Olen obscuressa siinä kohdassa kun ne joutuu vankiselleihin ja sieltä pitää mennä sairaanhoitajan luokse ylös. Ylös olen päässyt ja muuten pelaisin sitä eteenpäin mutta on yksi ongelma.
Vankiselliin joutuessa kaikki aseet ja tavarat hävisi. Ja vaikka nyt olen löytänyt tavaroita niin ne ei näy siinä tavaralistassa. Eli se ukko ottaa löydetyt tavarat mutta ne ei tule siihen listaan näkyviin, eli niitä ei voi käyttää.
Onko muilla peli seonnut samanlailla tuossa kohdassa? Ja miten ne tavarat saisi näkymään listassa? Ei viitsisi alusta aloittaa pelaamista.
obscure
???
2
143
Vastaukset
Aika ikävästi sinulla tiltannut peli. Ei tuossa varmaan muu auttaisi kuin alottaa peli alusta. Itsellä käynyt vastaavanlaisia tilanteita joissain peleissä. Ja eihän se hauskaa ole.
- Joku...
en nyt muista tarkalleen enää kun on niin pitkä aika kun olen pelannut, mutta eikö siinä ollut sellien luona joku laatikko johon aseet on ns varastoitu ja se täytyi saada auki voimapihdeil tai jollain... En kyl tosiaan muista mut menköön syteen taikka saveen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3592493Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602044Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111712- 1091425
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851400- 741375
- 271355
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171247Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401086