Heissan kaikki palapelien ystävät! Onko teistä joku tilannut palapelejä ulkomailta esim. sellaselta nettisivustolta kuin bye and be hapy. onko kalliit toimituskulut ja yms. Olisin tosi kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan....
Ulkomailta tilaus
5
2527
Vastaukset
- mainitsemastasi
sivustosta, mutta itse olen tilannut netistä sellaisilta sivuilta kuin www.puzzlepoint.com. Aikaa siitä on n. neljä vuotta. Kävin katsomassa sivut, ovat näköjään vieläkin paikallaan. Tilasin kaksi palapeliä, joista molemmista tein taulut kotiin seinälle. Hinnasta en ole kyllä yhtään varma.. Olisko ollut n. 50 euroa, mikä ei mielestäni ollut ollenkaan paha raha...
- ADEA
...vastauksestasi mutta palapelit ei oikein ollut minun mieleeni, haluaisin tilata jotain Ravensburgerin palpeleja, ne on vaan niin hyviä ja aiheet aivan ihania...siis, lisää sivustoja kehiin,,,olen ihmetelly kun suomesta ei löydy kunnon nettikaupaa josta niitä voisi tilata ja siksipä toi ulkomailta tilaaminen tuli mieleen =)
- Regalis
ADEA kirjoitti:
...vastauksestasi mutta palapelit ei oikein ollut minun mieleeni, haluaisin tilata jotain Ravensburgerin palpeleja, ne on vaan niin hyviä ja aiheet aivan ihania...siis, lisää sivustoja kehiin,,,olen ihmetelly kun suomesta ei löydy kunnon nettikaupaa josta niitä voisi tilata ja siksipä toi ulkomailta tilaaminen tuli mieleen =)
Liike löytyy Tampereelta. Siellä on nimenomaan Ravensburgerin palapelejä. Kysyin yhtä palapeliä sieltä (jota maahantuoja EI tuo Suomeen), jolloin he ilmoittivat tilaavansa palapelejä suoraan tehtaalta pari kertaa vuodessa. Joten heidän kauttaan sain kauan haaveilemani palapelin. He muistaakseni olisivat olleet valmiit postittamaankin palapelin (jos maksoi ennakkoon). Kannattaa ottaa yhteyttä vaikka s-postilla. Itse olen ERITTÄIN tyytyväinen kyseiseen liikkeeseen!
- Merika
katso linkkejä täältä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001462&posting=22000000012253471- ADEA
Kun tilaatte ulkomailta esim. Amazon.de:stä niin annatteko luottokortin numeron vai onko siellä jossain kohta josta voi valita postiennakon? En oikein uskaltas antaa korttini tietoja.Nytkin sain tilaukseni jo kuta kuinkin valmiiksi Vaikka onkin huono saksankielen taito mutta sekin loppui siihen kun en saa tilaustani postiennakolle, vai onko ne kaikki "palapeli kaupat" juuri sellasia että pitää maksaa luottokortilla? Pliis auttakaa hädässä olevaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003965765- 202364
- 1992221
- 1131597
- 931544
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741052
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816