tässä annan nyt vinkkejä kaikille jotka suunnittelevat pankkiryöstöä. perustuvat omiin kokemuksiin.
1. Käytä mieluummin paksuja sukkahousuja kuin ommandopipoa. Tämä siksi että ommandopipo saattaa valua silmille ja sukkahousut voi muotoilla parmmin omaan päähän sopivaksi.
2. Laita karvatohvelit jalkaan ettei jää jälkiä.
3. Ole huolellinen, ettei C.S.I pääse jäljillesi. Älä jätä dna-jälkiä! Imuroi paikat joissa olet istunut/oleillut. Älä syljesele tai muuenkaan ruiski kuten kova jätkä vaan pidä nesteet sisälläsi.
4. Itse toiminta: Laita vihreät vaatteet päällesi ja mene seisomaan huonekasvin viereen, että olisit mahd. huomaamaton ennen iskua.
5. Varsinainen ryöstö: Käytä ryöstössä vesipyssyä, että jos poliisit sattuvat paikalle, voit sanoa leikkineesi.
Ole ystävällinen pankkineidille, ettei hän kohtele sinua huonosti kun asioit myöhemmin pankissa.
6. Pako: Venyttele ja lämmittele lihaksiasi, äläkä ryntää suinpäin pöpelikköön, etteivät raajasi revähdä.
7. Kun pääset kotiin, sano että olit hakemassa kaveriltasi lainaaman videon tms.
8. Piilota ryöstösaalis hyvin, ettei äiti löydä sitä siivotessaan.
Toivottavasti näistä oli apua. :) Iloisia ryöstöhetkiä kaikille ja hyvää uuttaryöstövuotta!
P.s. Kertokaa miten onnistui!
vinkkejä pankkiryöstäjille
13
2627
Vastaukset
- meni..
kohta nelosen kohdalla, ei löytynyt kasvia jonka kylkeen olisin liimautunut, sitä etsiessä sukkahousut päässä tuli vähän hässäkkää...nyt olen turvallisesti kotona kuitenkin...
- ryöstäjä90
Ota oma kasvi mukaan pankkiin, mutta jos ei itselläkään ole, lainaa naapurista.
Mutta ainakin joulun aikaan pitäisi löytyä kuusi, jonka viereen hakeutua. Tässä vaihtoehdossa valeasuksi käy myös joulupukin asuste. - ryöstäjä vm90
ryöstäjä90 kirjoitti:
Ota oma kasvi mukaan pankkiin, mutta jos ei itselläkään ole, lainaa naapurista.
Mutta ainakin joulun aikaan pitäisi löytyä kuusi, jonka viereen hakeutua. Tässä vaihtoehdossa valeasuksi käy myös joulupukin asuste."hyyvää yötä piltit nalle silmät sulkee, lapsosista näkee nalle monta unta". Pikku Kakkonen loppui jo joten on aika sinunkin mennä tutumaan...
- ryöstäjä90
ryöstäjä vm90 kirjoitti:
"hyyvää yötä piltit nalle silmät sulkee, lapsosista näkee nalle monta unta". Pikku Kakkonen loppui jo joten on aika sinunkin mennä tutumaan...
no vittu kun kukaan ei kertonut että sieltä tulee pikku kakkonen!!!1 et arvaakaan kuinka nyt ottaa päähän vittu!!
- juuri polttaa itsesi
ryöstäjä90 kirjoitti:
no vittu kun kukaan ei kertonut että sieltä tulee pikku kakkonen!!!1 et arvaakaan kuinka nyt ottaa päähän vittu!!
Kuten nimimerkkisi kertoo, olet todella 90-luvulla syntynyt...
Suomen kieltä parhaimmillaan. "..nyt ottaa päähän vittu". Hih hih...
Ja tällainen hemuli muka kirjoittelee omakohtaisia kokemuksia ryöstöistä. Ei mene läpi, ei hyvällä tahdollakaan. - ryöstäjä90
juuri polttaa itsesi kirjoitti:
Kuten nimimerkkisi kertoo, olet todella 90-luvulla syntynyt...
Suomen kieltä parhaimmillaan. "..nyt ottaa päähän vittu". Hih hih...
Ja tällainen hemuli muka kirjoittelee omakohtaisia kokemuksia ryöstöistä. Ei mene läpi, ei hyvällä tahdollakaan.kappas keppanaa, en ollutkaan huomannut että olen syntynyt 90-luvulla. no nyt vittu ottaa päähän!
- katkaistu
unohdit haulikon: jos tekee ryöstön katkaistulla haulikolla se on laitonta, tee se mielummin pitkäpiippuisella
- ryöstäjä90
eikös pankkiryöstö ole muutenkin laitonta, joten eikös se ole sama mitä asetta käyttää?
- palkkioita
Tunsin pari kaveria, heidät on jo tapettu, jotka tekivät isoille pojille kaupparyöstöjä, saivat palkaksi pirtupullon. Millaista liksaa muut ovat saaneet.
- Anonyymi
SE EI ONNISTUNUT JOUDUN HUOMENNA OIKEUTEEN!
- Anonyymi
Eihän noita hommia enää noin hoideta. Riittää, kun soitat jollekkin mummulle/papalle, että olet poliisi/pankkivirkailija tmv "tartten pankkitunnukset, sotun jne". Homma on sillä selevä.
- Anonyymi
Miljönäärin sanoin kuinka tullaan rikkaaksi Just Do It
Tehdä vain se, mitä pitää tehdä ja voittaa. - Anonyymi
rikokset piristävät ankea elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466