Vanhan Toyotan harrastajat!

tojotar

Onko olemassa enää ketään joka harrastaisi vanhoja Toyotia. Itselläni on vm-72 Carina ja vm-73 Corolla, toinen laitellumpi ja toinen raato. Mitään teinimeininkiä en harrasta vaan nätisti kunnostan. Tuntuu vaan ettei kukaan enään arvosta näitä aikansa upeita juhtia. Olenko aivan ypöyksin?

13

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka

      Moisilla alkaa olla jo historiallista arvoa, jota ei voi aina mitata rahalla.

    • toyo

      itselläni on toyota corolla coupe ke35 1,3 HT vm-75 kunnostuksen kohteena ,ollut jo muutaman vuoden ja pikkuhiljaa sitä kunnostelen .katso www.google.com ja laita hauksi VESKUN TOYOTAN SIVUT sieltä löydät runsaasti kuvia ja erilaista tietoa ko. merkeistä

      • Sonni

        Kyllähän vanhempienkin Toyotien harrastajia
        vielä löytyy.Itselläni on Toyota Crown VM.-70.


      • Crown
        Sonni kirjoitti:

        Kyllähän vanhempienkin Toyotien harrastajia
        vielä löytyy.Itselläni on Toyota Crown VM.-70.

        Crown on kyllä autojen kruunattu kuningas, minulla 2 crownia, -68 ja -69 mallia, -69 on käyttöautona alkuperäinen 6-koneella oleva, vaihdettu 4m(2,6l) moottori ja ajettu rapiat 150tkm. Tuosta 4m moottorista vielä että onko kyseiseen moottoriin olemassa minkäänlaisia "tuning" osia, eli peltipakosarjaa tai vastaavaa?


    • Anonyymi

      Itselläni Toyota tercel 1982 mallin AL 20 1290 moottori. Olen yrittänyt etsiä yhtä taka iskarit vasenta käytettyä. Uudet tulee Japanista. Tarvis vasemman leimaa varten. On museo rekisterissä. Onko kenelläkään tietoa taka iskareista vasemmasta. Terv Jussi Haminasta. Puh. 0414607110.

      • Anonyymi

        Toyota tercel 1982 mallin AL 20 1290 moottori MEE-922. Molemmat taka iskunvaimentimet, tarvisin. Terv Jussi vinkkejä voi laittaa puh. 0414607110.kiitos.


    • Anonyymi

      Morjens! Onkos kenelläkään tietoa, mistä voisi löytyä osia Toyota tercel 1982 mallin AL 20 1290 moottori. Taka iskun vaimentajat molemmat uudet tai käytetyt! Voisiko joku ilmoittaa, puh. 0414607110.kiitos

    • Anonyymi

      Minulla on 1982 mallin Toyota tercel 1982 mallin AL 20 1290 moottori. Olen metsästänyt osia. Auto on museo katsastettu, 08.07.2021 ja seuraava katsastus 08.07.2025. Mutta nyt etsin takaiskun vaimentajia. Kohtuu hintaisia.. Auto siisti, itse sairastuin ja vaikea ajaa manuaali, vaihteista autoa.. Laitoin auton myyntiin, mutta eipähän kukaan arvosta nykyään vanhoja, museo ikäisiä autoja. Minä yritän ajella, autolla edes kesällä vähän.. Kyllä moni kyselee, autoa mut taitaa olla vain renkaan potkijoita.. Meitä on vielä muutamia vanhojen Toyota, omistajia. Jatkoja Toyota harrastaja. Terv Jussi

    • Anonyymi

      Meitsil on Toitsun Corolla T-sport suoral putkel ja kiekkarajotin deletoitu! HELPOSTI 9000 RPM TAULUUN!!!!!!! POLKEE TOITSUU TÄYYYYYSIIIIIIII!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Hämmästyttävän vähän tulee vastaan 70-luvun tojoja. Verrattuna esim siihen kuinka paljon näkee yhtä paljon myyneitä kuplafolkkareita ihan arkiajossa, kesät talevaet.. Kiva että ne vanhat ja priimakukntoiset tojot suorastaan vilisee täällä palstalla. Mukava tietää että jossain todellisuudessa niitä on.

    • Anonyymi

      Olen todennut saman.
      Löytyy: Toyota Liteace pakettiauto1.3 benaskoneella,rattivaihteinen ,takavetoinen vm.1980
      Sitten vielä: Toyota Carina II 1.6 bensa vm.1992
      eipä ketään kiinnostanut.

    • Anonyymi

      ET! ITELLÄKIN Carina Ii vm.1992 eikä ketään kiinnosta!

    • Anonyymi

      Kokeile vaikka merkkikerhoa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe