Brasiliassa on ihanaa.

matkailija-mira

Tulinpa vain kertomaan, että saavuin noin viikko sitten Brasiliasta kotiin. En ole paljonkaan matkustellut, käynyt vain Kanarialla ja Kreikassa, joten Brasilia oli kyllä ihan toista maata. En ole vieläkään selvinnyt matkasta, haluan mennä takaisin tutkimaan tuota mielenkiintoista maata. Ihmiset ovat niin välittömiä, avuliaita ja hymyileviä. Ihania. Ihan erilaisia kuin suomalaiset jörrikät. Meininki oli ihan erilaista, rentoa. Ei tuijoteta jäykkinä niin kuin Suomessa vähän joka paikassa mihin menee. He myös pukeutuivat todella siististi, naiset kulkevat mekoissa ja korkokengissä, todella nuoretkin. Koskaan ei ollut kylmä, yölläkin sai saapastella täysissä kesätamineissa.

Haluaisin mennä takaisin aurinkoon vain lomailemaan enkä aloittaa inhottavaa ja tylsää arkea täällä Suomessa. Haluan takaisin. :(

14

5289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepsantuu

      >

      Itse vietän seitsemättä viikkoa Brasiliassa ja viihtynyt olen minäkin. Oman huomioni mukaan brasilialaisten siisti pukeutuminen on vähän niin ja näin. Lähinnä kuvailisin sitä epämuodolliseksi ja yhtenäiseksi.


      Epämuodollisella tarkoitan sitä, että brasilialaiset pukeutuvat hyvin niukasti ja ylimääräiset kilot esimerkiksi eivät estä hyvin niukkaa ja tiukkaa pukeutumista.

      Brasilialaiset miehet pukeutuvat vielä naisiakin niukemminkin. Pelkät bermudat riittävät, edes alushousut eivät ole välttämättömyys. Puolinakuna sopii istuskella myös ravintolan terasseilla - Suomessahan tämä on junttimaista.

      Yhtenäisyydellä tarkoitan sitä, että suurin osa ihmisistä pukeutuu saman kaavan mukaan. Tai ylipäätänsä näyttää samanlaisilta. Naisista 90%:lla on pitkä hiukset, korotetut kengät ja tiukat farkut. Mitään alakulttuureita tyylien suhteen Brasiliasta ei ole lödettävissä.


      Mutta samaa mieltä olen siitä, että brasilialainen pukeutumuskulttuuri ei ole hassumpi. Itse ole ostanut paljon paikallisia, halpoja ja kivoja vaatteita.

      Matkaani voi seurata osoitteessa:
      www.livejournal.com/users/hepsantuu


      P.S. Eniten silmääni hyväilevät trimmatut miehet. Hauis kiristelee täällä harvalla se miehellä!

    • minä en

      vaan mutta voi siellä lomalla käydä mutta että jää kokonaan niin kiitos ei.

      • ohhoh

        Hepsantuu hyvä, sinä se olet todella kummallinen nainen. Katsoppas vaan niin yksi jos toinenkin aukupuolitauti sinuun on tarttunut kotiin palattuasi. Ihme vosu.


      • vaan
        ohhoh kirjoitti:

        Hepsantuu hyvä, sinä se olet todella kummallinen nainen. Katsoppas vaan niin yksi jos toinenkin aukupuolitauti sinuun on tarttunut kotiin palattuasi. Ihme vosu.

        sieltä se miehen tärkein löytyy.. ei ihme että joitain meistä naisista pidetään bimboina!


      • iloa silmälle
        vaan kirjoitti:

        sieltä se miehen tärkein löytyy.. ei ihme että joitain meistä naisista pidetään bimboina!

        No jo on vaikeeta joillakin... saa kai sitä iloa silmälle olla... mieluummin sitä katselee hyvä kroppaisia kun kaljamahaisia...


      • mno
        ohhoh kirjoitti:

        Hepsantuu hyvä, sinä se olet todella kummallinen nainen. Katsoppas vaan niin yksi jos toinenkin aukupuolitauti sinuun on tarttunut kotiin palattuasi. Ihme vosu.

        Mistä ihmeen naisesta puhutte? Mielestäni TRANSUMIES on kaikesta huolimatta edelleen mies.


      • Sambatyttö
        vaan kirjoitti:

        sieltä se miehen tärkein löytyy.. ei ihme että joitain meistä naisista pidetään bimboina!

        Miksi te mollaatta toisten iloista reissumieltä, pitäähän elämässa olla tiettyä "silmäniloa" ja pilkettä, hyi teitä tiukkapipoiset! Itse näytän mielelläni ruskettuneita jalkojani ja tykkään kun mieheni treenatut hauikset huomataan.


      • mno
        Sambatyttö kirjoitti:

        Miksi te mollaatta toisten iloista reissumieltä, pitäähän elämässa olla tiettyä "silmäniloa" ja pilkettä, hyi teitä tiukkapipoiset! Itse näytän mielelläni ruskettuneita jalkojani ja tykkään kun mieheni treenatut hauikset huomataan.

        Et sitten ole ottanut selvää Hepsantuusta. Hänen (siis miehen) pakkomielteinen halu saada miestä matkoillaan aina ja kaikkialla on mielestäni lähinnä surullista. Transu jolla on seksi pakkomielteenä. Mistä sen iloisen sreissumielen olet siihen löytänyt?


      • Nimetön
        mno kirjoitti:

        Et sitten ole ottanut selvää Hepsantuusta. Hänen (siis miehen) pakkomielteinen halu saada miestä matkoillaan aina ja kaikkialla on mielestäni lähinnä surullista. Transu jolla on seksi pakkomielteenä. Mistä sen iloisen sreissumielen olet siihen löytänyt?

        Onko kova paikka, kun toisilla on sukupuolielämä?


      • mno
        Nimetön kirjoitti:

        Onko kova paikka, kun toisilla on sukupuolielämä?

        Ei ole kova paikka, kun sitä on itselläkin. Se tosin panee mietteliääksi, että yksinäinen, siis todella yksinäinen ohminen, joutuu kerjäämään seksiä ja kärsimään hyväksikäytön ja petetyksi tulemisen tunteesta. Tarinan oli varsin alakuloinen ja ne ilon hetket melko vähäiset.


      • ohhoh
        mno kirjoitti:

        Mistä ihmeen naisesta puhutte? Mielestäni TRANSUMIES on kaikesta huolimatta edelleen mies.

        No ei silmänilossa mitään vikaa ole eikä silmäkulman pilkkeessäkään, vaan eipä nyt siitä ollut kysymys. Hepsantuun matkapäiväkirja on vähintäänkin epäilyttävä nimenomaan MATKAPÄIVÄKIRJAKSI. Kiinnostaako meitä lukea miten Hepsantuu kuvailee juuri lauenneen miehen sukupuolielimen ulkonäköä? On omituista, että yksinäinen nainen (tai transumies) kuljeskelee varoituksista huolimatta öisillä Sâo Paulon kaduilla ja muutenkin harrastaa seksiä tuiki tuntemattomien kanssa ilman huolen häivää. On tainnut Hepsantuu itse kuvitella nuo tilanteet ja lisännyt ne matkapäiväkirjaansa. Onhan Brasiliassa toki komeita miehiä, sopiihan sitä fantasioida, mutta että tuoko totta...


      • Hepsantuu
        ohhoh kirjoitti:

        No ei silmänilossa mitään vikaa ole eikä silmäkulman pilkkeessäkään, vaan eipä nyt siitä ollut kysymys. Hepsantuun matkapäiväkirja on vähintäänkin epäilyttävä nimenomaan MATKAPÄIVÄKIRJAKSI. Kiinnostaako meitä lukea miten Hepsantuu kuvailee juuri lauenneen miehen sukupuolielimen ulkonäköä? On omituista, että yksinäinen nainen (tai transumies) kuljeskelee varoituksista huolimatta öisillä Sâo Paulon kaduilla ja muutenkin harrastaa seksiä tuiki tuntemattomien kanssa ilman huolen häivää. On tainnut Hepsantuu itse kuvitella nuo tilanteet ja lisännyt ne matkapäiväkirjaansa. Onhan Brasiliassa toki komeita miehiä, sopiihan sitä fantasioida, mutta että tuoko totta...

        Yleensä kun ihmiset matkastaan kirjoittavat, he kertovat missä olivat käyneet ja mitä nähneet. Minun matkapäiväkirjani on _kokonaisvaltainen_ kuvaus elämästäni. En näe mitään syytä jättää pois seksuaalisia kohtaamiasi, epämiellyttäviä tilanteita tai hävettäviä asioita. En niin ikään pyri antamaan itsestäni yhtään sen parempaa kuvaa kuin olen.

        Palaan vielä myöhemmin päiväkirjassani suomalaisen ja brasilialaisen seksikäyttäytymisen eroon. Jo nyt on voinut lukea, kuinka seksi Brasiliassa on kaikkialla. Kaupallinen seksi rehottaa kaikkialla, seksiä eivät myy pelkästään naiset vaan myös transihmiset ja miehet. Toisin kuin Suomessa seksiä ei siis ole rajattu yksityiseen tilaan (ja parisuhteeseen). Tällöin seksiä myös harrastetaan ulkona. En takuulla ole mikään poikkeus. Suomalaisesta näkökulmasta kylläkin, en brasilialaisesta.

        En selitä päiväkirjassani käytöstä (jokainen voi itse tehdä oman päätelmänsä). Miksi joku harrastaa seksiä tuikituntemattomien miesten kanssa maailman vaarallisempana pidetyllä mantereella? Siinä onkin miettimistä!


      • Hepsantuu
        mno kirjoitti:

        Ei ole kova paikka, kun sitä on itselläkin. Se tosin panee mietteliääksi, että yksinäinen, siis todella yksinäinen ohminen, joutuu kerjäämään seksiä ja kärsimään hyväksikäytön ja petetyksi tulemisen tunteesta. Tarinan oli varsin alakuloinen ja ne ilon hetket melko vähäiset.

        Sitä en kiellä, etteikö tarinassani oli esillä alakuloisia ja synkkiä tunnelmia. Totta. Jokaisen elämään kuuluu tragiikkaa, toisten elämään enemmän, toisten vähemmän. Johtopäätös alakulon ja yksinäisyyden syistä on vaan virheellinen.

        Viisas lukija ymmärtää. Ja vähän tyhmempikin, toivon.


    • Anonyymi

      noobi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe