Kerro mielestäsi paras blondi vitsi vastaan parhaaseen vitsiin :D
PARAS VITSI!!
13
12408
Vastaukset
- -Blondi- poika siis xD
Miksi blondi ei harrasta vesihiihtoa?
-Siksi kun blondille tulee vaistomaisesti halu mennä selälteen, kun alapää kastuu. - -vitsi-
Miksi blondit tykkäävät lumilautailusta?
- Siksi, koska he saavat ylös noustessaan kapulan haarojen väliin. xD - Vitsi
Mitä yhteistä on blondilla ja kaljapullolla?
-molemmat ovat tyhjiä kaulasta ylöspäin. :D- Late :-)
Tähän asti paras blondi vitsii mitä olen kuullut! Tosi hyvä!!
- brunetti
Late :-) kirjoitti:
Tähän asti paras blondi vitsii mitä olen kuullut! Tosi hyvä!!
Mistä tietää että blondilla on vettä keuhkoissa? Kun puristaa tissejä niin alapää kastuu xD
- Late :-)
brunetti kirjoitti:
Mistä tietää että blondilla on vettä keuhkoissa? Kun puristaa tissejä niin alapää kastuu xD
Cool
- ...
Late :-) kirjoitti:
Cool
Miksi blondilla on yksi aivosolu enemmän kuin kanoilla?? Ettei ne paskois lattialle!
- Bondi
brunetti kirjoitti:
Mistä tietää että blondilla on vettä keuhkoissa? Kun puristaa tissejä niin alapää kastuu xD
mix plondit värjäs tänään alapäänsä sinisex.
tietää kumpaa sirukortti laitetaan.
- Rane
taitaa olla aika paljon "blondeja" tässä keskustelussa... hyvä Late:)
- -Bloonti-
Mitä eroa on blondilla ja hammastahnalla ?
"Blondi ei vaahtoo kun sitä pannaan suuhun" ; ) - tarkastaja
tää on musta paras..
miksi blondi istuu junassa ilman housuja ,blondi odottaa sitä vitun tarkastajaa.;) vanha ja hyvä vitsi eiks jee..? - neiti
Mitä eroo on blondilla ja kanalla?
Kana ei hypi munan päällä.- XD
Ei se noin mee.
Se menee näin:
Mitä eroo on blondilla ja kanalla?
Kana on hiljaa munan päälä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368