Onko sinulla kaikki hyvin?

Kovasti huolissani

Onko kaikki varmasti okei?

40

4644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkö osaa lukea?

      Tätä jannua viedään.

      • minä

        viesti ollu multa.Minä kyllä uskon että pärjäät..


    • mmminä

      Ei ole..on kamala ikävä!

      • mee tutimaan

        kyllä se siitä helpottaa.lasi maitoa ja villasukat jalkaan antaa lohtua,.ja lämmittää mukavasti.älä jäyä kynttilöitä palmaan.nukukkaa jo höpötipit.


    • käsite...

      Ei silleen mitään hätää, kyllä mä selviän. Mutta onpa ihanaa tietää, että sä taidat oikeasti välittää. Siitä tulee lämmin olo. Ikävä-merkkinen hätätila siitä kylläkin vain pahenee...

    • masennun,

      talutit jyrkänteen reunalle ja työnsit sen yli.
      Olet paha ja se pahuus tulee osaksesi, kaikki käsissäsi kuolee!

      • Reunalla

        Vaikutanko lauseissani todellakin noin pahalta ihmiseltä?Entä itse,kun noin sanot minusta?


    • ... mutta kun yks nainen pyörii ajatuksissa koko aika.

    • tänään.

      Olen melankolian mailla, mutta sinä mukanani, älä huoli. En vaan tiedä, mistä sinut vierelleni löytäisin. Olet kuin usva, joka laskeutuu ylleni kauniina, mutta kun tartun, katoaa.

    • Olenko?

      Alan kyllästyä tähän yksinäisyyteen. Suunta taas hetkellisesti kadoksissa. Löytynee huomenna, jos löytyy.

    • Parpapapa

      Kiva kun kysyit. Ei taida olla ihan kaikki hyvin nyt kun on noita pulmia ihmissuhderintamalla. Muuten on melkein kaikki tavalliseen tapaan. Kerro miksi olet huolissasi?

    • ei kaikki ihan hyvin

      ja millaisella tyypillä?

    • erittäin

      hyvin. Kiitos kysymästä.

    • Kaikki.

      On hyvin, koska nyt tiedän mistä on aina kiikastanut.

      Älä ole huolissasi. Kyllä minä pärjään yksin. Aina ennenkin pärjännyt.

      Ensi vuonna en enää masennu mistään. Se on lupaus. Enkä haikaile enää perääsi sillä se on vääryys.
      Et sinä tämmöistä muutenkaan huolisi kun voit saada kenet haluat.

      • Puhuen

        Et ole päällimmäisenä mielessäni tällä hetkellä koska minun on selvittävä tästä yksin ennenkuin voin ketään sinun kaltaistasi kohdata. En tiedä kauan se vie.

        Taistelen vihaani vastaan. Se voi tehdä tästä täyden helvetin. Pakko pitää raivo sisällään.


      • huoleton.

        Hyvää myös tulevaksi vuodeksi 2006!


      • tietää

        mistä kiikastaa, koska et ole ottanut siitä selvää.
        Teet vain virheellisiä päätelmiä.
        Miksi et voi suoraan kysyä?


      • Ei Voi Suoraan Kysyä
        tietää kirjoitti:

        mistä kiikastaa, koska et ole ottanut siitä selvää.
        Teet vain virheellisiä päätelmiä.
        Miksi et voi suoraan kysyä?

        ymmärrettävästä syystä. Tiedän sen muutenkin.


      • Teinkö mä
        Puhuen kirjoitti:

        Et ole päällimmäisenä mielessäni tällä hetkellä koska minun on selvittävä tästä yksin ennenkuin voin ketään sinun kaltaistasi kohdata. En tiedä kauan se vie.

        Taistelen vihaani vastaan. Se voi tehdä tästä täyden helvetin. Pakko pitää raivo sisällään.

        jotain?


      • kun mä

        haluan sut!


      • täällä
        Ei Voi Suoraan Kysyä kirjoitti:

        ymmärrettävästä syystä. Tiedän sen muutenkin.

        ainakin kiinnostaa!!!!.....


    • sweet like honey

      ..ei ole ei, joudun hätistelemään raatokärpäsiä itseni läkähdyksiin! Tuoksuni houkuttelee... mutta odotan vain sinua, sinä KÄRPÄSTEN HERRA ;)

    • hyvin.

      koska sinä olet kaukana. Ja tiedän että rakastan sinua, juuri sillä oikealla, aidolla rakkaudella.

    • mutta

      silleen suunnilleen ihan hyvin :)

    • menetetty.

      Päivien valo. Iltojen ilo. Laulu lintujen.Paiste auringon on mennyt elämästäni, kun sinä menit pois. Etkä kauaa viipynytkään, näkösällä. Mutta varjoissa kuljen ja sinua mietin.

      • ...

        minusta myös tuntuu tällä hetkellä.
        Hyvääkö Uutta Vuotta ??


      • hyvä jos
        ... kirjoitti:

        minusta myös tuntuu tällä hetkellä.
        Hyvääkö Uutta Vuotta ??

        ymmärtää elää oikein..olla kiltti..kaikki on itsestä kiinni..mutta yhdessä on mukavampaa?


      • rakkaus
        ... kirjoitti:

        minusta myös tuntuu tällä hetkellä.
        Hyvääkö Uutta Vuotta ??

        seuranani tänä vuonna. Suutelin häntä rakettien orgastisessa räiskeessä. Ehkä se joskus unohtuu..unohdan hänet jos löydän toisen..?


    • ja samaa unta nään

      Kuin hullu huudan rakkauteni perään.

      • uni tulee

        vasta kun on hiljaa,!


    • mulla

      juu juu juustossa löytyy sitä kaikille mä jaan sen te tuutte huomaamaan.

      Meniksenoi voi ei sittenköön.

      • rrr

        nyt täytyy jo vähän miettiä seuraavaa selviytymisstrategiaa. hmmm.


      • sinnepäinkään
        rrr kirjoitti:

        nyt täytyy jo vähän miettiä seuraavaa selviytymisstrategiaa. hmmm.

        väärä biisi soooriiii


    • niin huonosti

      että sinun täytyy tulla pian. En kestä enää yhtään päivää ilman sinua. Enkä yötä.

      • näin...

        on.

        Rakkaudella

        R


      • nimikiRjain
        näin... kirjoitti:

        on.

        Rakkaudella

        R

        Mutta rakkautta vaan sun elämääsi!


      • ajattelen

        sua koko ajan, taidan olla epätoivoinen..


      • repeytyy
        ajattelen kirjoitti:

        sua koko ajan, taidan olla epätoivoinen..

        hermot.Pyörit kokoajan mielessä.Tulen siis tänne jos vaikka olisit täällä myös?


      • oon!
        repeytyy kirjoitti:

        hermot.Pyörit kokoajan mielessä.Tulen siis tänne jos vaikka olisit täällä myös?

        tällä kertaa täysin aseettomana..


      • hyvä
        oon! kirjoitti:

        tällä kertaa täysin aseettomana..

        se :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe