toppahaalari?

yli huolehtivainen(ko)?

Uskallanko ostaa 13-vuotiaalle pojalleni toppahaalarin? Hän itse sanoi haluavansa kokohaalarin.

15

7033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitikki

      mitäs se sulle kuuluu, jos se haluu itte kerran sellasen. Oo onnellinen, ettei halua lökäpöksyjä, napapaitaa ja verkkopipoa!

      • yli huolehtivainen(ko)?

        Mistä saisin ostettu hänelle sopivan kokoisen haalarin, ja minkä merkkinen? hänen pituus on jotain 160-170cm. Valmistaako Reima sen kokoisia haalareita? Suunnittelin ostavani Reiman tai Lassien haalarin.


      • ...
        yli huolehtivainen(ko)? kirjoitti:

        Mistä saisin ostettu hänelle sopivan kokoisen haalarin, ja minkä merkkinen? hänen pituus on jotain 160-170cm. Valmistaako Reima sen kokoisia haalareita? Suunnittelin ostavani Reiman tai Lassien haalarin.

        aikuisten pilkkihaalari.
        Eihän sen tarvitse mikään lasten lassie-haalari olla...


      • äiti
        ... kirjoitti:

        aikuisten pilkkihaalari.
        Eihän sen tarvitse mikään lasten lassie-haalari olla...

        kelkkailu haalari, tai laskettelu haalari :) ei mitään lassie tecciä


      • äitie
        yli huolehtivainen(ko)? kirjoitti:

        Mistä saisin ostettu hänelle sopivan kokoisen haalarin, ja minkä merkkinen? hänen pituus on jotain 160-170cm. Valmistaako Reima sen kokoisia haalareita? Suunnittelin ostavani Reiman tai Lassien haalarin.

        ota vaikka väkisin mukaan valitsemaan. että tulee taaatusti mieluinen ja käyttöön.


      • yksvaan
        yli huolehtivainen(ko)? kirjoitti:

        Mistä saisin ostettu hänelle sopivan kokoisen haalarin, ja minkä merkkinen? hänen pituus on jotain 160-170cm. Valmistaako Reima sen kokoisia haalareita? Suunnittelin ostavani Reiman tai Lassien haalarin.

        Tuo voi olla hankala koko. Lasten haalarit loppuvat yleensä nykyään johonkin 130 cm:ään ja pilkkihaalarien koot alkavat usein 48:sta, joka on liian iso. Jos löytyy 46, niin se voi olla vähän parempi.


      • äitee +4
        yksvaan kirjoitti:

        Tuo voi olla hankala koko. Lasten haalarit loppuvat yleensä nykyään johonkin 130 cm:ään ja pilkkihaalarien koot alkavat usein 48:sta, joka on liian iso. Jos löytyy 46, niin se voi olla vähän parempi.

        reima tekee ainakin haalareita 170cm asti ja rasavilikin muistaakseni.. hintaa on liki tuplasti pienten haalariin heti koosta 140 lähtien siksi niitä ei juuri myynnissä ole. Kannattaa kysyä jos tilaavat jos ei kaupassa ole tarjolla sopivaa..


    • tiituz

      Yläasteikäisten keskuudessa ei juurikaan kokohaalareita näe (ainakaan täällä pk-seudulla), ja minua ainakin nälvittiin koulussa kuudennella luokalla kun olin ainut toppahaalaria käyttävä.
      Pojan pitää itse päästä valitsemaan väriä ja mallia ja etenkin sovittamaan. Kannattaa ostaa reilun kokoinen, pituuskasvu pyrähtää takuulla minä hetkenä hyvänsä!

    • kokohaalari

      talven harrastuksia ja viimaa varten. Pilkillä on pirun kylmä, jos ei pukeudu kunnolla. Samoin laavulla yöpyminen. Vaatteet harrastusten mukaan!

      • asdfasdfasdf

        Eh, jos jossain näkisin 13 vuotiaan käyttävän haalaria nauraisin päin naamaa. Jotain rajaa. Muista sille lapselle vielä vaipat ja lastenvaunut.


    • Anonyymi

      aikuisten haalari ja hyvin saatavilla istuu hyvin päällä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe