Ostin Opel Corsan ja autoliike ilmoitti, että siinä on ABS-jarrut. Kuitenkaan ABS-valo ei syty autoa ajaessa. Liikkeestä sanoivat, että moottorissa olisi joku ns. katkaisija joka pitää laittaa päälle, jolloin ABS toimii. Osaako joku auttaa ja neuvoa missä tämä "katkaisija"
ABS-jarrut
Topi
3
1547
Vastaukset
- abs.
Ei ABS-valon tule syttyäkään ajossa. Valon syttyminen on merkki viasta.
Sytytysvirrat kytkettäessä valon tulee kylläkin hetkellisesti syttyä. - OPELISTI
Kuulemma on niin että ABS systeemi on ihan laakerikitkaan perustuva..
Vittu mikä paska toi opel- Sentään
Kylläpä taidat olla varsinainen järenjättiläinen. Laistesi komentteja on tosin hauska lueskella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492