Piti koulus tehä kirjaesitelmä. Noh... mä menin tekeen Sormuksen ritareist...! Kyl siit esitelmän saa tehtyy,mut aika kova homma ku joutu karsii sairaast jutskii ettei siit ois tullu jotai hitsin puolen tunnin saarnaa...
Pikku vinkki:
Ei kannata ruveta samaan hommaan:)
Sormuksen ritarit
7
730
Vastaukset
- Lauraps
Mä tein kirjaesitelmän Kahesta tornista... HUHHUH! Ei voi muuta sanoo :D Esitelmä kesti huimat 24 minuuttia (joku valopää oli ottanu oikeen aikaakin). Mutta sitä pidenti myös se,että jouduin tietysti kertomaan siitä ekasta osastakin jonkin verran, että siitä koko esitelmästä joku ois jotain tajunnu :) Mutta hauskaa sen pitäminen oli, eikö? ;)
- Näimpä.
löytää hulluna juttuja. ite tein lukupäivä kirjaa tästä kirjasta ja pitkä tuli. Ja hyvä myös. Kannattaa panostaa ;]
- utelus
arvosanoja saitte, kirjoititteko yhtä huonoa suomea kuin näissä viesteissä, vai yritittekö kirjoittaa kunnon suomea?
- Näimpä.
Jos se siitä lähtee. :D en oo kyl vielä sitä lukupäiväkirjaa saanu takas mutta uskon et hyvä tulee koska olin ite niin tyytyväinen siihen. :D
- Hullu hobitti
Jos kerran tahdot tietää niin mä sain 10-
- Se joka kertoi....
tein lukupäiväkirjan Sormusten Ritareista. :D Ja ihmeekseni sain niin hienon numeron siitä kun PYÖREÄN kympin. :D Uskokaa tai älkää, ite en ensin uskonu. :D
Mut äikän ope sano et tekstistäs näkee et oot oikeesti innostunu kirjasta ja asiasta. :D Minä vaa tuijotin suu auki sitä numeroo. :D
Koomista mutta aika ihanaa. :D - Fëanor
minä pidin esitelmän koko kirjasta, eikä tehnyt tiukkaakaan karsia asioita. Kannattaa ryhtyä hommaan. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279