Mikä on paras Pikku-Kalle vitsi?? Annan arvo-sanan!! :) :D
Mikä on paras Pikku-Kalle vitsi? Ehotuksii!
6
7496
Vastaukset
- Aino....
Pikku Kalle katseli kun biologian opettaja aloitti kokeen matojen kanssa. Neljä matoa oli laitettu neljään eri purkkiin. Ensimmäinen mato oli laitettu purkkiin, jossa oli alkoholia. Toinen mato oli laitettu purkkiin, jossa oli tupakan savua. Kolmas mato oli purkissa, jossa oli spermaa. Neljäs mato oli purkissa, jossa oli multaa.
Yhden päivän jälkeen, nämä olivat tulokset:
Ensimmäinen mato alkoholissa - kuollut.
Toinen mato tupakan savussa - kuollut.
Kolmas mato spermassa - kuollut.
Neljäs mato mullassa - elossa!
Opettaja kysyi, mitä voimme oppia tästä?
Pikku Kalle nosti äkkiä kätensä ja sanoi: "Niin kauan kun juot, poltat ja harrastat seksiä, sinulla ei ole matoja!" - korpi6
Kallen kotona oli oudon hiljaista,niinpä Kallen isä tuumikin että kerros Kalle joku hyvä juttu.Niinpä Kalle hihkaisi että kotiapulaisella on juuri nyt kuukautiset.Isä huokaisikin että sepä vasta hyvä juttu.
- hyvä
Pikku-Kalle meni metsään. Tapettiliisteri.
- kalle
pikku-kalle meni yöllä vanhempien makkarin.
Katseli hetken touhua ja sanoi: JA MINUA OLTIIN VIEMÄSSÄ LÄÄKERIIN KUN IMIN PEUKALOA - Tude
PIKKU-KALLE SÖI SIPSIN!
- ja
asetteli isän pyörää äidin pyörän päälle. Isä tuli tuli paikalle ja kyseli: Mitä ihmettä sinä teet?
No teen itselleni pientä polkupyörää, vastasi Kalle. Eihän polkupyöriä tuolla tavalla tehdä. Ajattele
nyt vähän, sanoi isä.
Kalle katsoi rakennelmaa hetken ja sitten hän oivalsi: Ai niin, kumit täytyy ottaa pois päältä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1373142EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402981- 1081398
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371111Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41797
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773