Ulkomailta tilaus

ADEA

Heissan kaikki palapelien ystävät! Onko teistä joku tilannut palapelejä ulkomailta esim. sellaselta nettisivustolta kuin bye and be hapy. onko kalliit toimituskulut ja yms. Olisin tosi kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan....

5

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainitsemastasi

      sivustosta, mutta itse olen tilannut netistä sellaisilta sivuilta kuin www.puzzlepoint.com. Aikaa siitä on n. neljä vuotta. Kävin katsomassa sivut, ovat näköjään vieläkin paikallaan. Tilasin kaksi palapeliä, joista molemmista tein taulut kotiin seinälle. Hinnasta en ole kyllä yhtään varma.. Olisko ollut n. 50 euroa, mikä ei mielestäni ollut ollenkaan paha raha...

      • ADEA

        ...vastauksestasi mutta palapelit ei oikein ollut minun mieleeni, haluaisin tilata jotain Ravensburgerin palpeleja, ne on vaan niin hyviä ja aiheet aivan ihania...siis, lisää sivustoja kehiin,,,olen ihmetelly kun suomesta ei löydy kunnon nettikaupaa josta niitä voisi tilata ja siksipä toi ulkomailta tilaaminen tuli mieleen =)


      • Regalis
        ADEA kirjoitti:

        ...vastauksestasi mutta palapelit ei oikein ollut minun mieleeni, haluaisin tilata jotain Ravensburgerin palpeleja, ne on vaan niin hyviä ja aiheet aivan ihania...siis, lisää sivustoja kehiin,,,olen ihmetelly kun suomesta ei löydy kunnon nettikaupaa josta niitä voisi tilata ja siksipä toi ulkomailta tilaaminen tuli mieleen =)

        Liike löytyy Tampereelta. Siellä on nimenomaan Ravensburgerin palapelejä. Kysyin yhtä palapeliä sieltä (jota maahantuoja EI tuo Suomeen), jolloin he ilmoittivat tilaavansa palapelejä suoraan tehtaalta pari kertaa vuodessa. Joten heidän kauttaan sain kauan haaveilemani palapelin. He muistaakseni olisivat olleet valmiit postittamaankin palapelin (jos maksoi ennakkoon). Kannattaa ottaa yhteyttä vaikka s-postilla. Itse olen ERITTÄIN tyytyväinen kyseiseen liikkeeseen!


      • ADEA

        Kun tilaatte ulkomailta esim. Amazon.de:stä niin annatteko luottokortin numeron vai onko siellä jossain kohta josta voi valita postiennakon? En oikein uskaltas antaa korttini tietoja.Nytkin sain tilaukseni jo kuta kuinkin valmiiksi Vaikka onkin huono saksankielen taito mutta sekin loppui siihen kun en saa tilaustani postiennakolle, vai onko ne kaikki "palapeli kaupat" juuri sellasia että pitää maksaa luottokortilla? Pliis auttakaa hädässä olevaa =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe