Valedron päiväkirja ja Salazar Luihusen sormus olivat kumpikin Horcruxeja, mutta mitkä ne loput Horcruxit olivat, tai ovat??
Ihan pikku kysymys vaan
3
292
Vastaukset
Horcrux?(spoi)
Kirjoittanut: candy 25.11.2005 klo 14.41
"Siis ne horcruxit on päiväkirja, luihusen sormus, vanha kaappi, nagini käärme, voldemortin sisin tai jotain...,sit jotain rohkelikolta tai korpikynneltä...oonkohan ymmärtänyt oikein?
Liittyyköhän se siriuksen peili jotenkin tähän?
Rowling sanoi että peili on tärkeä viimeisesstä kirjassa. Mustahan on vanha velho suku ja olihan Malfoilla se päiväkirja..kommentteja ja korjauksia! "- .........
Horcrux on ruumiin ulkopuolinen "esine", johon on siirretty osa sielua. Oma ruumis ei tietenkään voi olla oma horcrux.
- Niffu
Varmoiksi on todettu ja tuhottu:
1) Päiväkirja (Basiliskin hampaan tuhoama)
2) Gauntin sormus (Dumbledoren tuhoama)
Varmaksi todettu, mutta kohtalosta ei varmuutta:
3) Luolan medaljonki, jonka vei R.A.B (sen on epäilty olevan Oljon hallussa)
Dumbledoren arveluita:
4) Rohkelikon tai Korpinkynnen esine
5) Puuskupuhin malja
6) Nagini
Ja seitsemäs sielunpalanen tietenkin Voldemortissa.
Jotkut ovat epäilleet Korpinkynnen esineen olevan esimerkiksi tiara, jonka Harry näki tarvehuoneessa. Myös Harrya tai hänen arpeaan on epäilty horcrux:ksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348