Lisa-Marie Presley on levyttänyt myös jotain,mutta ei varmaan kovin paljon.Olen aina ihmetellyt miksi Lisa-Mariesta ei ole kuultu musiikillisella saralla oikeestaan
mitään,harmillista.Nuo biisit on kuitenkin aika erilaista eikä kauheesti mun makuuni mut mielenkiinnosta kuuntelin.On kyllä aikalailla isänsä näköinen tyttö.
Lisa-Marie?
3
495
Vastaukset
- Elvistelijä
on semmonen tumma ääni. tosi hyvä mun mielestä =)
- anu
On ja lisäksi upean näköinen nainen,mut tiedätkö minkä verran on levyttänyt/esiintynyt,kun ainakaan minä en ole kuullut juuri mitään muualla kuin seurapiiri,-ja juorupalstoilla?Onhan hänellä tietysti varallisuutta ettei tartte välttämättä mitään tehdäkään,mutta sääli,kun olis kuitenkin pystynyt.
- a.v.a
anu kirjoitti:
On ja lisäksi upean näköinen nainen,mut tiedätkö minkä verran on levyttänyt/esiintynyt,kun ainakaan minä en ole kuullut juuri mitään muualla kuin seurapiiri,-ja juorupalstoilla?Onhan hänellä tietysti varallisuutta ettei tartte välttämättä mitään tehdäkään,mutta sääli,kun olis kuitenkin pystynyt.
>>>en ole kuullut juuri mitään muualla kuin seurapiiri,-ja juorupalstoilla?>>>
Jospa täältä löytyisi informaatiota:
http://www.lisapresley.com/
En ole itse ko. sivuihin sen syvemmin tutustunut, muutamia videoita katsonut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106