Uutta uljasta konettani vaivaa joku ihme juttu.
En nimittäin saa vaihdettua tuota Msn:n kotisivua haluamaani en sitten millään. Olen koettanut miljoona kertaa ohjeiden mukaan: avaa haluamasi sivu/internetasetukset/Yleiset/Käytä nykyistä sivua. Ei vaan onaa. Mitähän tuo Msn oikein kukkoilee?
Kotisivun muuttaminen
4
547
Vastaukset
- spellbound
Laittoivat mullekin yhdessä vaiheessa kotisivukaapparin, se estää sivun vaihdon. Löytyy ja saa pois Microsoftin Antispywarella.
- Veka
esto päällä. Onko käyttöjärjestelmä XP ja viirustorjuntana F-Secure. Laita securesta kotisivun kaappauksen esto pois päältä ja tee, niinkuin olet yrittänyt aikaisemmin.
- Jussi 58v.
Kiitos Veka, ohjeesi todella toimi. Muuten olen sitä mieltä, että aika paskamaista tuollainen lukitseminen. Hyi! En pahemmin kuitenkaan sano:)
Jussi- Veka
on tarpeellista ettei kaapparit tule kylään.
Muistithan laittaa lukituksen takaisin päälle.
Kiitokset palautteesta ja kiitoksista. Eiköhän tästä ole muillekin apua.
Hyvää Uutta Vuotta 2006
t. Veka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574