Bratz Rock Angelz

musa4

kuka on paras
Cloe,Yasmin,Sasha,Jade vai Roxxi?

38

3608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix

yasmin

• - Turbo -

On iso päisissä, pikku laiheliini vartaloisissa "trendi" nukeis, jotka esittää muka "COOL"ia, motoristeja, rokkareita... ehei! Käsittävät kaiken väärin...

• icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

On iso päisissä, pikku laiheliini vartaloisissa "trendi" nukeis, jotka esittää muka "COOL"ia, motoristeja, rokkareita... ehei! Käsittävät kaiken väärin...

inhoan bratzejä, ja ne on niin iso huulia jolla ei ole edes nenää... mutta sanoin nyt cloe koska sillä on kivat hiukset

• - Turbo -
        icy trix kirjoitti:

inhoan bratzejä, ja ne on niin iso huulia jolla ei ole edes nenää... mutta sanoin nyt cloe koska sillä on kivat hiukset

Mikä muistin meneys!

• icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

Mikä muistin meneys!

niin sanoinkin ups... no unohtelen niitä kun en edes oo mikään bratzi fani

• akku

akku akku akku akku roxxi akku

• musa4

sasha....ja mitä upeeta niissä prätkähiireissä on?
        marssilaisia rottia ja puolet kasvosta puuttuu ja rakennettukäsi! ja niillä iob tyhmiä nimiä!!! rasvanahka ja mikä lalli leipä juusto ei nekää mitään järkeviä oo!!!

• musa4
        musa4 kirjoitti:

sasha....ja mitä upeeta niissä prätkähiireissä on?
        marssilaisia rottia ja puolet kasvosta puuttuu ja rakennettukäsi! ja niillä iob tyhmiä nimiä!!! rasvanahka ja mikä lalli leipä juusto ei nekää mitään järkeviä oo!!!

..niillä on tyhmiä nimiä!!!

• - Turbo -
        musa4 kirjoitti:

No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
        Sitten Magix=Magic=taika/magia/taikuus/maaginen/ihmeellinen/taianomainen
        Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
        PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...

• icy trix
        - Turbo - kirjoitti:

No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
        Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
        PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...

meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
        t-veronica-ahonen

ja musan nimi ei ole ällö

• - Turbo -
        icy trix kirjoitti:

meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
        t-veronica-ahonen

...oli järkevä poika :D

• sitka
        - Turbo - kirjoitti:

ÄLÄ HAUKU TECNAA!!! TECNALLLA ON IHANA NIMI!

• - Turbo -
        sitka kirjoitti:

ÄLÄ HAUKU TECNAA!!! TECNALLLA ON IHANA NIMI!

Älä hauku prätkähiiriä tai niiden pahiksii! Niillä on ihanat nimet!
        Juuri noin...

• - Turbo -
        icy trix kirjoitti:

t-veronica-ahonen

No, se vois olla sen oma kutsumanimi, mä en nyt hoksaa mitä mä kutsuisin... hmm... Se Turbon englanninkielinennimi: Throttle, tarkoittaa=täyttä häkää, kaasupohjassa, kuristusvipu, kuristaa, tukahduttaa... jne. Mutta nyt pidän noita ekoja oikeina... Siit kai se on saanu lyhenne nimen Turbo...
        Nii! Witchin Cedriciä sanoin Piipiksi...

• en kerro kuka oon
        musa4 kirjoitti:

LUE OTSIKKO SENKIN SEEPRA

• sitka

sellanen joka vihaa poikia ois aika hyvä oks sellasii???

• musa4

jos noi tarkottaa winien nimiä...vaikka sen kyllä jo tiesin niin mitäs siinä prätkähiiressä ne nimet tarkottaa vai eikö mitään?

• - Turbo -
        musa4 kirjoitti:

jos noi tarkottaa winien nimiä...vaikka sen kyllä jo tiesin niin mitäs siinä prätkähiiressä ne nimet tarkottaa vai eikö mitään?

... Mutta suurin osa on lempinimiä tai sukunimiä. Enks mä jo niitä esimerkkejä laittanu tarpeeks vai annanko palaa?

• Bratz=)

Mun kielstä varmaan sasha tai jade... Bartzit on ihanii!!!

• roosa

kuka on eidän paras laulaja ja mikä on paas piisi ja levy ja video

• half-mouse

Herra pikkutytön esittäjä!

• roosa
        half-mouse kirjoitti:

Herra pikkutytön esittäjä!

oon 8w

• Bratz-fani
        roosa kirjoitti:

oon 8w

Mun mielestä paras on Yasmin!

• vivi8

roxxi on paras!

• Bratzwinx

...Sasha! Mulla on 25 cm korkea Sasha-bratz, muttei tässä versiossa.

Rakastan Bratzeja! :) :D

• 900

Paras on Sasha! Minulla on normaalikokoinen Sasha, muttei tässä versiossa... Se on niin nätti! ;)

• Bratz-tyttö98

Paras on ehkä Sasha. Minulla on Strut it-Sasha (25cm), Genie Magic-Sasha (25cm). Saan myöhemmin Forever Diamondz-Sashan (25cm).

• gtjtr

jade

• ^^^

no ihan ♥best♥ on:

^^¨¤¤¤¤/****/jade!**^^¨"¤44

• voikku
        ^^^ kirjoitti:

no ihan ♥best♥ on:

^^¨¤¤¤¤/****/jade!**^^¨"¤44

Ei ole kovin kiva kuunnella tällaisia teinixejä jotka huutavat ihkua... Niin, paras on Cloe ja mulla onkin se tässä versiossa;)

♥cloe♥on♥kaunein♥ja♥ihanin♥

• ^^^
        voikku kirjoitti:

Ei ole kovin kiva kuunnella tällaisia teinixejä jotka huutavat ihkua... Niin, paras on Cloe ja mulla onkin se tässä versiossa;)

♥cloe♥on♥kaunein♥ja♥ihanin♥

¤¤¤EN OLE TEINIXI JA SE IHKUA OLI VITSILLĤ¤¤

♥♥♥♥♥♥♥♥SANOIN JO KUKA ON PARAS♥♥♥♥♥♥♥♥

Jade.

• voikku
        ^^^ kirjoitti:

¤¤¤EN OLE TEINIXI JA SE IHKUA OLI VITSILLĤ¤¤

♥♥♥♥♥♥♥♥SANOIN JO KUKA ON PARAS♥♥♥♥♥♥♥♥

Jade.

Miten ollaan aina heti vastaamassa toistemme viesteihin??!!

Ja en ymmärtänyt ihkua vitsillä, mut ok.

• ^^^
        voikku kirjoitti:

Miten ollaan aina heti vastaamassa toistemme viesteihin??!!

Ja en ymmärtänyt ihkua vitsillä, mut ok.

Joo en tiedä...

##**jade rulaa**♥♥♥♥♥¨¨^^
        ¤¤♥♥taas sydämiä^¨~~~~ihanaa^¨##¤¤¤*♥♥♥♥♥

• PASSION FOR BRATZ

Paras on/best is:

**''^^^^¨¨¨~~~¤¤¤YASMIN¤¤¤~~~¨¨¨^^^^''**

♥♥♥♥¤¤¤¤TAI JADE¤¤¤¤♥♥♥♥

♣♣♣♣***TAI KAIKKI***♣♣♣♣

• him_tyttö_95

tietysti cloe ja jade

• Anonyymi

Jade & Yasmin

• Anonyymi

Cloe❤Cameron, Sasha❤Dylan sekä Yasmin♡Roxy.

• Anonyymi

2002-2012

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      208
      18055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3845
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      39
      2145
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1562
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1533
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      122
      1385
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      134
      1376
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe