kuka on paras
Cloe,Yasmin,Sasha,Jade vai Roxxi?
Bratz Rock Angelz
38
3532
Vastaukset
- icy trix
yasmin
- - Turbo -
On iso päisissä, pikku laiheliini vartaloisissa "trendi" nukeis, jotka esittää muka "COOL"ia, motoristeja, rokkareita... ehei! Käsittävät kaiken väärin...
- icy trix
- Turbo - kirjoitti:
On iso päisissä, pikku laiheliini vartaloisissa "trendi" nukeis, jotka esittää muka "COOL"ia, motoristeja, rokkareita... ehei! Käsittävät kaiken väärin...
inhoan bratzejä, ja ne on niin iso huulia jolla ei ole edes nenää... mutta sanoin nyt cloe koska sillä on kivat hiukset
- - Turbo -
icy trix kirjoitti:
inhoan bratzejä, ja ne on niin iso huulia jolla ei ole edes nenää... mutta sanoin nyt cloe koska sillä on kivat hiukset
Mikä muistin meneys!
- icy trix
- Turbo - kirjoitti:
Mikä muistin meneys!
niin sanoinkin ups... no unohtelen niitä kun en edes oo mikään bratzi fani
- akku
akku akku akku akku roxxi akku
- musa4
sasha....ja mitä upeeta niissä prätkähiireissä on?
marssilaisia rottia ja puolet kasvosta puuttuu ja rakennettukäsi! ja niillä iob tyhmiä nimiä!!! rasvanahka ja mikä lalli leipä juusto ei nekää mitään järkeviä oo!!! - musa4
musa4 kirjoitti:
sasha....ja mitä upeeta niissä prätkähiireissä on?
marssilaisia rottia ja puolet kasvosta puuttuu ja rakennettukäsi! ja niillä iob tyhmiä nimiä!!! rasvanahka ja mikä lalli leipä juusto ei nekää mitään järkeviä oo!!!..niillä on tyhmiä nimiä!!!
- - Turbo -
musa4 kirjoitti:
..niillä on tyhmiä nimiä!!!
No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
Sitten Magix=Magic=taika/magia/taikuus/maaginen/ihmeellinen/taianomainen
Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ... - icy trix
- Turbo - kirjoitti:
No, mutta? Entä pikku winxeis? Jokaisen nimi tarkoittaa jotain (Englanninkieli) Bloom=kukoistaa, Stella=tähti(tai sellainen) Flora on latinaa ja tarkoittaa=kukkaa, Musa=synonyymi musiikista (ällömmäksi muuttuu) sitten Techna=muutettu sanasta Techno=tarkoittaa tekno, tekniikka, teknologia. Vähän ihmetyttää... Nekin kuulostaa aika pöhköille... Mikä ihmeen nimi keijulle on kuin "teknologia"? Sitten se paikka, missä Stella elää: Solaria=Solarium=Auringon, aurinko eli se asuu auringos...
Eiks noiki mee yli hilseen? Ootteko miettiny? Ehkä ette. Mitä ikinä sanottekaa prätkiksist mä puolustan niitä, kuin sotilas kunniaa!!!
PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
t-veronica-ahonen
ja musan nimi ei ole ällö - - Turbo -
icy trix kirjoitti:
meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
t-veronica-ahonen
ja musan nimi ei ole ällö...oli järkevä poika :D
- sitka
- Turbo - kirjoitti:
PS. Se Leipäjuusto on Lallin sukunimi, kirjoitetaan isolla ja yhteen. HALOO! Suku nimi ei sen kummempi, kuin koivunen tai ahonen tai halonen tai mäkelä tai kemppainen... Yht outoi on kaikki sukunimet... Ja ne prätkikset ei oo rottia vai mikä Masi sit on? Hiirikö? Tais biologia teidän osalt jäädä 4 ...ÄLÄ HAUKU TECNAA!!! TECNALLLA ON IHANA NIMI!
- - Turbo -
sitka kirjoitti:
ÄLÄ HAUKU TECNAA!!! TECNALLLA ON IHANA NIMI!
Älä hauku prätkähiiriä tai niiden pahiksii! Niillä on ihanat nimet!
Juuri noin... - - Turbo -
icy trix kirjoitti:
meidän koulussa oli oula-niminen poika niin se puhui koko ajan prätkähiiristä ja se sanoi leipäjuustoa juustohöyläks???
t-veronica-ahonen
ja musan nimi ei ole ällöNo, se vois olla sen oma kutsumanimi, mä en nyt hoksaa mitä mä kutsuisin... hmm... Se Turbon englanninkielinennimi: Throttle, tarkoittaa=täyttä häkää, kaasupohjassa, kuristusvipu, kuristaa, tukahduttaa... jne. Mutta nyt pidän noita ekoja oikeina... Siit kai se on saanu lyhenne nimen Turbo...
Nii! Witchin Cedriciä sanoin Piipiksi... - en kerro kuka oon
musa4 kirjoitti:
..niillä on tyhmiä nimiä!!!
LUE OTSIKKO SENKIN SEEPRA
- sitka
sellanen joka vihaa poikia ois aika hyvä oks sellasii???
- musa4
jos noi tarkottaa winien nimiä...vaikka sen kyllä jo tiesin niin mitäs siinä prätkähiiressä ne nimet tarkottaa vai eikö mitään?
- - Turbo -
musa4 kirjoitti:
jos noi tarkottaa winien nimiä...vaikka sen kyllä jo tiesin niin mitäs siinä prätkähiiressä ne nimet tarkottaa vai eikö mitään?
... Mutta suurin osa on lempinimiä tai sukunimiä. Enks mä jo niitä esimerkkejä laittanu tarpeeks vai annanko palaa?
- Bratz=)
Mun kielstä varmaan sasha tai jade... Bartzit on ihanii!!!
- roosa
kuka on eidän paras laulaja ja mikä on paas piisi ja levy ja video
- roosa
half-mouse kirjoitti:
Herra pikkutytön esittäjä!
oon 8w
- Bratz-fani
roosa kirjoitti:
oon 8w
Mun mielestä paras on Yasmin!
- vivi8
roxxi on paras!
- Bratzwinx
...Sasha! Mulla on 25 cm korkea Sasha-bratz, muttei tässä versiossa.
Rakastan Bratzeja! :) :D - 900
Paras on Sasha! Minulla on normaalikokoinen Sasha, muttei tässä versiossa... Se on niin nätti! ;)
- Bratz-tyttö98
Paras on ehkä Sasha. Minulla on Strut it-Sasha (25cm), Genie Magic-Sasha (25cm). Saan myöhemmin Forever Diamondz-Sashan (25cm).
- gtjtr
jade
- ^^^
no ihan ♥best♥ on:
^^¨¤¤¤¤/****/jade!**^^¨"¤44 - voikku
^^^ kirjoitti:
no ihan ♥best♥ on:
^^¨¤¤¤¤/****/jade!**^^¨"¤44Ei ole kovin kiva kuunnella tällaisia teinixejä jotka huutavat ihkua... Niin, paras on Cloe ja mulla onkin se tässä versiossa;)
♥cloe♥on♥kaunein♥ja♥ihanin♥ - ^^^
voikku kirjoitti:
Ei ole kovin kiva kuunnella tällaisia teinixejä jotka huutavat ihkua... Niin, paras on Cloe ja mulla onkin se tässä versiossa;)
♥cloe♥on♥kaunein♥ja♥ihanin♥¤¤¤EN OLE TEINIXI JA SE IHKUA OLI VITSILLĤ¤¤
♥♥♥♥♥♥♥♥SANOIN JO KUKA ON PARAS♥♥♥♥♥♥♥♥
Jade. - voikku
^^^ kirjoitti:
¤¤¤EN OLE TEINIXI JA SE IHKUA OLI VITSILLĤ¤¤
♥♥♥♥♥♥♥♥SANOIN JO KUKA ON PARAS♥♥♥♥♥♥♥♥
Jade.Miten ollaan aina heti vastaamassa toistemme viesteihin??!!
Ja en ymmärtänyt ihkua vitsillä, mut ok. - ^^^
voikku kirjoitti:
Miten ollaan aina heti vastaamassa toistemme viesteihin??!!
Ja en ymmärtänyt ihkua vitsillä, mut ok.Joo en tiedä...
##**jade rulaa**♥♥♥♥♥¨¨^^
¤¤♥♥taas sydämiä^¨~~~~ihanaa^¨##¤¤¤*♥♥♥♥♥
- PASSION FOR BRATZ
Paras on/best is:
**''^^^^¨¨¨~~~¤¤¤YASMIN¤¤¤~~~¨¨¨^^^^''**
♥♥♥♥¤¤¤¤TAI JADE¤¤¤¤♥♥♥♥
♣♣♣♣***TAI KAIKKI***♣♣♣♣ - him_tyttö_95
tietysti cloe ja jade
- Anonyymi
Jade & Yasmin
- Anonyymi
Cloe❤Cameron, Sasha❤Dylan sekä Yasmin♡Roxy.
- Anonyymi
2002-2012
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776