Opiskelen luokanopettajaksi ja saan useasti kuulla kiusoitteluja kuinka oppilaani eivät voi keskittyä koska opettaja on liian kaunis, monet myös arvuuttelevat että kuinkahn moni poika ihastuu minuun jahka olen opettajan työssä.
Olen naureskellut näille, yleensä säälittäville iskuyrityksille, mutta nyt vasta tajuan että tällainen koulufantasia on yleinen!
Huvittavaa mutta myös jotenkin outoa.
(Nyt kun muistelen, olin aivan lääpälläni koko yläasteen seksikkääseen maantiedonopettajaamme, ja edelleenkin hän vierailee fantasioissani. :) )
Häh, oma osio
koulufantasioille?
3
7793
Vastaukset
- todella
ruma ja lihava amisfinninaama poju.
- Naisope..
Niin minä ainakin haaveilen aina noista lukion uusista nuorista naisopeista.. Ahh..
- AROSUSI-09
oli mun lemppari koko ylä-asteen ajan.Kai siinä se auktoriteettikin vetoaa meissä kaikissa piilevään pieneen masokistiin..?*pohdiskelee*/ Tai siis SILLOIN opettajilla oli valtaa,nykymenosta en tiedä...*pus* sulle kuitenkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540