Mikäköhän on syynä kun nuorempi kissani alkaa aina yskiä ja kakomaan kun oikein hirveästi ja kauan kehrää....? Ja kun tämä on vielä niin huomion kipeä tapaus että kehrää melkein koko ajan ja tämä yskiminen ja kakominen siis melkein päivittäistä....Eläinlääkäriinkö? Kisu muuten terveen oloinen ja vilkas...
Kissa yskii kun kehrää todella paljon..?
5
3089
Vastaukset
itse soittaisin eläinlääkäriin ja kysyisin sieltä mielipidettä että pitääkö tuoda näytille vai ei.
- ZZZZZ
Meidän neljätoista vuotias Viivi-Krettuli menee kurkustaan solmuun aina kun se kehrää vähänkin pitempään. Se alkaa yskiä ja nieleskellä, kurkusta kuuluu krohinaa. Viivi-Krettuli on käynyt eläinlääkärin tutkittavana useita kertoja, ja tästä kehrays jutustakin on ollut puhe. Mitään vikaa ei kissasta löydy. Terveeksi on kissa julistettu.
No on ihan pakko mainita itestäni ja mun äitiliinistä sellainen juttu, että aina kun me akat nauretaan oikeen makeasti, niin me molemmat aletaan yskiä ja rykiä ja korjaamaan kurkkuamme. Emme ole flunssassa. Liekö nauru ärsyttänyt nieluamme, sukuvika...- ZZZZZ
Tässä minä taas...sitä tulin sanomaan, että Viivi-Krettuli on potenut kehräyskakomista ihan nuoresta flikasta asti. Hei!
- phoolan
ZZZZZ kirjoitti:
Tässä minä taas...sitä tulin sanomaan, että Viivi-Krettuli on potenut kehräyskakomista ihan nuoresta flikasta asti. Hei!
Kissat nielevät paljon karvoja nuollessaan omaa turkkiaan, jolloin niitä jää myös kurkkuunkin. Suosittelen kissaruohon kasvatusta tai kissanmallasta oksentelun kiihdyttämiseksi.
Myös madot aiheuttavat kakomista.
Kylläpä maailmassa on osaamattomia eläinlääkäreitä kun eivät näitä asioita tiedä.
- musto
..saattaa olla matoja. Soita nyt kuitenkin eläinlääkärille ja kysy neuvoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809