Onkos toi Kangasala viellä hengissä... siis asuuko enään ketään 80-luvulla syntyneitä...? Ja käykö niissä Kangasalan räkälöissä viel ketää???
Vastaukset 10
- tietämään
millaisia miehiä kyseisellä paikkakunnalla elelee??
Kannattaisikohan lähteä tarkemmin tutustumaan??- pajuu...
eieieie... ei kannata, ei
- Eve
Onhan Kangasala vahvasti hengissä. Kangasalla on yli 28 000 ihmistä. Ja on todellakin vielä 80-luvulla syntyneitä.
- Kylään tulossa...
Onko baareissa porukkaa ja minä päivinä ja missä, entäs komeita miehiä???
- Anonyymi
Kylään tulossa... kirjoitti:
Onko baareissa porukkaa ja minä päivinä ja missä, entäs komeita miehiä???
Miehiä vain baarissa,tuskin naiset tulee sinne kun kaikki asuvat vanhempien kanssa.
- Immortal
mikä ihme teitä kangasalla kiehtoo normaali mesta tää on... ja laajenee koko ajan ...eli siis terveisin kangasalalainen..
- Anonyymi
Missä ne pervo pekat piilelee.
- Anonyymi
Äiti on aina Äiti . Halusin Kertoa, mutta en pysty. Lausukaa Viidan runo Alfhild.
- Anonyymi
Tapaan sammua mutsin petiin.
- Anonyymi
ayo tf sä sanoit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812586Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422196Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391063- 35918
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154808Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6588- 21535
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512