En tiiä, miks kirjotan tän, mutta kirjotanpa vaan
Olen sairastanut jo yli 3 vuotta masennusta eikä tule loppua. Vihaan ulkonäköäni, vaikka kaikki on sanonu mua nätiks...katon koko ajan peilistä.
masentaa vaan. Mulla on poikaystävä, joka kehuu mua nätiks. Ja netissä mua on kehuttu tosi kauniiks. Silti vihaan itseäni joskus niin helvetisti. Kotona näytän ehkä ihan nätiltä, mutta kun meen johonki muualle, näytän niin helvatan rumalta...kauheeta valitusta. Mutta tää on mulle niin iso asia.
Laittakaa jotain kommenttia.
Haluisiko joku vaikka jutella, jos on samoja ongelmia? Mielummin tyttö...
Sähköpostin saa multa :)
Inhoan ulkonäköäni...
35
3075
Vastaukset
- muuta kuin
rohkaista sinua etsimä puolia joita arvostat ja joihin olet itsessäsi tyytyväinen. Se on vain niin,että jokaisella on asioita joihin ei ole tyytyvinen itsessään. Kuitenkin on hyvä että osaa arvioida asioita rehellisesti,hyväksyä ne ei mieluisat puolet,kuin myös osata iloita niistä puolista joista pitää,sillä onhan niitäkin jokaisella ihmisellä. Jatkuvaa soutamista ja huopaamista...siitä masentuu kuka vain,mutta monen kohdalla se tuntuu olevan sellaista...vaikka harvat uskaltavat siitä ääneen sanoa.Piristy. Vain 5kk ja on kesä taas : )
- eeehhh
"...Mulla on poikaystävä...", "...Kaikki sanoo mua nätiks..."
Joten, MITÄ HELVETTIÄ VALITAT?? Toi oli kyllä pahasti sanottu, mutta musta tuntuu että toi sun "masennus" on jotain aivan muuta... Luulet vaan että sairastat masennusta.- jtan
Älähän sinä nyt ala. Saattaa olla luuloakin, mutta ehkä tuo ei ollut niin asiallinen viesti mielestäs ja se hämäs sua.
Jotkut ihmiset jotka omistavat kaiken ovat silti masentuneita. If you know what the fuck I mean.
- ......
Noh, itselläni on samantapainen ongelma. Hyvä jos kehtaa ulos mennä ja ei ole yhtään kaveriakaan kehumassa. Masentunut olen. Mutta en ymmärrä sinun ongelmaasi. Siis jos sua kehutaan ja kaiken lisäksi on poikaystäväkin? Jos mulla olis tyttöystävä niin en kuule valittais ollenkaan tai ajattelis, että minkä näköinen olen. Silloinhan sitä ulkonäköänsä luulis masentelevan kun ei ole kavereita tai ikinä ollut poika -tai tyttöystävää. Luulee, että se johtuu ulkonäöstä.
- jtan
Minullapa on täysin sama ongelma.
Masennustakin on ollut pitkään,
mutta härregudddan en tiennytkään että sinulla on täysin sama ongelma kuin minulla.
Mielestäni näytän itsekin ihan jees himas peilist katottuna, mut sit jossain ulkona esim jokin heijastus niin jotenkin hävettää, hävettää ja tuntuu että olen tosi ruma.
Ja muakin on kehuttu nätiksi, mikäköhä o? :X - ruma ankanpoikanen...
tilanteesi on vaikea eikä auta vaikka ihmiset sanois kuinka ettei sitä ulkonäköä kannata murehtia. kun itsetunto on huono ei siihen auta pelkät sanat vaan tarttee tekoja. jonkun on avattava silmät näkemään ittensä kauniina mutta se onnistuu vain jos antaa jonkun avata silmänsä.
mie en ole ikinä pitäny itteä kauniina. ajattelin aina että olen ruma ja lihava. sairastuin syömishäiriöön ya:lla enkä vieläkään ole päässyt siitä eroon. ikuinen taistelu ruokaa vastaan on ottanu voimille ja masennuin. tai niin kaikki sanoivat. en pitäny itteä masentuneena. en vain ollut enää iloinen ja suljin kaikki ihmiset ulkopuolelle. aloin viiltelemään ja koitin itsemurhaa mutta päätin vielä koittaa löytää elämästäni jotaki hyvää...
ja löysinki mutta se hyvä tuli muualta. en koskaan ajatellu että joku päivä joku voisi minua rakastaa... olin väärässä... eräänä päivänä tapasin ainutlaatuisen pojan joka on vannonut minulle ikuista rakkautta...
mutta vaikka tämä poika on minulle hokenu että olen kaunis ja laiha, en usko sitä... osa minussa haluaa uskoa. osa taas kieltäytyy. mutta joka kerta kun poika sanoo että sie olet kaunis niin sitä pikku hiljaa alkaa uskomaan... ei nopeasti mutta vähitellen. joku päivä voi katsoa peilistä ja huomata että vaikkei olekkaan malli niin on kaunis omalla tavallaan.
sinunkin kannattaa katsoa peiliin. ei kriittisesti vaan kuin katsoisit toista ihmistä. kuin katsoisit poikaystäväsi silmin. millaiset ovat silmäsi, huulesi, nenäsi, hiuksesi, ihosi entä kokonaisuus... älä huomioi virheitä joita muut eivät näe vaan huomioi vain se millainen oikeasti olet: nätti ja kaunis... rakastettava...- jtan
Kaunista..
- jokuvaa
jotenkin tutulta...
- tyttäh:)
siis onkohan sinulla todettu tuo masennus vai...?
- Johan On
Kysymykseni kuuluu vain, että:
Miksi ihmeessä teet jostain ulkonäköasiasta noin ison jutun itsellesi??? Ja miksi viitsit arvostella ja/tai jaotella itseäsi (ja muita) ulkonäön perusteella "rumiin, taviksiin ja kauniisiin/komeisiin", koska sillä ei ole helvetinkään merkitystä loppujen lopuksi. Aikuistuisit nyt... Kasva ulos tuollaisesta lapsellisesta ajattelumaailmasta (, jota tosin meille syötetään ihan joka suunnalta mediasta).- miss-monroe-
ja jos kaikki olisivat sokeita,tuskimpa kukaan valittaisi mistään näinkin pinnallisesta aiheesta.
- C.W.A
Jos itse tykkät että olet ruma, sitte olet varmasti ruma. Ja jos olet ruma sinun on pakko tehdä jotain. Et kai haluaa olla ruma ja inhottava ihminen? Tee kaunisoperaatio tai kuinka sanotaan sumeksi. Valitettavasti suomalais-ugrilaisten rotu on aika ruma jo alussta. Mutta tee jotain ainakin! Itse olen germanilainen.
- ryfty
löydä sisäinen kauneutesi jos olet helläsydämminen niin oletkaunis myös päältä
- tielmo
Ongelmasi on selvästi sisäinen, joten etsi "vastausta" itsesi sisältä. Olet varmasti nätti, joten suo itsellesi mahdollisuus ajatella niin :)
- C.W.A
tielmo kirjoitti:
Ongelmasi on selvästi sisäinen, joten etsi "vastausta" itsesi sisältä. Olet varmasti nätti, joten suo itsellesi mahdollisuus ajatella niin :)
Tämä tyttö tarkoitaa että hänen ULKONÄKÖ on ruma. Sitte on turha "etsiä" the beautiful inside! TÄmä on ULKONÄÖSTÄ. Miksi hän ei menee plastiikkakirurgaan sitte. Jos hän on liian ruma hän saa mennä piloon sitte.
- tyttö,,ruma?!
moi,olis tosi kiva saada jutella sun kanssas ihan kaksistaa =) maili ois kiva saada :) vastaile =)
- commando
mee kauneusleikkaukseen. leikkautat nenän pienemmäksi, suurennat rintoja ja persettä. myöskin ylimääräiset läskit pois. käske kirurgin lyhentää jalkojasi 20 sentillä ja käsiäsi 10 sentillä. myöskin ylimääräiset sörmet pois. tarvitset tasan kaksi sormea pitäessäsi tulevan poikaystävän kalua kädessäsi.
muista: ei kauneusleikkausta = ei poikaystävää = ikuisesti yksin. - suru88
Minulla on sama ongelma.inhoan itseäni..tai no ulkonäköäni.kuulen kyllä olevani nätti ja kaunis..itse haluaisin olla täydellinen vaikka tiedän ettei kukaan oo.kaikkein pahinta on että kun saa laitettua itsensä kauniiksi ja lähtee tyytyväisenä kotiin, joku tulee vastaan ja hän on upea..kotiin mennessä mieli on maassa...sama?
- Willem van Preussen
Mutta helvetti! Miksi valittat?! Jos olet ruma omasta mielestä, TEE JOTAIN ETTÄ TULET KAUNIKSI! Plastiikkakirurgaa ON olemassa! Etkö tiesi sitä?! Jumal autta! Tulla valittamaan kuin voit tehdä jotain että tulet kauniksi! Sitte ihmisiä ei tarvi nähdä sinun ruma naama, hyi!
- suru88
Willem van Preussen kirjoitti:
Mutta helvetti! Miksi valittat?! Jos olet ruma omasta mielestä, TEE JOTAIN ETTÄ TULET KAUNIKSI! Plastiikkakirurgaa ON olemassa! Etkö tiesi sitä?! Jumal autta! Tulla valittamaan kuin voit tehdä jotain että tulet kauniksi! Sitte ihmisiä ei tarvi nähdä sinun ruma naama, hyi!
vainiin ja jassoo!olisihan mukava nähdä sinunkin pärstäsi vaikka tiedän mitä meinasit..mut tuo ei auta.
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
vainiin ja jassoo!olisihan mukava nähdä sinunkin pärstäsi vaikka tiedän mitä meinasit..mut tuo ei auta.
Aha, se ei autta tehdä jotain jos hän on ruma ja tee jotain että hän tulee kaunemmaksi? Okei...Luuletko että se autta kirjoitaa "kilttejä vastauksesta"? On vielä ilkeämpi! paremppi tehdä jotain kuin deny it! Muistin itse kuin se tuli ihan uus poika kuntosaliin. Me olemme aina samam ryhmä siellä yhdessä. Me emme sanoi hänelle: "Kelpaat kuin olet, et ole liian kapea" ja pla pla pla. Me olemme auttaneet hänet! Hän sai apua penkissa ja me teimme ohjelma hänelle ja sanoimme mitä hän pitää syödä. Tänään hän on tyytyväinen! SE on paremppi kuin kirjoitella "kilttejä vastauksia"! Haluaisitko kuva minusta vai? Ei ole mitään ongelmia, kirjoitaa sun säähköposti vain. Olen 185/97, en ole paksu yhtään.
- suru88
Aha, se ei autta tehdä jotain jos hän on ruma ja tee jotain että hän tulee kaunemmaksi? Okei...Luuletko että se autta kirjoitaa "kilttejä vastauksesta"? On vielä ilkeämpi! paremppi tehdä jotain kuin deny it! Muistin itse kuin se tuli ihan uus poika kuntosaliin. Me olemme aina samam ryhmä siellä yhdessä. Me emme sanoi hänelle: "Kelpaat kuin olet, et ole liian kapea" ja pla pla pla. Me olemme auttaneet hänet! Hän sai apua penkissa ja me teimme ohjelma hänelle ja sanoimme mitä hän pitää syödä. Tänään hän on tyytyväinen! SE on paremppi kuin kirjoitella "kilttejä vastauksia"! Haluaisitko kuva minusta vai? Ei ole mitään ongelmia, kirjoitaa sun säähköposti vain. Olen 185/97, en ole paksu yhtään.
Aina ei tarvi mennä leikkaukseen parantamaan ulkonäköään..hiusten laitto ja vaatteet auttavat jo paljon..tosi tyypillistä miestä ehdottaa heti leikkausta..miettisit vähän.tämän palstan nuoret ovat herkässä iässä ja sinä tulet ja jyräät heidät!en halua nähdä sinua.en tosiaankaan. voin jo kuvitella että olet juuri niitä..yök..
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
Aina ei tarvi mennä leikkaukseen parantamaan ulkonäköään..hiusten laitto ja vaatteet auttavat jo paljon..tosi tyypillistä miestä ehdottaa heti leikkausta..miettisit vähän.tämän palstan nuoret ovat herkässä iässä ja sinä tulet ja jyräät heidät!en halua nähdä sinua.en tosiaankaan. voin jo kuvitella että olet juuri niitä..yök..
Ahaa okej, se on paremppi valehtella ja kirjoitaa:" Oohhh olet NIIN SÖPÖ!" En luule. Paremppi tehdä jotain kuin valittaa. Auttako se jos laittat hiukset kauniksi jos sinun silmät tai nenä ei ole kaunis? Okei. Jos hän on ruma hän on pakko tehdä jotain!
Ännu en gång skall baldersbålet tändas! Den urgamla flamman skall brinna. Hell dig Oden - suru88
Ahaa okej, se on paremppi valehtella ja kirjoitaa:" Oohhh olet NIIN SÖPÖ!" En luule. Paremppi tehdä jotain kuin valittaa. Auttako se jos laittat hiukset kauniksi jos sinun silmät tai nenä ei ole kaunis? Okei. Jos hän on ruma hän on pakko tehdä jotain!
Ännu en gång skall baldersbålet tändas! Den urgamla flamman skall brinna. Hell dig OdenJust tollasia paskan jauhaja ja itteä täynnä olevia ukkoja tässä maailmassa tarvitaanki!kasva aikuseksi..harmi vaan kun kaltaisillesi miehille ei kasva hauiksien mukana yhtään järkeä..
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
Just tollasia paskan jauhaja ja itteä täynnä olevia ukkoja tässä maailmassa tarvitaanki!kasva aikuseksi..harmi vaan kun kaltaisillesi miehille ei kasva hauiksien mukana yhtään järkeä..
Olen isompi kuin sinä. Sinä olet lapsellinen vain. Tämä tyttö joka kiroitii halusi NEUVOA mitä se voi tehdä jos hän halua tulla KAUNEMMAKSI. Hän sai neuvoja minulta. Pienet pissihuorat kuin sinä, älä kirjoitaa tähän. Pusu pusu
- suru88
Olen isompi kuin sinä. Sinä olet lapsellinen vain. Tämä tyttö joka kiroitii halusi NEUVOA mitä se voi tehdä jos hän halua tulla KAUNEMMAKSI. Hän sai neuvoja minulta. Pienet pissihuorat kuin sinä, älä kirjoitaa tähän. Pusu pusu
saanen sanoa että et tiedä kokoani.ja toiseksi tiedätkö mitä tarkoittaa huora?ja kirjoitit sitä paitsi pissihuora joka meni ihan väärin.voisit ensin opetella kirjoittamaan. jos ihaminen pyytää neuvoa ei voi alkaa haukkumaan..hän pyysi apua..ei haukkuja.
- suru88
ja herra olen isompi kuin sinä..tuolla pusu pusu ällötyksellä et saa naisia. ainakaan muita kuin niitä sinun "pissihuoria" :D
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
ja herra olen isompi kuin sinä..tuolla pusu pusu ällötyksellä et saa naisia. ainakaan muita kuin niitä sinun "pissihuoria" :D
Hejsan. Tämä tyttö sai neuvoja minulta. Sanoin että hän pitää tehdä jotain jos hän haluaisi tulla kaunemmaksi. Se on neuvo, en ole haukkunut hänelle.
Ja en tarvi oppia kirjoitaa teidän aasialais-kieli. Oppii itse maan toinen kieli. "ja herra olen isompi kuin sinä" Oletko isompi? Okei, olen itse 185/97, ei rasvaa yhtään. - suru88
Hejsan. Tämä tyttö sai neuvoja minulta. Sanoin että hän pitää tehdä jotain jos hän haluaisi tulla kaunemmaksi. Se on neuvo, en ole haukkunut hänelle.
Ja en tarvi oppia kirjoitaa teidän aasialais-kieli. Oppii itse maan toinen kieli. "ja herra olen isompi kuin sinä" Oletko isompi? Okei, olen itse 185/97, ei rasvaa yhtään.Onhan se toki neuvo, että hänen pitää tehdä jotain. mutta pienetkin asiat vaikuttavat ei heti mitkään leikkaukset.kaikki ihmiset omaavat kauniita piirteitä ja uskoisin että tälle tytölle niinkuin monelle muulle auttaa kun niitä korostaa. hyvänen aika..aasialaiskieli? et taida tuntea suomen kielen historiallista perää..voi sinua sivistymätöntä..ja toiseksi minun toinen virallinen suomen kieli on 10 joten osaan sitä sujuvasti. Mutta en jaksa pilata päiväänä ja uhrata enempää aikaa kaltaiseesi ällötykseen. Et oikein tainnut tajuta tuota loppua mitä meinasin..hohhoijjaa..fyysinen suuruus ei tuo viisautta. hei
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
Onhan se toki neuvo, että hänen pitää tehdä jotain. mutta pienetkin asiat vaikuttavat ei heti mitkään leikkaukset.kaikki ihmiset omaavat kauniita piirteitä ja uskoisin että tälle tytölle niinkuin monelle muulle auttaa kun niitä korostaa. hyvänen aika..aasialaiskieli? et taida tuntea suomen kielen historiallista perää..voi sinua sivistymätöntä..ja toiseksi minun toinen virallinen suomen kieli on 10 joten osaan sitä sujuvasti. Mutta en jaksa pilata päiväänä ja uhrata enempää aikaa kaltaiseesi ällötykseen. Et oikein tainnut tajuta tuota loppua mitä meinasin..hohhoijjaa..fyysinen suuruus ei tuo viisautta. hei
Voit lukea MISSÄ TAHANSA että suomea ei ole edes indoeurooppalaisten kieli. Vai onko joku fanaattinen suomalainen valehtellut sinulle ja on sanonut että se on eurooppalaisten kieli? Kuin ei kukaan suomalainen haluaa tunnustaa että he ovat ihan erilaisia kuin muut eurooppalaiset.
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
Onhan se toki neuvo, että hänen pitää tehdä jotain. mutta pienetkin asiat vaikuttavat ei heti mitkään leikkaukset.kaikki ihmiset omaavat kauniita piirteitä ja uskoisin että tälle tytölle niinkuin monelle muulle auttaa kun niitä korostaa. hyvänen aika..aasialaiskieli? et taida tuntea suomen kielen historiallista perää..voi sinua sivistymätöntä..ja toiseksi minun toinen virallinen suomen kieli on 10 joten osaan sitä sujuvasti. Mutta en jaksa pilata päiväänä ja uhrata enempää aikaa kaltaiseesi ällötykseen. Et oikein tainnut tajuta tuota loppua mitä meinasin..hohhoijjaa..fyysinen suuruus ei tuo viisautta. hei
Ja jos puhutaan viisausta, luulen että minulla on esim. enemmän papereita ylopoistosta kuin sinulla. Olen aina oppinut helposti esim. saksaa, afrikaans, antroprologia, olen lukenut genetiikka myös. Olen saanut hyvät arvosanat myös. Olen siis viisas jag hyvä koulussa JA urheilunen. Hyvä sekoitus!
- suru88
Voit lukea MISSÄ TAHANSA että suomea ei ole edes indoeurooppalaisten kieli. Vai onko joku fanaattinen suomalainen valehtellut sinulle ja on sanonut että se on eurooppalaisten kieli? Kuin ei kukaan suomalainen haluaa tunnustaa että he ovat ihan erilaisia kuin muut eurooppalaiset.
siinä se tulikin.
- suru88
Ja jos puhutaan viisausta, luulen että minulla on esim. enemmän papereita ylopoistosta kuin sinulla. Olen aina oppinut helposti esim. saksaa, afrikaans, antroprologia, olen lukenut genetiikka myös. Olen saanut hyvät arvosanat myös. Olen siis viisas jag hyvä koulussa JA urheilunen. Hyvä sekoitus!
olen myös hyvä kielissä...puhun myös saksaa ja venäjää aion alottaa..ei tarvi aina yliopistopapereita..minkä maalainen edes olet..sun mongerruksesta eisaa selvyyttä?ja jos olet niin vanha niin mitä ihmettä teet nuorten palstalla? kenties yrität saada pikkutyttöjä sänkyysi?
- Willem van Preussen
suru88 kirjoitti:
olen myös hyvä kielissä...puhun myös saksaa ja venäjää aion alottaa..ei tarvi aina yliopistopapereita..minkä maalainen edes olet..sun mongerruksesta eisaa selvyyttä?ja jos olet niin vanha niin mitä ihmettä teet nuorten palstalla? kenties yrität saada pikkutyttöjä sänkyysi?
Kuka halua sellainen pillu joka haistaa pissaa? (siis nuoria) Sitäpaitsi olen jo varattu.
- suru88
Kuka halua sellainen pillu joka haistaa pissaa? (siis nuoria) Sitäpaitsi olen jo varattu.
sun pää taitaa olla sitä pissaa täynnä.ollaan samaa mieltä että ollaan eri mieltä. hyviä jatkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815