Bratz Rock Angelz

musa4

kuka on paras
Cloe,Yasmin,Sasha,Jade vai Roxxi?

38

3489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix

      yasmin

      • - Turbo -

        On iso päisissä, pikku laiheliini vartaloisissa "trendi" nukeis, jotka esittää muka "COOL"ia, motoristeja, rokkareita... ehei! Käsittävät kaiken väärin...


      • icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

        On iso päisissä, pikku laiheliini vartaloisissa "trendi" nukeis, jotka esittää muka "COOL"ia, motoristeja, rokkareita... ehei! Käsittävät kaiken väärin...

        inhoan bratzejä, ja ne on niin iso huulia jolla ei ole edes nenää... mutta sanoin nyt cloe koska sillä on kivat hiukset


      • - Turbo -
        icy trix kirjoitti:

        inhoan bratzejä, ja ne on niin iso huulia jolla ei ole edes nenää... mutta sanoin nyt cloe koska sillä on kivat hiukset

        Mikä muistin meneys!


      • icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

        Mikä muistin meneys!

        niin sanoinkin ups... no unohtelen niitä kun en edes oo mikään bratzi fani


    • akku

      akku akku akku akku roxxi akku

      • musa4

        sasha....ja mitä upeeta niissä prätkähiireissä on?
        marssilaisia rottia ja puolet kasvosta puuttuu ja rakennettukäsi! ja niillä iob tyhmiä nimiä!!! rasvanahka ja mikä lalli leipä juusto ei nekää mitään järkeviä oo!!!


      • musa4
        musa4 kirjoitti:

        sasha....ja mitä upeeta niissä prätkähiireissä on?
        marssilaisia rottia ja puolet kasvosta puuttuu ja rakennettukäsi! ja niillä iob tyhmiä nimiä!!! rasvanahka ja mikä lalli leipä juusto ei nekää mitään järkeviä oo!!!

        ..niillä on tyhmiä nimiä!!!


      • - Turbo -
        musa4 kirjoitti:

        ..niillä on tyhmiä nimiä!!!

        No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
        Sitten Magix=Magic=taika/magia/taikuus/maaginen/ihmeellinen/taianomainen
        Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
        PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...


      • icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

        No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
        Sitten Magix=Magic=taika/magia/taikuus/maaginen/ihmeellinen/taianomainen
        Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
        PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...

        meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
        t-veronica-ahonen

        ja musan nimi ei ole ällö


      • - Turbo -
        icy trix kirjoitti:

        meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
        t-veronica-ahonen

        ja musan nimi ei ole ällö

        ...oli järkevä poika :D


      • sitka
        - Turbo - kirjoitti:

        No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
        Sitten Magix=Magic=taika/magia/taikuus/maaginen/ihmeellinen/taianomainen
        Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
        PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...

        ÄLÄ HAUKU TECNAA!!! TECNALLLA ON IHANA NIMI!


      • - Turbo -
        sitka kirjoitti:

        ÄLÄ HAUKU TECNAA!!! TECNALLLA ON IHANA NIMI!

        Älä hauku prätkähiiriä tai niiden pahiksii! Niillä on ihanat nimet!
        Juuri noin...


      • - Turbo -
        icy trix kirjoitti:

        meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
        t-veronica-ahonen

        ja musan nimi ei ole ällö

        No, se vois olla sen oma kutsumanimi, mä en nyt hoksaa mitä mä kutsuisin... hmm... Se Turbon englanninkielinennimi: Throttle, tarkoittaa=täyttä häkää, kaasupohjassa, kuristusvipu, kuristaa, tukahduttaa... jne. Mutta nyt pidän noita ekoja oikeina... Siit kai se on saanu lyhenne nimen Turbo...
        Nii! Witchin Cedriciä sanoin Piipiksi...


      • en kerro kuka oon
        musa4 kirjoitti:

        ..niillä on tyhmiä nimiä!!!

        LUE OTSIKKO SENKIN SEEPRA


    • sitka

      sellanen joka vihaa poikia ois aika hyvä oks sellasii???

      • musa4

        jos noi tarkottaa winien nimiä...vaikka sen kyllä jo tiesin niin mitäs siinä prätkähiiressä ne nimet tarkottaa vai eikö mitään?


      • - Turbo -
        musa4 kirjoitti:

        jos noi tarkottaa winien nimiä...vaikka sen kyllä jo tiesin niin mitäs siinä prätkähiiressä ne nimet tarkottaa vai eikö mitään?

        ... Mutta suurin osa on lempinimiä tai sukunimiä. Enks mä jo niitä esimerkkejä laittanu tarpeeks vai annanko palaa?


    • Bratz=)

      Mun kielstä varmaan sasha tai jade... Bartzit on ihanii!!!

    • roosa

      kuka on eidän paras laulaja ja mikä on paas piisi ja levy ja video

      • Herra pikkutytön esittäjä!


      • roosa
        half-mouse kirjoitti:

        Herra pikkutytön esittäjä!

        oon 8w


      • Bratz-fani
        roosa kirjoitti:

        oon 8w

        Mun mielestä paras on Yasmin!


    • vivi8

      roxxi on paras!

    • Bratzwinx

      ...Sasha! Mulla on 25 cm korkea Sasha-bratz, muttei tässä versiossa.

      Rakastan Bratzeja! :) :D

    • 900

      Paras on Sasha! Minulla on normaalikokoinen Sasha, muttei tässä versiossa... Se on niin nätti! ;)

      • Bratz-tyttö98

        Paras on ehkä Sasha. Minulla on Strut it-Sasha (25cm), Genie Magic-Sasha (25cm). Saan myöhemmin Forever Diamondz-Sashan (25cm).


    • gtjtr

      jade

      • ^^^

        no ihan ♥best♥ on:

        ^^¨¤¤¤¤/****/jade!**^^¨"¤44


      • voikku
        ^^^ kirjoitti:

        no ihan ♥best♥ on:

        ^^¨¤¤¤¤/****/jade!**^^¨"¤44

        Ei ole kovin kiva kuunnella tällaisia teinixejä jotka huutavat ihkua... Niin, paras on Cloe ja mulla onkin se tässä versiossa;)



        ♥cloe♥on♥kaunein♥ja♥ihanin♥


      • ^^^
        voikku kirjoitti:

        Ei ole kovin kiva kuunnella tällaisia teinixejä jotka huutavat ihkua... Niin, paras on Cloe ja mulla onkin se tässä versiossa;)



        ♥cloe♥on♥kaunein♥ja♥ihanin♥

        ¤¤¤EN OLE TEINIXI JA SE IHKUA OLI VITSILLĤ¤¤

        ♥♥♥♥♥♥♥♥SANOIN JO KUKA ON PARAS♥♥♥♥♥♥♥♥

        Jade.


      • voikku
        ^^^ kirjoitti:

        ¤¤¤EN OLE TEINIXI JA SE IHKUA OLI VITSILLĤ¤¤

        ♥♥♥♥♥♥♥♥SANOIN JO KUKA ON PARAS♥♥♥♥♥♥♥♥

        Jade.

        Miten ollaan aina heti vastaamassa toistemme viesteihin??!!

        Ja en ymmärtänyt ihkua vitsillä, mut ok.


      • ^^^
        voikku kirjoitti:

        Miten ollaan aina heti vastaamassa toistemme viesteihin??!!

        Ja en ymmärtänyt ihkua vitsillä, mut ok.

        Joo en tiedä...

        ##**jade rulaa**♥♥♥♥♥¨¨^^
        ¤¤♥♥taas sydämiä^¨~~~~ihanaa^¨##¤¤¤*♥♥♥♥♥


    • PASSION FOR BRATZ

      Paras on/best is:

      **''^^^^¨¨¨~~~¤¤¤YASMIN¤¤¤~~~¨¨¨^^^^''**

      ♥♥♥♥¤¤¤¤TAI JADE¤¤¤¤♥♥♥♥

      ♣♣♣♣***TAI KAIKKI***♣♣♣♣

    • him_tyttö_95

      tietysti cloe ja jade

    • Anonyymi

      Jade & Yasmin

    • Anonyymi

      Cloe❤Cameron, Sasha❤Dylan sekä Yasmin♡Roxy.

    • Anonyymi

      2002-2012

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe