä, nännit olivat venyneet hirvittävän pitkiksi, rinnat olivat myös venyneet. Perseestäni pääsi jatkuvasti spermaisia pieruja, kuplat nousivat reiästä, spermaa valui pitkin jalkojani. Ja lypsykone kävi yhä.

Pojat tulivat eteeni jonossa, ensimmäinen, Jere työnsi kullinsa suuhuni, ”Nuole puhtaaksi”, hän sanoi pitäen hiuksistani kiinni, nuolin ja imin hänen kyrpänsä ihan puhtaaksi terskaa ja palleja myöten, sama toistui taas viisi kertaa, nuolin ja imin kaikkien poikien kyrvät puhtaiksi.

Kaikki kuusi poikaa istuivat nyt sängyllä ja katselivat lypsykoneen imua, Matti sammutti koneen, vetimet tipahtivat maahan, minut nostettiin seisomaan, perseestäni purkautui pierujen saattelemana spermatulva, lattialle ilmestyi lammikko, katsoin tissejäni, kauhistuin.
Tissit olivat muotoutuneet suipoiksi, nännini olivat paisuneet, turvonneet moninkertaiseksi, ne olivat hirvittävän isot, Jere mittasi taas, törrötystä nänneissä oli nyt 6 senttiä ja koko nännin alalta, rintoja särki ja pakotti, minulta tuli pissa. Pissasin aivan avoimesti seisaaltani poikien edessä perseestä sperma valuen, pojat hymyilivät näylle, joku puristi nännistäni, sieltä tuli tippa maitoa.

Pojat pukeutuivat, kiittivät minua kun olivat saaneet lypsää lehmää, tulisivat mielellään taas aamulla, jos sopii, Marko muistutti vielä sopimuksesta. Vastasin, että voivat tulla.

Marko, Jere ja Mattias olivat luonani töissä vielä kolme viikkoa, kertaakaan tuona aikana he eivät enää koskeneet minuun, asiasta ei enää koskaan puhuttu. Rintojani särki lypsyn jälkeen monta viikkoa, en voinut kuvitellakaan pitäväni rintsikoita. Nännini olivat venyneet valtaviksi, ne olivat arat. Niinpä leikkasin rintsikoista nännien kohdalta palat pois, nännit pursuivat rei´istä ulos. Paita hiersi nännejä joten en voinut pitää sitäkään, kuljin siis poikien edessä, ihan kiusallani, esitelläkseni itseäni, reikäisissä rintsikoissa, niin että katseltavaa heillä kyllä riitti ja annoin heidän myös vapaasti katsoa ja usein, hyvin, hyvin usein heitin rintsikat kokonaan pois ja olin poikien edessä ”utareet” ihan paljaina, olin päässyt traumastani, ylisuurista rinnoista. Eikä pissallekaan enää tarvinnut vessaan mennä, riisuin poikien edessä vain housut pois ja annoin pissan tulla.

Timolle en kertonut tapahtuneesta mitään, mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän siitä loppujen lopuksi pidin, olinhan saanut paljon, paljon munaa, lukuisia orgasmeja ja roppakaupalla kokemuksia elämääni…

45

28570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasikka

      kirjoittat useamman jutun. Tosi hyvä, pillu kastus ja oli pakko onanoida samalla.

    • Mie

      Lisää tämmöisiä................

    • MissK

      Hyvä oli, mut ens kerralla nainen vois olla pieni ja siro, jookos... ;)

      • 8)

        Aika ällöttävä, mutta silti niin hyvä...=)
        Ei pystyny lopettaa lukemista vaikka välillä olis mieli tehnykin!
        Kaikin puolin mukava tarina!


    • Daneon

      Periaatteessa kiva, mutta muuten huono. Sulla outo mielikuvitus. Mutta eri tapaan kuin mulla. Ne kauheet varotukset siinä alussa oli silti novellin parasta antia.

    • Anneli

      mukavasta lukuhetkestä. Jatka. Oletko julkassut jossain muualla novellejasi?
      Halit
      B85
      Annelilta

      • n33

        Jokaisella on omat fantasiansa,mutta kuka nainen kiihottuu tuollaisesta kohtelusta?Tuli lähinnä eto olo,kierrän tuon nimimerkin tekstit kaukaa..


      • Anneli
        n33 kirjoitti:

        Jokaisella on omat fantasiansa,mutta kuka nainen kiihottuu tuollaisesta kohtelusta?Tuli lähinnä eto olo,kierrän tuon nimimerkin tekstit kaukaa..

        se ja ole hiljaa!


      • C

        Enpä ole juttujani muualle laittanut, lieneekö kelpaisivatkaan ??
        Kiitos vain, ihanasta palautteesta, ihana Anneli ;-)

        Iiiiisot halit sinulle
        Carpe @


      • Anneli
        C kirjoitti:

        Enpä ole juttujani muualle laittanut, lieneekö kelpaisivatkaan ??
        Kiitos vain, ihanasta palautteesta, ihana Anneli ;-)

        Iiiiisot halit sinulle
        Carpe @

        takaisin ja lentopusut puuuuuuh.


      • C
        Anneli kirjoitti:

        takaisin ja lentopusut puuuuuuh.

        pusut tuntuivat ihanilta, aiheuttivat kihelmöintiä ja kutinaa vatsanpohjassa, mieleni tuli levottomaksi. Mitä seuraavaksi ???

        Carpe@???????.??


      • Anneli
        C kirjoitti:

        pusut tuntuivat ihanilta, aiheuttivat kihelmöintiä ja kutinaa vatsanpohjassa, mieleni tuli levottomaksi. Mitä seuraavaksi ???

        Carpe@???????.??

        vieläkin enemmän ja pussailee plätsistä!


      • C
        Anneli kirjoitti:

        vieläkin enemmän ja pussailee plätsistä!

        olisi pieni puraisu niskasta ....

        Carpe@


      • Anneli
        C kirjoitti:

        olisi pieni puraisu niskasta ....

        Carpe@

        Ja kylmät väreet menee selkärankaa pitkin!


      • Carpe
        Anneli kirjoitti:

        Ja kylmät väreet menee selkärankaa pitkin!

        kiedon käteni vyötäröllesi, hyväilen ja suutelen kaulaasi.


      • Anneli
        Carpe kirjoitti:

        kiedon käteni vyötäröllesi, hyväilen ja suutelen kaulaasi.

        alat lähentelee....ja mun mielikuvitus laukkaa miltä se tuntus livenä!!!
        Pusut


      • Carpe
        Anneli kirjoitti:

        alat lähentelee....ja mun mielikuvitus laukkaa miltä se tuntus livenä!!!
        Pusut

        taidat pistää mut jäähylle, vai.
        Entä jos kuitenkin huumaannun hajuvetesi tuoksusta ja siirrän käteni paitasi alle, nostan käsiäni hitaasti ja saavutan pitsien verhoaman raskaan povesi....

        Suukkoja

        P.S. Joko sain mustansilmän...


      • Anneli
        Carpe kirjoitti:

        taidat pistää mut jäähylle, vai.
        Entä jos kuitenkin huumaannun hajuvetesi tuoksusta ja siirrän käteni paitasi alle, nostan käsiäni hitaasti ja saavutan pitsien verhoaman raskaan povesi....

        Suukkoja

        P.S. Joko sain mustansilmän...

        laita sua jäähylle justhan aloin kuumeneen, enkä ole myöskään väkivaltainen!
        Hajuvesi on Oscar de la Renta joten huumannut tuoksusta.
        Nännit kovenee kosketuksestasi.
        Pusut


      • Carpe
        Anneli kirjoitti:

        laita sua jäähylle justhan aloin kuumeneen, enkä ole myöskään väkivaltainen!
        Hajuvesi on Oscar de la Renta joten huumannut tuoksusta.
        Nännit kovenee kosketuksestasi.
        Pusut

        kovat nännisi sormissani, puristan niitä hellästi, samalla puraisen kevyesti korvalehdestäsi. Nostan paitasi ylös, näen ihanat, seksikkäät pitsiliivisi. Saan käteni liiviesi alle ja vapautan suuret rintasi paljaiksi, aivan paljaiksi.
        Kosketan hellästi kovia nännejäsi, tunnen hengityksesi kiihtyvän, työnnän lantoitani lujempaa vasten pakaroitasi...

        Kielisuudelmien kera, Carpe


      • Anneli
        Carpe kirjoitti:

        kovat nännisi sormissani, puristan niitä hellästi, samalla puraisen kevyesti korvalehdestäsi. Nostan paitasi ylös, näen ihanat, seksikkäät pitsiliivisi. Saan käteni liiviesi alle ja vapautan suuret rintasi paljaiksi, aivan paljaiksi.
        Kosketan hellästi kovia nännejäsi, tunnen hengityksesi kiihtyvän, työnnän lantoitani lujempaa vasten pakaroitasi...

        Kielisuudelmien kera, Carpe

        Tätä ei olis pitänyt töissä lukea, tai joutuu meneen vessaan pöksyjä kuivaan.
        Pusut ja halit


      • Carpe
        Anneli kirjoitti:

        Tätä ei olis pitänyt töissä lukea, tai joutuu meneen vessaan pöksyjä kuivaan.
        Pusut ja halit

        juttua ? Ihan mielenkiintoista kun ei voikaan yksin päättää jatkosta. Vai tuntuuko tää julkinen sektori liian avoimelta paikalta ?

        P.S. Minä en käytä alushousuja, eipähän tarvii kuivailla...


      • Anneli
        Carpe kirjoitti:

        juttua ? Ihan mielenkiintoista kun ei voikaan yksin päättää jatkosta. Vai tuntuuko tää julkinen sektori liian avoimelta paikalta ?

        P.S. Minä en käytä alushousuja, eipähän tarvii kuivailla...

        yleensä pitänyt rakkaus/seksi elämäni intiiminä asian kumppanini kanssa, joten tää julkinen kirjottelu ottaa hiukka vastaa. Sitten en ole mikää hyvä kirjottelijakaan.
        Pusut


      • Carpe
        Anneli kirjoitti:

        yleensä pitänyt rakkaus/seksi elämäni intiiminä asian kumppanini kanssa, joten tää julkinen kirjottelu ottaa hiukka vastaa. Sitten en ole mikää hyvä kirjottelijakaan.
        Pusut

        lopetetaan, snif snif, tää sitte tähän :-( Nauti kuitenkin "rapujuhlista".
        Jos siltä tuntuu, kirjoittele privaatisti, osoite mulle kyllä löytyy, aikaisemmistakin jutuista.

        HaliHali, Carpe@


      • Anneli
        Carpe kirjoitti:

        lopetetaan, snif snif, tää sitte tähän :-( Nauti kuitenkin "rapujuhlista".
        Jos siltä tuntuu, kirjoittele privaatisti, osoite mulle kyllä löytyy, aikaisemmistakin jutuista.

        HaliHali, Carpe@

        löytänyt osotetta ja ei tää nyt saa loppua. mutta tän otsikon alla jookos!


    • deletoikaa toi juttu

      hyi hyi hyi
      että on sairasta ja kuvottavaa.


      taitaa olla argonomipoikain ajanvietettä.

      • ZZZ

        Pakkoko näitä on lukee jos ei kiinnosta!!! Alussa oli mun mielestä ihan riittävän selvästi varotettu siitä mitä tuleman pitää!! Omasta mielestäni teksi oli loistava!!!


      • Anneli
        ZZZ kirjoitti:

        Pakkoko näitä on lukee jos ei kiinnosta!!! Alussa oli mun mielestä ihan riittävän selvästi varotettu siitä mitä tuleman pitää!! Omasta mielestäni teksi oli loistava!!!

        oli hyvin selvästi ensin ja jos kuvottaa niin klikkaatkoon itsensä pois ei tarvi lukee jos ei haluu. Juttu oli Ok mun mielstä ja kiihottavakin.


      • minä vain
        ZZZ kirjoitti:

        Pakkoko näitä on lukee jos ei kiinnosta!!! Alussa oli mun mielestä ihan riittävän selvästi varotettu siitä mitä tuleman pitää!! Omasta mielestäni teksi oli loistava!!!

        Eihän näitä olekkaan pakko lukea, mutta tuli luettua osa ja täytyy kyllä sanoa, että sairasta touhua.


    • kaunis nainen

      Tyypillistä naisvihaa.
      Nimenä olisi yhtä hyvin voinut olla: Näin naisjohtajaa alistetaan.
      tai: Varokaa naiset asettumasta miesten yläpuolelle.
      Tai: Näin käy uppiniskaisille naisille.
      Naisten alistaminenhan on tätä nykyä pornobusineksessä, eikä virastoissa.
      Taidat pelätä vahvoja naisia.
      Ja kaikesta päätellen olet maalaispoika, muuten et noin hyvin tuntisi maalaistalon rutiineja, pikku hiiri.

    • yäk

      yäk

      t. yäk

    • Innostunut sonni

      Oli tosi hyvä!!

    • puhina

      ..ja jotenkin kiehtova kaikessa omaperäisyydessään. Tosin ehkä joillain asioilla mässäilit jo hiukan liikaakin.

      Kuitenkin hyvin sujuvasti ja mukaansatempaavasti kirjoitettu.

      Kiitos lukunautinnosta :)

    • (:mä:)

      mä ainakin sain nauraa aika pirusti sen jälkeen ku olin lukenu tän..:) olihan tää vähän "karkea" mut huvittava..

      • jaana

        kirjoittajallahan on taitoo! ihanan omaperänen juttu, vaikka aika karkea:) tosi pitkä, mutta ei tosiaan malttanu lopettaa keskenkään:) jos samalta henkilöltä ilmestyy vielä tällaisia juttuja tänne, luen varmasti!


    • Carpe

      Kiitos haleista, kehuista ja puolustuksesta. Näitä juttujahan ei tosiaankaan ole pakko lukea. Toista tällaista tuskin kirjoitan mutta monta muuta on jo työnalla, toivottavasti jaksatte lukea nekin.
      Isot halit Annelille ;-)))

      • Anneli

        vain samaan tahtiin ja varmasti jaksan lukea.
        Elokuiset lämpöset halit!


    • jani

      En ole miesmuistiin nauranut yhtä paljon kun tämän luettuani, huippu loistava!

    • Hessu

      Mikä kaupunkilaisjuntti siellä taas kirjottelee täysin asioista tietämättömänä ja muutenkin, ompa muijalla kyllä ihmeelliset unelmat! Eli märkiä unia sinne vaan!

    • joke

      painu maalle fantasioimaan. ei ollut hyvä juttu. lehmänpaska rupes haiseen.

      • Master

        Tiettyyn pisteeseen asti juttu olis menny, mutta lopulta tarina alkoi oksettamaan ja kaikkia ketä tälläinen kiihottaa ovat ERITTÄIN sairaita ja ansaitsevat toisensa!!!Miten joku voi kirjoittaa näin väkivaltaisesti.Carpe kuvailit naisen olotilaa tuskaiseksi ja kivuliaaksi, kuitenkin lopussa tämä olikin saanut lukuisia orgasmeja...Miten se toimii...???Tuskin kukaan nainen voi väittää joukkopanoa pakotettuna nautinnolliseksi, eh?Ällöttävää luettavaa, mutta ainakin saat paljon kommenttia, niin omaperäinen juttu oli!Ja lypsykone juttu oli ihan pohja!!!!!


      • n33
        Master kirjoitti:

        Tiettyyn pisteeseen asti juttu olis menny, mutta lopulta tarina alkoi oksettamaan ja kaikkia ketä tälläinen kiihottaa ovat ERITTÄIN sairaita ja ansaitsevat toisensa!!!Miten joku voi kirjoittaa näin väkivaltaisesti.Carpe kuvailit naisen olotilaa tuskaiseksi ja kivuliaaksi, kuitenkin lopussa tämä olikin saanut lukuisia orgasmeja...Miten se toimii...???Tuskin kukaan nainen voi väittää joukkopanoa pakotettuna nautinnolliseksi, eh?Ällöttävää luettavaa, mutta ainakin saat paljon kommenttia, niin omaperäinen juttu oli!Ja lypsykone juttu oli ihan pohja!!!!!

        tulla uudestaan katsomaan kommentit tästä jutusta.
        Master kirjoitit oikein että tälläisestä "viihteestä" kiihottuvat ansaitsevat toisensa. Joten Annelillekin lypsykone persiiseen hyriseen..jopa on elokuisen ihanaa..


      • Anneli
        n33 kirjoitti:

        tulla uudestaan katsomaan kommentit tästä jutusta.
        Master kirjoitit oikein että tälläisestä "viihteestä" kiihottuvat ansaitsevat toisensa. Joten Annelillekin lypsykone persiiseen hyriseen..jopa on elokuisen ihanaa..

        juttu sua kiihottaa kun takasin tulit tarkastaan kommentit.
        Jokasella olkoon mielikuvituksensa, toiset jopa präntille ne meille muille luettavaksi vaivautuvat laittaa ja tikkukirjaimin varottavat: älä lue jne.
        tiedoksi vain että olen keskiikänen nainen ja tiedostan oman seksuaalisuuteni elämän varrella oppii yhtä ja toista. Niin kauan kun jutut on fiktiota niin on OK. Ja rakastelussa on kaikki sallittua (livenä) kun molemmat osapuolet sen hyväksyvät ja nauttivat. Pahoin pelkään jotta lypsykone ei mun sievään pyllyyn eksy enkä edes harkitse asiaa.
        Hyvää alkavaa syksyä täältä troppiikista ( 32)


    • ABC

      näyttää olevan suurin osa tämän palstan lukijoista. Carpen tarinan alussa oli selvät varoitukset, mitä tarina pitää sisällään. Jos ei tykkää, ei tarvi lukee, eikä näinollen kommentoida. Jos lukee, eikä pidä, ei voi syyttää kuin itseään.
      Itse pidin jutusta ja mahtavan lukijamäärän Carpe keräsi. Jatka Carpe jatka, lisää fantasioita. Mutta älä kirjoita laihoista naisista, ne on niin kuivia ja luisia, tulee mustelmia ;-)

    • suomineito1996

      Ei kyl ainakaan itsestä tuntuis kovinkaan kivalta jos mut väkipakol laitettaisiin lypsykoneeseen ja nussitais.

      Toki rakastan lypsämistä puen monasti kumisen lehmän catsuitin ja laitan rinnat "utareet " lypsykoneeseen ja pyydän poikakaverii joko panemaan taikka tuomaan suuhuni imettäväksi vaa pääosin poseeraan vain.


      Mut muuten hyvä juttu

    • Ällikällelyötynauroi

      Kyllä luin jutusi. Oli kyllä aika erikoinen jutun aihe viettelysten tarina. Väkisin pantu. Ilkikurinen pikajoukko. Lehmätila. Maanviljelijän vaimo. Hänet kirjaimelliseti väkisin maattiin. Tuo tarina on kaikin puolin tämän päivän yksi painavemmista asioita mitä melkein aina jossain päin Suomen niemeä tapahttuu. Eikä siinä kaikki vielä karjakon pään menoksi. Kolme tuli lisää autolla pihaan. Kysyivän täälläkö sitä pillua saa?
      Aika nöyryytys. Jo pillu muutenkin oli lehmitytöllä arka ja kipee. Taisi meenä sitten jo tuntokin. Jutun luettuni olipa fantasia vähän pompannut korkeuksiin meilikuvituksessa. Karjatilan viljelijän vaimo kirjaumellisesti sai munaa joka reikään.
      Kyllä muutamassa kohtaa nauratti. Se kyllä ei mun kohalla tuolasten juttujen kohdalla hyvin äkkiä tapahdu. Tää novelli sai nauramaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe