nokia 6060

*jasmin*

onko kellään kokemusta siitä knnystä et onks se hyvä vai huono??????

10

10948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • MooRe47

        No eihän tuossa ollut juuri mitään 6060-sestä, kuka kyseli musiikkipuhelinta? Harhaan-johtavaa tuo edellinen haku.


    • 6060

      Mulla on 6060 joka oli 2 viikkoa käytössä,sitten huomasin että näyttöön tuli naarmuja näppäimistä vitos (5) näppäimen nystyrät sekä kaksi alinta riviä hankaavat näyttöön selvät jäljet ja myös näppäimet naarmuuntuivat. Tänään tuli myyjältä soitto, (kun on ollut 3 viikkoa huollossa) huollon mukaan(powermill) kyse on kulumisesta eli ei kuulu takuun piiriin !!! ja sitä mieltä oli myös nokia kun myyjä soitti sinne ja ihmetteli heidän kantaansa, myyjänkin mielestä puhelin on viallinen. Nokia oli vaan sanonut että asiakas ottakoon yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos ei päätös miellytä. Että näin nokia kohtelee nykyään asiakasta.

      • 6060

        ostin 6060:n toissa päivänä.auttaisko jos läppiksen väliin laittas jonkun korokkeen tai vastineen.vissiin näppis hinkkaa näytöön vai ymmärsinkö oikein.kaverilla meni nayttö rikki n.2 viikkoo vanhasta puhelimesta.käyttäjän vika nokian mielestä 80 eur lasku.näyttö on ihan vetelä sormella painaen.taitaa olla vaan pieni pöytäpuhelin ja aika kallis sellainen.


      • MooRe47
        6060 kirjoitti:

        ostin 6060:n toissa päivänä.auttaisko jos läppiksen väliin laittas jonkun korokkeen tai vastineen.vissiin näppis hinkkaa näytöön vai ymmärsinkö oikein.kaverilla meni nayttö rikki n.2 viikkoo vanhasta puhelimesta.käyttäjän vika nokian mielestä 80 eur lasku.näyttö on ihan vetelä sormella painaen.taitaa olla vaan pieni pöytäpuhelin ja aika kallis sellainen.

        Kyllä paras tuohon hintaan, vaikkei 3G olekkaan, niin on sentään sähköposti, ja uutiset, jääkiekko ym seurattavissa noin vain. Ja hälyyttävä kalenteri, siinä minulla kaikkien synt. ajat ym. Voi seurata mm. kelikameraa kuvineen niinkuin netissä, ja muuta liikennettä, jos jonnekkin meno tms. SUOSITTELEN, Itselläni ollut noin vuoden, ja nyt olen tyytyväinen omistaja.


      • ne toiminnot
        MooRe47 kirjoitti:

        Kyllä paras tuohon hintaan, vaikkei 3G olekkaan, niin on sentään sähköposti, ja uutiset, jääkiekko ym seurattavissa noin vain. Ja hälyyttävä kalenteri, siinä minulla kaikkien synt. ajat ym. Voi seurata mm. kelikameraa kuvineen niinkuin netissä, ja muuta liikennettä, jos jonnekkin meno tms. SUOSITTELEN, Itselläni ollut noin vuoden, ja nyt olen tyytyväinen omistaja.

        miten ne toiminnot aktivoidaan.


    • anonym

      Puhelin on mulla ollut käytössä nyt kuukauden, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Jos haluaa tajunnanräjäyttävän hienostelupuhelimen, kannattaa ostaa joku muu. Nokia 6060 on hyvä peruspuhelin, ilman ylimääräisiä hienouksia. Kuoreen ja näyttöön on tullut muutamia naarmuja, mutta ne eivät menossa haittaa. Puhelinta on mukava käyttää ja olen huomannus sen itselle parhaaksi mahdolliseksi vaihtoehdoksi.

      Jos jostain luet, että puhelimen kanssa on ollut onglelmia, tai että puhelin sekoilee tai siinä ei ole luvattuja toimintoja tai se on vaikea käyttää, se johtuu vain siitä etteivät käyttäjät ole lukeneet käyttöohjeita. Käyttöohjeissa kerrotaan kaikki tarpeellinen, ja se kannattaa lukea.

      Eli ei, puhelin ei ole huono.

    • hyväjahuono

      Mulla on 6060:ssä näyttö hajalla mutta en tiedä että onko se tyyppivika? Antennien hajoilu on näissä tyyppivika, mutta mulla ei ole vielä ainakaan toistaiseksi antenni katkennut kännystä.

    • Ihankäypä

      Ihan kelpo luuri, mutta yleensä näissä katkeaa antennit helposti, mutta minulla antenni ei ole ainakaan toistaiseksi katkennut.

    • Jokukaheli

      Itsellä sama puhelin (ei käytössä) mutta näyttö on hajalla, siis kun sen käynnistää niin näyttö on sininen ja näppäinvalot tulee esiin, ja myöhemmin näppäinvalot sammuu, ja kun painan jotain näppäintä niin niitä näppäinvaloja ei tule, ja sitten näyttökin sammuu 🤔 missä vika 🤷

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe