Pitsikuvioinen sängynpeite on käsinkudottu ohuesta kalastajalangasta. Onko kenelläkään tietämystä siitä, miten sellaisen voi pestä? Kutistuuko peite, jos kuivaan sen kuivausrummussa? Luulen juuri kuivaamisen olevan koko prosessin vaikein tehtävä, vaakatasossa sitä ei kokonsa vuoksi ole mahdollista kuivata.
Kiitoksia etukäteen tiedoista.
Miten pesen pitsisen sängynpeitteen?
4
15309
Vastaukset
- pessyt
koneessa. Kevyt linkous ja venyttänyt kuosiin ja kuivumaan mahdollisimman levälleen. Nihkeänä olen sitten nurialta puolelta silittänyt ja peitto on pysynyt kuin uutena.
- Pyykkäri
Hyvä kun löysin täältä pitsipeiton pesua koskevan kysymyksen. Missä pesulämpötilassa olisi paras pestä.
- pits
Pyykkäri kirjoitti:
Hyvä kun löysin täältä pitsipeiton pesua koskevan kysymyksen. Missä pesulämpötilassa olisi paras pestä.
Korkeintaan 40 asteessa. Vain kevyt linkous. Venyttäminen kosteana tärkeää.
- Viiru
Olen parisängyn virkatun pitsipeiton pessyt pesukoneessa, lingonnut kevyesti ja kuivannut pyykinkuivaustelineellä kaksinkerroin. Siistinä on pysynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263