Niin tilanne on tämä, että haluaisin Most wantedin pleikkarille sillä kun oon nähny sen tietokoneella yhen kaverin luona vaikuttaa tosi hyvältä. Huononeeko pelattavuus, grafiikka ynnä muut mite paljo ku siirtyy tietskalta pleikkarille.Niin että kannattaako ostaa?
NFSMW
PS2-pelaaja
4
713
Vastaukset
- nfs most wanted omistaja
vähän perseestä ku mul on se need for speed most wanted pleikal nii se on mahotonta päästä läpi ku siin blacklist 10 nii ku sen haastaa nii siin on se kiihdytys nii se on mahotonta päästä ku kiihdytyksis auto ei käänny ollenkaan!!!!!!!!!
- joni.pihlaja
hei minuun voii aina luottaa..
- läpi pelannu
miten voit olla noin huono sun pitää näpäyttää kerran oik tai vas niin se kääntyy toiselle kaistalle
- joe vega
kannattaa ihan oikeest se on ps2:lla tosi hyvä oikeest
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514