AARRE TAPANI KANSA
Vastaukset 10
Joo Tapsa laulaa Anniinan tosi kauniisti. Se on ihan sen bravuuribiisejä. Usein tansseissakin Tapsa laulaa sen encore- biisinä ja silloin on kyllä aika juhlava tunnelma ,kun monet ihmiset lopettavat tanssimisen ja kerääntyvät siihen lavan eteen vaan kuuntelemaan.
- niimpä niin
...
- jpg
niimpä niin kirjoitti:
...
se oli tyhjää puhetta!!
niimpä niin kirjoitti:
...
Juu, mutta en sitten näemmä häipynytkään... Tai kyllähän mä häivyin ,mutta tulin jo takaisin. Eikö olekkin kiva ?
- taisto
Justiinax kirjoitti:
Juu, mutta en sitten näemmä häipynytkään... Tai kyllähän mä häivyin ,mutta tulin jo takaisin. Eikö olekkin kiva ?
kivahan se on kyllä on!!
- Saapas
niimpä niin kirjoitti:
...
Tämä palstahan olisi ilman Justiinaxia palsta ilman Justiinaxia! Ja hänkin kuuluu meidän muitten ohella tämän palstan vakiokalustoon!!!
Saapas kirjoitti:
Tämä palstahan olisi ilman Justiinaxia palsta ilman Justiinaxia! Ja hänkin kuuluu meidän muitten ohella tämän palstan vakiokalustoon!!!
Niin just, siinä oli asiaa !
Kiitos, Saapas hyvästä kommentista :)
- OK.
Minä olen kuullut tanssikeikalla ,kun Tapani Kansa on laulanut tuon laulun ilman säestystä. Se on vaikea laulu laulaa ilman säestystä. Ei monikaan artistiplanttu siihen pysty.
- Ansku
Anniina on kaunis esitys, erityisesti T.Kansan tulkitsemana.
- Icie
Jorma Hynninen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1731350- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051100- 68942
- 59711
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487