Onko kaikki varmasti okei?
Onko sinulla kaikki hyvin?
40
4620
Vastaukset
- etkö osaa lukea?
Tätä jannua viedään.
- minä
viesti ollu multa.Minä kyllä uskon että pärjäät..
- mmminä
Ei ole..on kamala ikävä!
- mee tutimaan
kyllä se siitä helpottaa.lasi maitoa ja villasukat jalkaan antaa lohtua,.ja lämmittää mukavasti.älä jäyä kynttilöitä palmaan.nukukkaa jo höpötipit.
- käsite...
Ei silleen mitään hätää, kyllä mä selviän. Mutta onpa ihanaa tietää, että sä taidat oikeasti välittää. Siitä tulee lämmin olo. Ikävä-merkkinen hätätila siitä kylläkin vain pahenee...
- masennun,
talutit jyrkänteen reunalle ja työnsit sen yli.
Olet paha ja se pahuus tulee osaksesi, kaikki käsissäsi kuolee!- Reunalla
Vaikutanko lauseissani todellakin noin pahalta ihmiseltä?Entä itse,kun noin sanot minusta?
... mutta kun yks nainen pyörii ajatuksissa koko aika.
- tänään.
Olen melankolian mailla, mutta sinä mukanani, älä huoli. En vaan tiedä, mistä sinut vierelleni löytäisin. Olet kuin usva, joka laskeutuu ylleni kauniina, mutta kun tartun, katoaa.
- Olenko?
Alan kyllästyä tähän yksinäisyyteen. Suunta taas hetkellisesti kadoksissa. Löytynee huomenna, jos löytyy.
- Parpapapa
Kiva kun kysyit. Ei taida olla ihan kaikki hyvin nyt kun on noita pulmia ihmissuhderintamalla. Muuten on melkein kaikki tavalliseen tapaan. Kerro miksi olet huolissasi?
- ei kaikki ihan hyvin
ja millaisella tyypillä?
- erittäin
hyvin. Kiitos kysymästä.
- Kaikki.
On hyvin, koska nyt tiedän mistä on aina kiikastanut.
Älä ole huolissasi. Kyllä minä pärjään yksin. Aina ennenkin pärjännyt.
Ensi vuonna en enää masennu mistään. Se on lupaus. Enkä haikaile enää perääsi sillä se on vääryys.
Et sinä tämmöistä muutenkaan huolisi kun voit saada kenet haluat.- Puhuen
Et ole päällimmäisenä mielessäni tällä hetkellä koska minun on selvittävä tästä yksin ennenkuin voin ketään sinun kaltaistasi kohdata. En tiedä kauan se vie.
Taistelen vihaani vastaan. Se voi tehdä tästä täyden helvetin. Pakko pitää raivo sisällään. - huoleton.
Hyvää myös tulevaksi vuodeksi 2006!
- tietää
mistä kiikastaa, koska et ole ottanut siitä selvää.
Teet vain virheellisiä päätelmiä.
Miksi et voi suoraan kysyä? - Ei Voi Suoraan Kysyä
tietää kirjoitti:
mistä kiikastaa, koska et ole ottanut siitä selvää.
Teet vain virheellisiä päätelmiä.
Miksi et voi suoraan kysyä?ymmärrettävästä syystä. Tiedän sen muutenkin.
- Teinkö mä
Puhuen kirjoitti:
Et ole päällimmäisenä mielessäni tällä hetkellä koska minun on selvittävä tästä yksin ennenkuin voin ketään sinun kaltaistasi kohdata. En tiedä kauan se vie.
Taistelen vihaani vastaan. Se voi tehdä tästä täyden helvetin. Pakko pitää raivo sisällään.jotain?
- kun mä
haluan sut!
- täällä
Ei Voi Suoraan Kysyä kirjoitti:
ymmärrettävästä syystä. Tiedän sen muutenkin.
ainakin kiinnostaa!!!!.....
- sweet like honey
..ei ole ei, joudun hätistelemään raatokärpäsiä itseni läkähdyksiin! Tuoksuni houkuttelee... mutta odotan vain sinua, sinä KÄRPÄSTEN HERRA ;)
- hyvin.
koska sinä olet kaukana. Ja tiedän että rakastan sinua, juuri sillä oikealla, aidolla rakkaudella.
- mutta
silleen suunnilleen ihan hyvin :)
- menetetty.
Päivien valo. Iltojen ilo. Laulu lintujen.Paiste auringon on mennyt elämästäni, kun sinä menit pois. Etkä kauaa viipynytkään, näkösällä. Mutta varjoissa kuljen ja sinua mietin.
- ...
minusta myös tuntuu tällä hetkellä.
Hyvääkö Uutta Vuotta ?? - hyvä jos
... kirjoitti:
Hyvääkö Uutta Vuotta ??ymmärtää elää oikein..olla kiltti..kaikki on itsestä kiinni..mutta yhdessä on mukavampaa?
- rakkaus
... kirjoitti:
Hyvääkö Uutta Vuotta ??seuranani tänä vuonna. Suutelin häntä rakettien orgastisessa räiskeessä. Ehkä se joskus unohtuu..unohdan hänet jos löydän toisen..?
- ja samaa unta nään
Kuin hullu huudan rakkauteni perään.
- uni tulee
vasta kun on hiljaa,!
- mulla
juu juu juustossa löytyy sitä kaikille mä jaan sen te tuutte huomaamaan.
Meniksenoi voi ei sittenköön.- rrr
nyt täytyy jo vähän miettiä seuraavaa selviytymisstrategiaa. hmmm.
- sinnepäinkään
rrr kirjoitti:
nyt täytyy jo vähän miettiä seuraavaa selviytymisstrategiaa. hmmm.
väärä biisi soooriiii
- niin huonosti
että sinun täytyy tulla pian. En kestä enää yhtään päivää ilman sinua. Enkä yötä.
- näin...
on.
Rakkaudella
R - nimikiRjain
näin... kirjoitti:
on.
Rakkaudella
RMutta rakkautta vaan sun elämääsi!
- ajattelen
sua koko ajan, taidan olla epätoivoinen..
- repeytyy
ajattelen kirjoitti:
sua koko ajan, taidan olla epätoivoinen..
hermot.Pyörit kokoajan mielessä.Tulen siis tänne jos vaikka olisit täällä myös?
- oon!
repeytyy kirjoitti:
hermot.Pyörit kokoajan mielessä.Tulen siis tänne jos vaikka olisit täällä myös?
tällä kertaa täysin aseettomana..
- hyvä
oon! kirjoitti:
tällä kertaa täysin aseettomana..
se :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648