Disney on paras!!!!!!

Karuski-95

Kenen mielestä Disney on paras?Mun mielestä on!Jokaisessa Disney elokuvassa on huumoria!(Ainakin suomenkielisissä versioissa!)Tänne saa tulla mielipiteitä Disney elokuvista!Mun lempi Disney elokuva on (ainakin tähän mennessä) Liisa Ihmemaassa.Mun lempihahmo on siitä Jänö!

51

3388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öpökkä

      Niin... Siis tuollahan on elokuvissa animaatio ihan erikseen, mutta sama se.

      Disney on kyllä parhainpia. Mutta kaikesta siitä huumorista mitä disney leffoissa on en pidä. Esimerkiksi Karhu veljeni Koda meni ihan pilalle niiden hirvien takia ja muiden karhujen joista oli yritetty vääntää väkisin jotain hauskaa...

      Parhainpia:
      Dumbo
      Bambi
      Leijonakuningas
      Robin Hood
      Topi ja Tessu
      Bernand ja Bianca Australiassa

      ....Nämä nyt tuli ensinnä mieleen.

      • Karuski -95

        Kyl niiden hirvien vitsit on aika mauttomia.Niit ei iha heti tajuu.Huh onneks en ostanu sitä!Meil oli koulussa joitakin päiviä sitten elokuva ja se oli Karhuveljeni Koda.Mun luokkalaiset nauro iha hirveesti.Paitsi mä ja ope.Ne kaikki laulut on ihan tökeröitä suomeks.Mut englantilaisittain tosi hyvä.Mut muuten niillä suomalaisilla on elävöityny ääni piirroselokuvissa.Muuten ihan hyvä.


    • Dormouse

      Olen samaa mieltä!Disney elokuvat ovat parhaita,mutta joskus niissä on ihan sairasta huumoria mutta kuitenkin ne ovat parhaita piirrettyjä!Disney Rulezzzz!!!!!!!!

      • Dormouse

        Lemppareitani ovat muummoassa Tuhkimo,leijonakuningas ja Liisa Ihmemaassa!


      • Karuski-95
        Dormouse kirjoitti:

        Lemppareitani ovat muummoassa Tuhkimo,leijonakuningas ja Liisa Ihmemaassa!

        Olen etsinyt kaikkialta Peter Pan dvd:tä (Disneyn)Mutta en ole löytänyt sitä.(nyyh)Voitteko auttaa?Eikö sitä enää myydä?!


      • Miekka kivessä
        Karuski-95 kirjoitti:

        Olen etsinyt kaikkialta Peter Pan dvd:tä (Disneyn)Mutta en ole löytänyt sitä.(nyyh)Voitteko auttaa?Eikö sitä enää myydä?!

        Kysyin itsekin maahantuojalta, miksei kaikkia leffoja saa milloin tahansa. Disneyllä kuulema vanhat klassikot menevät aika ajoin ns. "holvitilaan". Eli niitä ei saa mistään kirveelläkään.

        Törkeää asiakkaiden aliarviointia ja turhaa klassikoiden arvonnostoyritystä. Itsekin haluaisin ostaa pojalleni Peter Panin ja Viidakkokirjan ykkösosan. Nää 90-luvun kakkososat on ihan kammottavaa kohellusta ja tietokoneella tehtyä keinotekoisen oloista.

        Käsinpiirretyt on aivan toista maata. Tällä hetkellä saa kaupasta Miekka kivessä-pätkää vuodelta 1963. ihan ehdoton hankinta.

        Muita suosikkeja em. lisäksi Pinocchio, Liisa Ihmemaassa, Aladdin ja vanhat lyhyet pätkät Akulta ja Mikiltä.

        Onneksi melkein kaikki Viidakkokirja I:stä lukuunottamatta löytyy kirjastoista, useimmat DVD:näkin.


      • Anskuli9
        Dormouse kirjoitti:

        Lemppareitani ovat muummoassa Tuhkimo,leijonakuningas ja Liisa Ihmemaassa!

        Lemppareitani ovat Liisa ihmemaassa, Aladdin ja lejjona kuningas.


      • Leffafriikki_

        Disney - leffat on kyllä parhaita!! Suosikkejani ovat:

        Kaunotar ja Kulkuri
        Pocahontas
        Pieni Merenneito
        Bambi


    • Dormouse

      Voitte kysyy multa Disney hahmojen englannin kielisiä nimiä.Sori vaan jos kestää yritän parhaani.

      • Anskuli9

        Mikä on Samu-Sirkka Englanniksi????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


    • Dormouse
      • Karuski-95

        Nooooooo.Vähä tylsii pelejä.Paitsi Kim Possible siin on kaikkein kivoimmat pelit.Mun suosikki on rotta Rufus!(Oon käyny noil sivuil aiemminki)


    • Karuski-95

      pidä Pixarin tekemistä Disney elokuvista.Parhaat Disney leffat ovat Waltin itse tekemiä=)Kaikki Pixarin tekemät leffat ovat aika mauttomia=(

      • Dormouse

        Mistä Disney leffasta puhuttaisiin?Esim:Parhaat kohdat jne.Ihan mikä Disney leffa tahansa!


      • olikos se Öpökkä...

        ja mitkähän Disney leffat on Waltin itsensä tekemiä? Tietääkseni Walt ei oo piirtänyt viivaakaan noihin klassikoihin, mutta suunnittelu työttä oli toki ahkerasti mukana. Muistaakseni Aristokatit taisi olla viimeinen jossa Walt oli mukana... Vai oliko se viidakkokirja...

        Ja pixar disney elokuvia ei onneksi lasketa klassikoihin, näin ollen yksikään kokonaan tietokoneella tehty leffa ei ole klassikko. Huh.


      • Karuski-95
        olikos se Öpökkä... kirjoitti:

        ja mitkähän Disney leffat on Waltin itsensä tekemiä? Tietääkseni Walt ei oo piirtänyt viivaakaan noihin klassikoihin, mutta suunnittelu työttä oli toki ahkerasti mukana. Muistaakseni Aristokatit taisi olla viimeinen jossa Walt oli mukana... Vai oliko se viidakkokirja...

        Ja pixar disney elokuvia ei onneksi lasketa klassikoihin, näin ollen yksikään kokonaan tietokoneella tehty leffa ei ole klassikko. Huh.

        Onneks ei.Mä ostan pelkkiä dvd:eitä jossa lukee "Näin elokuva tehtiin"=).Ehkä mun lemppari Pixar:in tekemä piirretty on Lilo ja Stich.=)


      • Karuski-95
        Karuski-95 kirjoitti:

        Onneks ei.Mä ostan pelkkiä dvd:eitä jossa lukee "Näin elokuva tehtiin"=).Ehkä mun lemppari Pixar:in tekemä piirretty on Lilo ja Stich.=)

        Mulan


      • Öpökkä
        Karuski-95 kirjoitti:

        Mulan

        Oks pixar ollut tekemässä niitä?
        Varmaa tietoa mulla ei oo mutta epäilen vahvasti. Ainakaan nyt kun pikaseen etsin ei kummankaan kohdalla mainittu pixaria...

        Nämä kaksi on kumminkin klassikoita.


      • Öpökkä.
        Öpökkä kirjoitti:

        Oks pixar ollut tekemässä niitä?
        Varmaa tietoa mulla ei oo mutta epäilen vahvasti. Ainakaan nyt kun pikaseen etsin ei kummankaan kohdalla mainittu pixaria...

        Nämä kaksi on kumminkin klassikoita.

        Nonni. Asiaa on selvitelty.

        Pixarin elokuvat:
        Toy Story
        Ötökän elämää
        Toy Story 2
        Monsterit oy
        Nemoa etsimässä
        Ihmeperhe

        Nämä on tehty disneyn kanssa mutta niitä ei lueta klassikoihin.

        Näköjään on tulossa vielä "cars" yhteistyönä.
        Disneyn uusin "pikku kana" mikälie eikai oo tehty pixarin kanssa...


      • icy trix
        Öpökkä. kirjoitti:

        Nonni. Asiaa on selvitelty.

        Pixarin elokuvat:
        Toy Story
        Ötökän elämää
        Toy Story 2
        Monsterit oy
        Nemoa etsimässä
        Ihmeperhe

        Nämä on tehty disneyn kanssa mutta niitä ei lueta klassikoihin.

        Näköjään on tulossa vielä "cars" yhteistyönä.
        Disneyn uusin "pikku kana" mikälie eikai oo tehty pixarin kanssa...

        disneyn elokuvissa lauletaan liikaa siitä notre damen kellonsoittajastaki sai päänsärkyä ku siinä oli ainaki kakskyt lauluu


      • Karuski-95
        Öpökkä kirjoitti:

        Oks pixar ollut tekemässä niitä?
        Varmaa tietoa mulla ei oo mutta epäilen vahvasti. Ainakaan nyt kun pikaseen etsin ei kummankaan kohdalla mainittu pixaria...

        Nämä kaksi on kumminkin klassikoita.

        ne ei oo Pixarin tekemiä elokuvia.Tekeeköhän se Pixar yhtiö kaikki elokuvansa tietokoneella?Ei varmaankaan.Mut hyvää uutta vuotta kaikille!


      • Dormouse
        icy trix kirjoitti:

        disneyn elokuvissa lauletaan liikaa siitä notre damen kellonsoittajastaki sai päänsärkyä ku siinä oli ainaki kakskyt lauluu

        Sokerina pohjalla suomalaisten duppaamat laulut!Kamalaa kuunneltavaa.=( Englannin kielellä lauletut ovat parhaita!!!!!!!!!!!!


      • Öpökkä
        Karuski-95 kirjoitti:

        ne ei oo Pixarin tekemiä elokuvia.Tekeeköhän se Pixar yhtiö kaikki elokuvansa tietokoneella?Ei varmaankaan.Mut hyvää uutta vuotta kaikille!

        Kyllä se taitaa tehdä.


      • nii just
        Öpökkä kirjoitti:

        Kyllä se taitaa tehdä.

        joo


      • Karuski-95
        nii just kirjoitti:

        joo

        Hyvää uutta vuotta 2006 kaikille Disney faneille!!!!!!!!!


      • Pave
        Öpökkä. kirjoitti:

        Nonni. Asiaa on selvitelty.

        Pixarin elokuvat:
        Toy Story
        Ötökän elämää
        Toy Story 2
        Monsterit oy
        Nemoa etsimässä
        Ihmeperhe

        Nämä on tehty disneyn kanssa mutta niitä ei lueta klassikoihin.

        Näköjään on tulossa vielä "cars" yhteistyönä.
        Disneyn uusin "pikku kana" mikälie eikai oo tehty pixarin kanssa...

        Pixar ei ole tehnyt Disneyn kansssa yhtäkään elokuvaa. Pixar on tehnyt jokaisen elokuvansa aivan itse, mutta Disney on osallistunut vain niiden levitykseen ja joskus rahoitti niitä.


      • Anskuli9
        Pave kirjoitti:

        Pixar ei ole tehnyt Disneyn kansssa yhtäkään elokuvaa. Pixar on tehnyt jokaisen elokuvansa aivan itse, mutta Disney on osallistunut vain niiden levitykseen ja joskus rahoitti niitä.

        Miten niin???


      • Anskuli9
        nii just kirjoitti:

        joo

        Niin tekee.


      • Anskuli9
        icy trix kirjoitti:

        disneyn elokuvissa lauletaan liikaa siitä notre damen kellonsoittajastaki sai päänsärkyä ku siinä oli ainaki kakskyt lauluu

        niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnn.


    • laruski

      joo! Disney leffat on ihan sigahyvii. Lemppareit on Mulan, Tuhkimo, Herkules, Liisa Ihmemaassa ja Lilo&Stitch.
      Mä en oo nähny karhuveljeni kodaa, mut se on varmaan ihan sikahyvä! muah. Nemoa etsimässä ois kans kiva nähä.

      • Karuski-95

        Kurja nimien matkija!Etsi oma nimimerkki!ÄLÄKÄ MATKI MUN NIMIMERKKIÄ!!!!!!!!!!!!!


      • laruski
        Karuski-95 kirjoitti:

        Kurja nimien matkija!Etsi oma nimimerkki!ÄLÄKÄ MATKI MUN NIMIMERKKIÄ!!!!!!!!!!!!!

        sori vaan mut mä oon ollu tääl jo kauan ennen sua, joten kukakohan tässä on nimimerkkien matkija? Mut nyt jottei ihan mentäis sekasin aiheesta, ni mikä teijän mielest on kaikkein paras disneyn prinsessasatu? Mun mielest tuhkimo on ehottomasti kaikist paras. se on hauska ja hyvä samaan aikaan ;) vaik niinhän kaikki disneyn elokuvat on. :)


      • Karuski-95
        laruski kirjoitti:

        sori vaan mut mä oon ollu tääl jo kauan ennen sua, joten kukakohan tässä on nimimerkkien matkija? Mut nyt jottei ihan mentäis sekasin aiheesta, ni mikä teijän mielest on kaikkein paras disneyn prinsessasatu? Mun mielest tuhkimo on ehottomasti kaikist paras. se on hauska ja hyvä samaan aikaan ;) vaik niinhän kaikki disneyn elokuvat on. :)

        varmaan! En oo nähny missään keskustelussa sua!!!!!!!Vaihda nimimerkki kelmi!!!!!!!


      • laa-a
        Karuski-95 kirjoitti:

        varmaan! En oo nähny missään keskustelussa sua!!!!!!!Vaihda nimimerkki kelmi!!!!!!!

        okei vaihdoin nimimerkkii ettei menis ihan tyhmäks tää keskustelu. Nii siis mikä sun mielest karuski ja kaikki muutki on paras prinsessasatu disneyltä?


      • Karuski-95
        laa-a kirjoitti:

        okei vaihdoin nimimerkkii ettei menis ihan tyhmäks tää keskustelu. Nii siis mikä sun mielest karuski ja kaikki muutki on paras prinsessasatu disneyltä?

        Varmaan Tuhkimo.Mikä on sun lempihahmo siinä?


      • laa-a
        Karuski-95 kirjoitti:

        Varmaan Tuhkimo.Mikä on sun lempihahmo siinä?

        joo tuhkimo on tosi hyvä! ne kaikki on tosi hyvii siin, mut paras on ehkä lucifer. tai se kuningaski on tosi hyvä. mikä on sun lempihahmo?


      • Karuski-95
        laa-a kirjoitti:

        joo tuhkimo on tosi hyvä! ne kaikki on tosi hyvii siin, mut paras on ehkä lucifer. tai se kuningaski on tosi hyvä. mikä on sun lempihahmo?

        Lucifer ja kuninkaan palvelija.Mikä on hauskin kohta?


      • laa-a
        Karuski-95 kirjoitti:

        Lucifer ja kuninkaan palvelija.Mikä on hauskin kohta?

        en tiiä. siin on tosi hyvii kohtii. en osaa sanoa parasta. esim. kaikki kohat mis on lucifer on hyvii. :D mikä sust sit on paras kohta?


    • - Turbo -

      Ja kaikki on niin erinlaisia! Siinä ei keskitytä yhteen asiaan! Jokaiselle löytyy mieluista katsottavaa! :D

      • laa-a

        niinpä! :D


      • - Turbo -
        laa-a kirjoitti:

        niinpä! :D

        Eiks se oo yks suurimmista "yhtiöistä", jollei suurin? Ainakin se on tunnetuimissa, meinaan, Japanissa on eri aiheille isoja liikkeitä ja Tokiossa, Pariisissa ja muissa suurissa kaupungeissa on Disneyland, pääsispä sinne!


      • Karuski-95
        - Turbo - kirjoitti:

        Eiks se oo yks suurimmista "yhtiöistä", jollei suurin? Ainakin se on tunnetuimissa, meinaan, Japanissa on eri aiheille isoja liikkeitä ja Tokiossa, Pariisissa ja muissa suurissa kaupungeissa on Disneyland, pääsispä sinne!

        Niinpä.Kunpa pääsis sinne!Mutta eipä isin tai äidin rahoilla sinne pääse.(Huokaus)


      • laa-a
        - Turbo - kirjoitti:

        Eiks se oo yks suurimmista "yhtiöistä", jollei suurin? Ainakin se on tunnetuimissa, meinaan, Japanissa on eri aiheille isoja liikkeitä ja Tokiossa, Pariisissa ja muissa suurissa kaupungeissa on Disneyland, pääsispä sinne!

        nii en tiiä tost yhtiö jutust...vois ainaki kuvitella et se on! joo ois kiva mennä disneylandiin :)


      • - Turbo -
        laa-a kirjoitti:

        nii en tiiä tost yhtiö jutust...vois ainaki kuvitella et se on! joo ois kiva mennä disneylandiin :)

        Aina on hyvä haaveilla! Mistä sitä koskaan tietää? Ois kyllä kiva olla töissäkin siellä, meinaan esittää jotakuta? Mua ei varmasti otettais yhteenkään naisosaan... En näytä kenellekkään, oon omasta mielestän prätkisten Santun kaltainen, paitsi tummemmat ja vähän pidemmät hiukset ;D Vai oisko ketään ton tyyppistä Disney hahmoa?


    • Karuski-95

      Kuka on nähny Narnian tarinat Velho ja leijona?Mä oon!Se on tosi hyvä!Mun lemppari siit on Aslan.Mikä on siinä hauskin kohta?

      • JOO SE ON TOSI HYVÄ! Aslan oli munkii lemppari niistä sisaruksista oli se vanhin oliks se nyt se peter tai jotenkii silleen... Hauskin kohta ööö... en oikeastaan tiiö! Niitä oli paljoN! Hyi että mä vihasin sitä rumaa nappisilmä velhoa sillä oli vaan ruskeet napit silmissä ei mitään muuta! Sitte ne hiukset oli vedetty taaksee YÄÄÄK!


      • laa-a
        Ecuina kirjoitti:

        JOO SE ON TOSI HYVÄ! Aslan oli munkii lemppari niistä sisaruksista oli se vanhin oliks se nyt se peter tai jotenkii silleen... Hauskin kohta ööö... en oikeastaan tiiö! Niitä oli paljoN! Hyi että mä vihasin sitä rumaa nappisilmä velhoa sillä oli vaan ruskeet napit silmissä ei mitään muuta! Sitte ne hiukset oli vedetty taaksee YÄÄÄK!

        joo mäki oon nähny narnian. se on hyvä. paras oli se lucy :D tosi paljon hauskoi kohtii :)


      • Karuski-95
        laa-a kirjoitti:

        joo mäki oon nähny narnian. se on hyvä. paras oli se lucy :D tosi paljon hauskoi kohtii :)

        No mikä oli hauskin kohta?Mun mielestä Kun se Herra Majava sano Peterille:"En aio kuitenkaan haistaa kättäsi".XD


      • Anskuli9

        Mikä narnia?


    • Anskuli9

      Kyllä! Disney on ihan paras! Mun siskotkin TYKKÄÄVÄT Disneyn elokuvista///.

    • Tiuku-Maria

      ...Ankronikka ja NokkaPokka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe