Opiskelen luokanopettajaksi ja saan useasti kuulla kiusoitteluja kuinka oppilaani eivät voi keskittyä koska opettaja on liian kaunis, monet myös arvuuttelevat että kuinkahn moni poika ihastuu minuun jahka olen opettajan työssä.
Olen naureskellut näille, yleensä säälittäville iskuyrityksille, mutta nyt vasta tajuan että tällainen koulufantasia on yleinen!
Huvittavaa mutta myös jotenkin outoa.
(Nyt kun muistelen, olin aivan lääpälläni koko yläasteen seksikkääseen maantiedonopettajaamme, ja edelleenkin hän vierailee fantasioissani. :) )
Häh, oma osio
koulufantasioille?
3
7997
Vastaukset 3
- todella
ruma ja lihava amisfinninaama poju.
- Naisope..
Niin minä ainakin haaveilen aina noista lukion uusista nuorista naisopeista.. Ahh..
- AROSUSI-09
oli mun lemppari koko ylä-asteen ajan.Kai siinä se auktoriteettikin vetoaa meissä kaikissa piilevään pieneen masokistiin..?*pohdiskelee*/ Tai siis SILLOIN opettajilla oli valtaa,nykymenosta en tiedä...*pus* sulle kuitenkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361