jos juuri se sinun ihastuksesi pyytäisi viettämään uutta vuotta kanssaan????
Mitä
24
2619
Vastaukset
- sillä on vain
yksi elämä ja aion elää sen parhaalla mahdollisella tavalla. Mutta pitäisi varmaan jo ilmoitella, että toinen on varmasti maisemissa?!
missä ja milloin.
- viettäisin
uuden vuoden ihastukseni kanssa!
- voisi
olla hauska elää, mutta miksi pettyä??
- mitenkään
jos se sittenkin sen ihmeen tekisi, niin olisi pakko kieltäytyä, vaikka haluaisinkin. On jo muita suunnitelmia eikä voi perua. Sen olisi pitänyt olla jo liikenteessä ajat sitten.
- tulisin
js olisin
- ??????????
Pyytäsin mukaan sinne minne oon menossa...
- Jepujee
tähänastiset suunnitelmani muuttuisivat saman tien =) Mutta koska näin ei tule käymään, niin en jaksa haihatella turhia.
- taivaalle
siltä seisomalta!
- täysin.
Haukkoisin henkeni kaupalla ja lentäisin pyrstölleni.Mut ei sellasta tapahdu kuin mun unessa, ehkä.
- viheltelisin
tai lauleskelisin.Pomppisin ilosta. Sekoaisin. Soita niin tiedät.
- Ex-ihastunutNyk-vihastunut
Odottelin kauan käännettä,mutta ei.
- sitten
täälä vielä roikut, vihastunut -ihastunut palstalla?
Niinpä niin, viha ja rakkaus ovat vain millimetrin päässä toisistaan. Välillä. - sulta ei varmaan
kukaan kysyiskään. Nimimerkillä viisastunut ex-ihastunut.
- kummallista,
että täällä vielä haikailet.Siirry sinne VIHAosastolle temppuines.
- pelokas
Uskaltaako kukaan lähestyä sua suhtautumises takia,sit vielä täs väärät luulee et sä oot niiden kauan jumaloima kohde.Moni ei uskalla lähestyä peloissaan et vastaukseks saa ivanaurut.
- toista lyö-
Minun huulet hänen huuliaan syö!
- ilman muuta
lähtisin. peruisin kaikki muut jutut ja painelisin hänen luokseen vaikka nyt heti :)
ei tarviis yhtään edes harkita taikka miettiä, miten uuden vuoden viettäis. - M**v*
Tein jo "evästä" huomista ajatellen... Kaverit ovat tulossa kotioni syömään ja juomaan.
Pyytäisin sinut mukaan... - mervi*
Miksei...
- olis vaikea
en usko että se musta välittää.
- kiljuen
matkaan!!!!!!!!!
- olla pelkoo
...senverran minuu vihaa.
- +++++
hetkeksi, toteaisin itselleni mielessäni, että tiesin, että tässä oli jotain peliä meneillään ja sitten kertoisin hänelle -vietän mielelläni uutta vuotta kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411496
- 1447096
- 1045892
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304169On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105