Kun ois tommonen auto ku: FBI Truck, Ei FBI Rancher, niin mistä tommosen saa? Voin lähettää sivulinkin jossa sen kuva ois. (en usko että toi auto olis itse tekaistu)
http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php
Tossa se linkki, etsi sieltä auto-osasto: Emergency semmonen auto kuin: FBI Truck MISTÄ TUOMMOISEN MUKA SAA!? AUTA MINUA!
scuubi, AUTA! ON AUTOPULMA!
3
476
Vastaukset
- varma mut se on
joko niin että otat 5 kyttää perään ja pöllit tollasen niiltä jos niillä on ja viet sen sun talliin tai sit sitä tarvittaan johnain tehtäväs jos ei noil saa niin sit sitä autoo ei saa. mä en kyllä nähny tollasasta pelissä vaikka oon menny läpi kaikki muut oon nähny siitä listalta sen SWAT truck on vikas tehtäväs
- sijainnit eti siitä
http://www.gravimetricstudios.com/games/gtasanandreas/gtasa-vehicle-map.png
eli actionreplay on koodi lisäosa pleikkariin sillä sen ainakin saa toki myös noilla jo tulleilla tavoilla
tietokone versiossa sen saa kait myös jollakin modilla en ole 100% varma asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787