Niin tilanne on tämä, että haluaisin Most wantedin pleikkarille sillä kun oon nähny sen tietokoneella yhen kaverin luona vaikuttaa tosi hyvältä. Huononeeko pelattavuus, grafiikka ynnä muut mite paljo ku siirtyy tietskalta pleikkarille.Niin että kannattaako ostaa?
NFSMW
PS2-pelaaja
4
690
Vastaukset
- nfs most wanted omistaja
vähän perseestä ku mul on se need for speed most wanted pleikal nii se on mahotonta päästä läpi ku siin blacklist 10 nii ku sen haastaa nii siin on se kiihdytys nii se on mahotonta päästä ku kiihdytyksis auto ei käänny ollenkaan!!!!!!!!!
- joni.pihlaja
hei minuun voii aina luottaa..
- läpi pelannu
miten voit olla noin huono sun pitää näpäyttää kerran oik tai vas niin se kääntyy toiselle kaistalle
- joe vega
kannattaa ihan oikeest se on ps2:lla tosi hyvä oikeest
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 433151
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562887Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342768- 162688
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442200
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451749