Erikoisvastaanotolla

HONEY

Olin miettinyt Jukkaa viimeaikoina paljon. Hänen vihjaileva toiminta vastaanotolla oli jäänyt pyörimään alitajuntaani. Hän oli varmasti hyvä ja pätevä lääkäri, mutta toisinaan hämmennyin hänen toimintatavoistaan. Niitäkään en ensin ihmetellyt, mutta joskus naisten baari-illoissa on tullut juteltua lääkärireissuistakin. Kukaan muu ei ole joutunut ottamaan rintaliivejään pois keuhkojen kuuntelun ajaksi kuin minä.

Osa naistuttavista on myös käynyt Jukan vastaanotolla. Jukka on noin 45-vuotias, ihan charmantti mies. Hillitty ja tyylikäs, mutta hänellä on pieni pilke silmäkulmassa. Sellainen on vedonnut minuun aina enemmän kuin suora, raaka toiminta.

Jukka on työterveyslääkärini, joten vuosien aikana olen käynyt hänen luonaan aina jokusen kerran vuodessa. Koskaan ei ole sattunut mitään NIIN ihmeellistä, että voisin olla varma Jukan mielenkiinnosta. Lähinnä olen yrittänyt kysellä vaivihkaa kavereilta, että kuinka he kokevat Jukan oudot tempaukset. Aristavaa vatsaa tutkittaessa kädet tuntuvat työskentelevän toisin kuin muilla lääkäreillä, vai tekeekö mielikuvitukseni tepposia?

Päätin varata kuitenkin ajan Jukalle yleistarkastukseen. Valittelin vastaanottovirkailijalle yleistä väsymystä ja yllätyksekseni hän käänsikin puhelun suoraan Jukalle. Tällä oli kuulema juuri puhelinvastaanotto menossa ja yksi aika oli peruttu. Kerroin samaa epämääräistä selostusta Jukallekin, ja sovimme tarkastusajan parin viikon päähän, koska vaivani ei tuntunut kovin kiireelliseltä. Jukka kuulosti kiinnostuneelta ja kysäisi, mikä vaihe kierrossa minulla sattuu silloin olemaan, jos tarvitsee mitata hormoonipitoisuuksia tms. Hormoonipitoisuuksia? Kas kun ei ehdottanut gyne-tutkimusta. Vihjailevan puhelumme päätteeksi sovimme ajan siis parin viikon päähän. Jukka ehdotti, että varaisimme kaksi päivän viimeistä aikaa peräkkäin, koska oireeni vaikuttivat niin salaperäisiltä. Hän kertoi haluavansa tehdä kokonaiskartoituksen terveydentilastani.

Kahden viikon kuluttua istun odotushuoneessa jännittyneenä. Puhelu antoi viitteitä jostain muustakin kuin terveydentilan kartoituksesta. Jännää, miten jonkun kanssa voi puhua ns. asiaa ääneen ja rivien takana onkin kaikkea muuta. Nyt tiesin, että jotain muuta oli luvassa, mutten oikein osannut ajatella, mitä se muu voisi olla.

Olin ajellut säärikarvat ja bikinirajan jo edellisenä päivänä. Pidin alakarvoituksen aika niukkana, koska stringien alta näkyvä karvoitus ei ole kovin kivan näköistä mielestäni. Vaikkakin oma karvoitukseni on aika niukkaa ja vaaleaa. Hiuksenikin ovat vaaleat, hiukan eri vaalean sävyillä eloisamman näköiseksi sävytetyt.

Odotushuoneessa istui pari muutakin asiakasta. Vastaanottovirkailija sulki tietokoneitaan ja lähti valoja sammutellen pois. Jossain kolehteli ovet ja kauempaa osastolta kantautui ääniä. Ihmisiä liikkui paikalla jonkin verran, mutta päivystys oli jo päättynyt ja asiakkaita oli enää muutama jäljellä. Ilmeisesti joku muu lääkäri piti vastaanottoaan samaan aikaan. Keskityin lukemaan lehtiä minkä jännitykseltäni pystyin. Itsehän tätä halusin, joten nyt rauhassa, hoin itselleni. Jos olen vain kuvitellut Jukasta liikoja, niin tehköön vain perustarkastuksen, eihän se hukkaan mene käynti niinkään.

Jukka kutsui minut nimeltä sisään huoneeseensa. Kättelimme ja astuin peremmälle. Jukka jätti oven hiukan raolleen käytävään, mutten viitsinyt vetäistä sitä itsekään kiinni. Näin jonkun miehen vielä istuvan odotushuoneessa lehteä lukien, mutta lääkärin työpöydän luo mies ei nähnyt.

Jukka näytti kivalta. Farkut ja tiukka musta t-paita avonaisen työtakin alla. Vartalo näytti urheilulliselta ja hoikalta. Aikamoinen namupala. Istuin jo alas tuolille, mutta lääkäri kehoittikin heti riisumaan vaatteet sermin takana ja asettumaan pöydälle makaamaan. Olisihan tämä ollut epätavallista normaalisti, mutta nyt en ihmetellyt yhtään. Näinhän me jotain sanattomasti oli sovittukin.

Riisuin vaatteeni ja nousin kevyesti tutkimuspöydälle. Jukka himmensi hiukan valaistusta ja veti sängyn ympärille verhot. Hän pyysi minua laskeutumaan alaspäin sängyllä, jotta peppuni tulisi juuri sängyn etureunan kohdalle. Siirsin tyynyä samalla paremmin pääni alle, jotta asentoni olisi rennompi. Sävähdin hiukan, kun tunsin jalkani asetettavan tutkimustelineisiin ja nilkkojen ympärille sidottiin jotkut remmit. Suljin silmäni ja annoin mennä. Minulla oli luottavainen olo, mutta oli samalla hiukan jännittynyt ja hermostunut.

"Sairaanhoitaja tulee valmistelemaan sinut", Jukka sanoi ja meni istumaan työpöytänsä ääreen. Hänellä oli suora näköyhteys jalkoväliini, johon oli suunnattu myös suuri valo. Sairaanhoitaja tuli Jukan kutsusta paikalle. Hän oli minua kymmenisen vuotta vanhempi, ehkä jo lähempänä viittä kymmentä. Hän oli tumma ja uhkea nainen, minä näytin nälkiintyneeltä pienine rintoineni, mutta olin ylpeä hoikasta olemuksestani. Olimme jokseenkin vastakohtia toisillemme, mutta kieltämättä hänen suuret rintansa näyttivät hytkyvän kadehdittavasti työtakin alla. Työasu oli provosoivan kireä jopa minun suvaitsevan katseen alla.

Suljin silmäni ja hoitaja veti rullilla liukuvan pikkutuolin jalkopäähäni. Tunsin jalkoväliini levitettävän jotain geeliä. Aine tuntui samalla viileältä, mutta kihelmöi ihanasti. Hoitajalla ei tuntunut olevan hanskoja kädessä, kun hän alkoi hieromaan minua. Oli liukas hetkessä. Hoitaja hieroi klitoristani pyörivin liikkein ja levitti välillä häpyhuuliani. Tunsin hänen työntävän sormiaan välillä sisääni ja vaistomaisesti lantioni alkoi työntämään vastaan. "Eipäs hosuta", hoitaja määräsi, ja työnsi toisella kädellä lantioni alas.

Hoitaja keskeytti klitan hieromisen, mutta työnteli vielä sormiaan sisääni. Tunne oli uskomaton. Vieras nainen teki minulle hyvää minun maatessa jalat levällään lääkärin vastaanotolla. Jukka varmaan katseli tilannetta, mutten uskaltanut vilkaista jalkojeni yli hänen suuntaansa. Samassa tunsin hoitajan nuolevan minua. Ihanaa. Lantioni uhkasi kohota jälleen, mutta nainen painoi minut taas alas. Kieli leikki pimpissäni saaden minut valumaan koskeudesta. Pöyritin päätäni kiihkoissani ja ynisin hiljaa. Hoitaja tunki sormiaan yhä lujempaa sisääni ja hieroi välillä peppuvakoani, joka oli kostunut valuvista liemistäni ja geelistä.

Puristin käsillä sängyn reunoja nautinnon pyörteissä, kun erehdyin avaamaan silmäni. Sängyn ympärillä olevassa verhossa oli niin iso rako, että vastaanottohuoneessa istuva mies näki minut! Järkytyin ja kohottauduin jo kyynärpäideni varaan, mutta Jukka tuli eteeni rauhoittelemaan minua. "Anna hänen katsella, ei siitä ole mitään haittaa sinulle", hän sanoi matalalla äänellä. Enemmän minua rauhoitti ja ilahdutti Jukan pullottava etumus. Hoitaja teki samaan aikaan ihanaa valmistelutyötään siihen malliin, ettei minulla ollut haluja tai tahdonvoimaakaan vastustaa mitään. Minä haluan munaa!!

Hoitaja lopetti hyväilemisensä ja minä jäin huokumaan pöydälle himoissani. Hoitaja oli taitava. Hän ei antanut minun laueta, vaan jätti halun palamaan.

Hoitaja poistui toisesta ovesta ja jäin lääkärin kanssa kahden. Jukka istui jalkopäähäni ja sanoi, että saan munaa vasta kun olen lauennut. Hän laittoi sisääni kylmän metallin. Se tuntui kovin steriililtä ja kovalta, mutta hyvältä. Jukka työnteli putkeä sisällääni ja ulos pienin härnäävin liikkein. Nyt halusin ja sain työnnellä lantiota vastaan, mutta tarvitsen laukeamiseen ärsytystä klitalleni. Jukka ei antanut minun koskea itseeni. Hän työnteli rautaa sisälläni ja se tuntui kiduttavalta. Halusin kosketusta pimppiini ylemmäs. "Saat munaa, mutta sinun pitää osata laueta ensin tähän", Jukka kidutti minua. Välillä hän survaisi raudalla lujempaa ja minä puskin mukana. Valuin kiimasta ja pimppini paisui uusiin mittoihin. Jukka veti raudan pois ja sanoi ottavan isomman aseen.

Toiveeni saada munaa ei toteutunut vieläkään. Pimppini sykki odotuksesta, kun odotin mitä tuleman pitää. Jukan etumus pullotti jo hienosti. Olisinpa saanut koskea sitä! Jukka näki katseeni. "Sinua täällä nyt hoidellaan vähän uudella tavalla", hän sanoi. Ynisin hiljaa, kun Jukka tunki sisääni uuden raudan. Tämä oli taas kylmä edellisen olleen jo läämennyt lihassani. Kylmä rauta porautui ihanasti sisääni. Tämä oli jo sen verran paksumpi, että pimppini alkoi laulaa ilosta vielä enemmän. Että teki hyvää. Ynisin, kun Jukka tunki rautaa pohjiin asti ja veti hitaasti pois. Taas luja survaisu ja hidas veto pilluhuulille takaisin. Mitä ihanaa piinaa. Yritin välillä sipaista klittaa, mutta Jukka torjui käteni. "Pannaanpa sinua ensin tällä vehkeellä, jotta pimppisi ymmärtää sitten munan päälle", Jukka härnäsi minua. Hänen äänensä oli kyllä kiihottunut, kun hän kuiski rivouksia. "Tamma saa nyt kunnon astutuksen", hän sanoi ja veti raudan samalla pois.

Lääkäri irroitti nilkkaremmit ja sain kääntyä kontilleni. Pylly pystyssä olin alasti kontillani lääkärin tutkimussängyllä. Jukka hieroi nyt pimppiäni vedellen koko matkalta eteen ja peppureiälle asti taakse. Että tuntui makealta. Pimppini oli kuin tulessa. Lujat vetelyt osuivat ihanasti klittaan, mutta Jukka vain härnäsi.

"Nyt saa tamma kyytiä", lääkäri sanoi ja levitti huuleni vielä isommin auki. Taatusti punaisena paistava pimppini sai sisäänsä nyt jotain uutta. Se taisi olla valtava tekopenis. Nautinnosta urahtaen nostin päätäni ja näin odotushuoneessa istuvan miehen vieläkin paikallaan. Hänellä oli hyvä näköyhteys minuun, mutta ääniä hän ei kentiens kuullut. En jaksanut välittää hänestä enää yhtään, sillä Jukka tunki tekomunaa sisääni takaapäin. "Nyt saat koskea itseesi", Jukka lupasi. Pimppihuuleni olivat jo turvonneet toisistaan erilleen ja klitta oli paisuneempi kuin koskaan. Sain kuin sähköiskun koskiessani itseäni. Klitta tykytti ja Jukka tunki sisääni valtavaa melaa. Minä painauduin taaksepäin minkä pystyin ja tarjosin itseäni Jukan käsille. Tämä tunki ja painoi tekomunaa välillä lujasti sisääni asti. Välillä on hellitti painetta ja härnäsi munalla huuliani. En kestänyt enää. Laukesin rajusti. Sykkimisen aikana Jukka tunki munan vielä sisääni ja piinasi minua pitkään orkkuun. Olisin halunnut olla jo rauhassa, sillä pimppi sykki polttavan ihanasti. Olin saanut haluamani, mutta Jukka oli toista mieltä...

9

14845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja

      tosi hyvä, lisää... oli pakko alkaa hieroo omaa klittaa:)

    • tyttis

      tämä oli hyvä ja kiihottava lukea... minnuun osui hyvin.

      • HONEY

        Kiitos Katja ja Tyttis mukavasta palautteesta :-)


    • Vic

      Kiva nähdä täällä uusi kirjoittaja :)

      Hyvä tarina ilman muuta. Erityisesti alku oli hyvä ja kerronta tarpeeksi hidasta, mutta minusta tuntui, että sinulla oli kiire kirjoittaa tämä loppuun. Kerronta olisi minusta saanut olla lopussa vähän hitaampaa.

      Kirjoita toki lisää, HONEY. Näitä lukee ihan mielellään.

      • HONEY

        Olet oikeassa, kiire iski lopussa. Olin miettinyt tarinan valmiiksi, mutta kirjoittamiseen oli vain rajattu aika ja se loppui liian nopeasti. En osannut tallentaa juttua odottelemaan minnekään, joten nopeasti loppu kasaan. Kirjoitusvirheitäkin siellä on, oikoluku jäi tekemättä em. syystä. Rakentava palaute on aiheellista, ja onneksi näin kannustavaa. kiitos.


      • Nimetön
        HONEY kirjoitti:

        Olet oikeassa, kiire iski lopussa. Olin miettinyt tarinan valmiiksi, mutta kirjoittamiseen oli vain rajattu aika ja se loppui liian nopeasti. En osannut tallentaa juttua odottelemaan minnekään, joten nopeasti loppu kasaan. Kirjoitusvirheitäkin siellä on, oikoluku jäi tekemättä em. syystä. Rakentava palaute on aiheellista, ja onneksi näin kannustavaa. kiitos.

        oli kyllä niin kiihottavaa luettavaa, että tuli itellekin ihan paikaty märäksi...ihan valun :) Voi kun olisi oma poikaystävä, tällaisina hetkinä sitä kaipaa :D No onneksi on muitakin keinoja..;D


      • Vic
        HONEY kirjoitti:

        Olet oikeassa, kiire iski lopussa. Olin miettinyt tarinan valmiiksi, mutta kirjoittamiseen oli vain rajattu aika ja se loppui liian nopeasti. En osannut tallentaa juttua odottelemaan minnekään, joten nopeasti loppu kasaan. Kirjoitusvirheitäkin siellä on, oikoluku jäi tekemättä em. syystä. Rakentava palaute on aiheellista, ja onneksi näin kannustavaa. kiitos.

        Kirjoitusvirheistä ei kannata stressata. Aiotko kirjoittaa lisää? Suosittelen.


      • ...
        Vic kirjoitti:

        Kirjoitusvirheistä ei kannata stressata. Aiotko kirjoittaa lisää? Suosittelen.

        Kannattaisi kirjoittaa lisää. Tämä oli hyvää luettavaa pitkästä aikaa.


    • hyvä

      Hyvä, ainoa miinus oli juuri lopun kiirehtiminen. Jatka ihmeessä kirjoittamista!

      *paikat märkänä*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe