Ympyrä sulkeutuu.Minulla oli ilo avata Tipattomienketju 1.1.05.Nyt hivenen haikein mielin avaan ketjun vuoden viimeiselle päivälle.
Minulla on ollut paljon ilon hetkiä täällä,mutta on myös ollut päiviä jolloin olen katunut sitä,että olen tälle palstalle tullut.
teille ketjukavereille haluan lausua lämpimät kiitokset mukanaolosta,tuesta ja ystävyydestä,jonka olen osakseni saanut.
toivotan kaikille iloista vuoden loppua ja ennenkaikkea Onnellista Uutta-Vuotta t pörri
Tipatonna 31.12-05
23
1495
Vastaukset
- paranoidi
se aika kuluu. Kiitos kuitenkin itsellesi siitä olet ollut pitämässä ketjussa elämää pystyssä. Ai niin eilinen tipatta ja jatketaan sitä tänään, hyvää yötä.
- pörri1
sinulle myös.
- karbidi
et oli kaunis puheenvuoro!
Ite voin sannoo, jot monta ryyppy on Teitin tautte jäänny ottamati, josta SUURI kiitos kaikille!
Kaiken kaikkiaan, täytyy yhtyä edelliseen puhujaan (tietennii noin kuvannollisesti) täydestä sytämestä!
Ja jos niin käy, jottei oo tilaisuutta ennen ens vuotta kirjuuttaa, niin haluumpa kans osaltani toivottaa jokaiselle ihmiselle rotuun, kansallisuuteen tai uskontoon katsomatta tervettä ja turvallista tulevaa vuotta On ollut olla ketjussa mukana, niin se vaan vuosi mennä humahti ja raittiina jatketaan tämä
viimeinen vuorokausi tätä vuotta (sekava lause) mutta kiitokset kaikille ketjulaisile kuluneesta vuodesta.- karbidi
Lausees oli tismalleen selvä, niinkus iteki ihan taatusti oot!
- Cettuz!
karbidi kirjoitti:
Lausees oli tismalleen selvä, niinkus iteki ihan taatusti oot!
Kuluneesta vuodesta. Raittiina. Hyvää Uuttavuotta kaikille.
- karbidi
Cettuz! kirjoitti:
Kuluneesta vuodesta. Raittiina. Hyvää Uuttavuotta kaikille.
Kiitokset! Nyt siirryn sytän-palstoille
- AA-peli
Tipatonta vuotta 2006!
Oheinen linkki auttaa pysymään kaidalla tiellä, laitoin sen tietsikkaani taustakuvaksi... (c;
http://lostseouls.com/blog40/nasty booze.jpg
- aahoohoo
Oon kuulkaa monet makeet naurut nauranu tipattomien ketjuu lukiessa ettei uskoiskaan - monta naurunryppyy on tullu silmäkulmiin mut niitä pitää ollakki.
On ollu hyvä vuosi. Kun muistelee tuota alkuvuotta ja eritoten viime kesää niin ihmettelen mistä mä sain voimia selviytyy kaljapullojen kattelemisesta, tyhjien hylsyjen kuskaamisesta kauppaan, elämisestä kaljan löyhkässä ja viimein muutosta. Mä oon talsinu miinakentällä!
Mutta mä en halunnu ruveta juomaan ja oli pakko riuhtasta ittesä irti siitä tilanteesta.
En mä taho tänäänkää juoda - mä haluun elää oikeeta elämää.
Varotuksen sana: jos ammutte raketteja niin älkää lennättäkö silmämunia taivaalle. Ne mollukat vois häiritä mun tähtiharrastusta.- Onnellinen
Mä toivon totisesti että pysyt viinasta erossa. Hyvää Uutta Vuotta
- åpoi
päivää tälle -05 vuojelle
huomena uus ja ehta -06, mitenkähän sen taas oppis
hyvää sellaista ja kiitos kuluneesta - Dokaani
Hyvää vuotta 2006 kaikille ketjulaisille!
Te olette olleet minullekin suuri tuki.
Hassua muuten, miten sitä ehdollistuu tiettyihin asioihin - tarkoitan huomista mäkiviikon uudenvuodenkisaa. Minulla tuo kisa tuo aina mieleen valtavat kankkuset, joiden kourissa olen tuota kisaa katsellut. Nyt olisi sitten tarkoitus katsella kerrankin ilman vapinaa ja päänsärkyä. Toivotan kaikille ketjulaisile HYVÄÄ UUTTA VUOTTA. En ole koskaan tehnyt uudenvuoden lupauksia, tänään lupaan katsoa vuoden vaihtumista raittiina.
- Ryyppymies
ollaan tämä vuoden viimeinenkin päivä. Ihan kivasti vuosi on mennyt, ja on ollut kiva osallistua tähän ketjuun.
- vinkkejä
siis nytkö teit makaronilaatikkoa,maistuis varmaan muillekkin,on se niin hyvää kun laittaa pekonia ja juustoa.Oletkos kalavuokaa jo maistanut.
Olen noit sinun juttuja lueskellut joista aina saan hyvän mielen,hauskasti kirjoittelet ja sinun ansiosta mäkin olen taivahalle katsellut.
Jouluviikolla oli upeaa pakkas illassa katsella,en meinannu uskoa näkemääni,punertavan kirkas tähti loisti todella kauniisti.Ihan tuli tunne,että sillä oli joku sanoma minulle.
Sit seuraavaksi näin kuin otava siellä olisi ollu,mahtokohan näin olla.
Samoin tuskailit sutimis homman kans alkuun,ajattelinkin antaa taasen vinkin.Nimit.mä olin innostunut tos muutama vuos sit maalailemaan,ehkä olet siel kaupas nähny arkkeja jotka on päältä kuin samettia,on montaa väriä,voi leikata sopivan kokoisiksi ja siihen käy ainostaan öljyväri liidut.Tosi upeaa tulee,olen tehnyt paljo tauluja sil menetelmällä.
Ole kiitollinen elämästä,niin surullisista kuin iloisista,jatka raittina olemista,koe onnellisuus ja toteuta itseäsi.Kaikkea hyvää toivottaen Minä. - aahoohoo
vinkkejä kirjoitti:
siis nytkö teit makaronilaatikkoa,maistuis varmaan muillekkin,on se niin hyvää kun laittaa pekonia ja juustoa.Oletkos kalavuokaa jo maistanut.
Olen noit sinun juttuja lueskellut joista aina saan hyvän mielen,hauskasti kirjoittelet ja sinun ansiosta mäkin olen taivahalle katsellut.
Jouluviikolla oli upeaa pakkas illassa katsella,en meinannu uskoa näkemääni,punertavan kirkas tähti loisti todella kauniisti.Ihan tuli tunne,että sillä oli joku sanoma minulle.
Sit seuraavaksi näin kuin otava siellä olisi ollu,mahtokohan näin olla.
Samoin tuskailit sutimis homman kans alkuun,ajattelinkin antaa taasen vinkin.Nimit.mä olin innostunut tos muutama vuos sit maalailemaan,ehkä olet siel kaupas nähny arkkeja jotka on päältä kuin samettia,on montaa väriä,voi leikata sopivan kokoisiksi ja siihen käy ainostaan öljyväri liidut.Tosi upeaa tulee,olen tehnyt paljo tauluja sil menetelmällä.
Ole kiitollinen elämästä,niin surullisista kuin iloisista,jatka raittina olemista,koe onnellisuus ja toteuta itseäsi.Kaikkea hyvää toivottaen Minä.luule minusta liikoja: en oo saanu sitä kalaruokaa vielä aikaseks mut resepti on tossa muistivihossa koneen vieressä.
Ne öljyliidut ois varmaan siistimmät käyttää ku ei tarvii läträtä tärpätin ja öljyn kanssa, vai?
Ja helpommat kuljettaa paikasta toiseen. Mä taidan hankkii sellaset sinne kansalaisopiston mystiikkapajan maalauskurssille. Oon nimittäin miettiny pääni tohjoks millä mä kuskaan kaikki vehkeet sinne koululle ja mullahan menis yli puolet ajasta viritellessä niitä kuntoon. Siellä piirretään ja maalataan niillä kamoilla mitkä tuntuu hyviltä itelle ja kun kuitenki haluisin käyttää värejä niin siinähän onki ratkasu mun pulmaan.
Isot kiitokset vinkistä. Nyt tuntuu paljo helpommalta mennä sinne kurssille. Mä nimittäin meinasin peruu koko jutun kun kaikki rupes tuntumaan vähän liian monimutkaselta. - vinkkejä
aahoohoo kirjoitti:
luule minusta liikoja: en oo saanu sitä kalaruokaa vielä aikaseks mut resepti on tossa muistivihossa koneen vieressä.
Ne öljyliidut ois varmaan siistimmät käyttää ku ei tarvii läträtä tärpätin ja öljyn kanssa, vai?
Ja helpommat kuljettaa paikasta toiseen. Mä taidan hankkii sellaset sinne kansalaisopiston mystiikkapajan maalauskurssille. Oon nimittäin miettiny pääni tohjoks millä mä kuskaan kaikki vehkeet sinne koululle ja mullahan menis yli puolet ajasta viritellessä niitä kuntoon. Siellä piirretään ja maalataan niillä kamoilla mitkä tuntuu hyviltä itelle ja kun kuitenki haluisin käyttää värejä niin siinähän onki ratkasu mun pulmaan.
Isot kiitokset vinkistä. Nyt tuntuu paljo helpommalta mennä sinne kurssille. Mä nimittäin meinasin peruu koko jutun kun kaikki rupes tuntumaan vähän liian monimutkaselta.se on totta,niitä on ostettavissa täytenä pakettina(kannattaa ostaa täys paketti aluksi,kaikki värit)sitten kappaleittain jos joku väri loppuu.Muistaakseni se oli Kiinalaista samettia nimeltään mihin liiduilla maalataan,on harmaa,vihreä pohjaista joita mä suureksi osaksi käytin.Aluksi opettelin, ostamalla vihkosen josta koplasin hedelmä,maisema aiheita.Mäkin yritin öljyväreillä mutta en pitänyt sitä omana.Kehysteitä missä on raamit ja lasi ostin kodinanttilasta(nyt voi alesta saada edullisesti).Ei muuta kuin pohjakäärö,liidut ja mattoveitsi mukaan(mattoveitsellä leikataan sopivan kokoinen pohja).terv.minä
- tippaeitapa
maistellaan ja huomenna alkaa kuukauden koetus.Joten nyt kannattaa ottaa ilo irti ja nautiskella hyvistä drinkeistä,viineistä,huurteisesta ahh oluesta.
- Tuju*
kaikille.
- paranoidi
Tuju* kirjoitti:
kaikille.
ja kiitoksia. Onnellista uutta vuotta sinulle ja kaikille palstalaisille.
- Systeriltä
ja selvin päin on tarkoitus vuosi vaihtaa. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle Pörri, mahdollisimman raitista sellaista!
- pörri1
Kiitos kaikille!Tipattomana aion minäkin eloani jatkaa.
Hyvää illan jatkoa ja muistakaa olla varovaisia niiden paukkujen ja "kranaattien" kanssa,ettei tule murhetta heti vuoden alkuun.t pörri Tipatonna on tää vuoden vimpa päiväkin mennyt,ja menee loppuunkin.Hyvää Uutta-Vuotta kaikille,tasapuolisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663