DAN RAKASTAA EMMAA!!!

Tiinukkainenb

Löysin nää kuvat! Nyt teidän on pakko uskoo!

http://harryloveshermione.com/media/fanart/personalpages/molly/de/molly1.jpg

Dan suutelee Emmaa! Voi luoja!

http://harryloveshermione.com/media/fanart/personalpages/lynette/art/lynette11.jpg

Sylikkäin kuvauksissa! Voi ei!

http://harryloveshermione.com/media/fanart/personalpages/lynette/art/lynette16.jpg

Nauravat rakastuneina! :(

http://harryloveshermione.com/media/fanart/personalpages/lynette/art/lynette.jpg

Aikovat varmaan suudella! :/

http://harryloveshermione.com/media/fanart/personalpages/lynette/art/lynette24.jpg

Suutelevat! EIEIEIIIIIIII!

http://harryloveshermione.com/media/fanart/personalpages/lynette/art/lynette10.jpg

Kuinka ne kehtaa suudella kuvauksissa?

Sanokaa ettei tämä ole totta!

61

6494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ChoChang-

      HANKI ELÄMÄ!

    • Sirius

      "Sanokaa ettei tämä ole totta!"

      No ei ole ei!

      • bungie

        Hyvä Sirius.

        Pikkuisen photoshopattuja kuvia. Ja huonosti.


      • Hermione Granger

        Ei ole koska ne on tehty rikki taustalla..


      • nanako
        Hermione Granger kirjoitti:

        Ei ole koska ne on tehty rikki taustalla..

        Voi lapsukainen, eikö sulla ole muuta tekemistä, kun keksiä pelkkää PASKAA?

        Harry (Daniel Radcliffe) ja Hermione (Emma Watson) ei ole yhdessä, ja vaikka olisikin, mitä se meille kuuluisi? Mitä me ollaan siihen sanomaan? Tavallisia ihmisiä nekin on, vaikka ne onki erään maailman parhaimman elokuvan päänäyttelijöitä.

        Nuo kuvat on tehty rikki-taustalla, sekä muilla erilaisilla muokkausohjelmilla. Panin merkille, että moni kuvista oli Harry Potter ja Azkabanin vanki-leffasta. -.-

        Eli ei kannata alkaa tuollaista väittämään, ellei asiasta olla täysin varmoja. Jumaliste, kun mua ärsyttää tollaset ihmiset, jotka yrittää keksiä maailman parasta juorua.

        Sitäpaisti; Oishan ne söpö parikin vielä. n.n

        -nanako

        P.s Anteeksi ruma kielenkäytöni, en vain kestä. 8D


    • blue-tree

      Jollain taas lapsettaa. Antakaa olla.

    • Irkoroff

      Uskon... vasta kun nään aitoja kuvia.

      • Seesam aukene

        No käy googlessa ja hae HarrylovesHermione.
        Mut älä usko sitä koska, ne on tehty rikki taustalla tai sellasella...


    • tansku-92

      kaksi noista kuvista on kohtauksia elokuvasta...
      ja sitä paitsi, mitä pahaa siinä olisi, jos ne oliski yhessä???? on niilläkin oma elämä!!!

      ja ei millää pahalla (muttei kovin hyvälläkää) noi kuvat on SURKEITA!!!!!!

      • Sirius

        Siis.. Mitä väliä sillä on vaikka ne seurustelee? Ei se meidän elämään vaikuta. :D


      • Mixer

        "ja sitä paitsi, mitä pahaa siinä olisi, jos ne oliski yhessä????"

        Aivan! Miksi he eivät saisi olla? Taidatte olla kateellisia? :D


      • Alicja Orbinski
        Mixer kirjoitti:

        "ja sitä paitsi, mitä pahaa siinä olisi, jos ne oliski yhessä????"

        Aivan! Miksi he eivät saisi olla? Taidatte olla kateellisia? :D

        Ei väliä jos niiden välillä on jotain. Harry(Dan) ja Hermione (Emma) aina on ollut hyvät juttu kaverit... Miettikää jos sulle ja sun poika ystävälle tehtäis noin. Siis mainostettais joka paikassa... En ole kateellinen vaan pahoillani niiden puolesta!


      • Hermione Granger
        Mixer kirjoitti:

        "ja sitä paitsi, mitä pahaa siinä olisi, jos ne oliski yhessä????"

        Aivan! Miksi he eivät saisi olla? Taidatte olla kateellisia? :D

        ...


      • Hermione Granger
        Mixer kirjoitti:

        "ja sitä paitsi, mitä pahaa siinä olisi, jos ne oliski yhessä????"

        Aivan! Miksi he eivät saisi olla? Taidatte olla kateellisia? :D

        Ne ei ole yhessä! Ne kuvat on tehty rikki taustalla pöllö! Ja muista, jos vihaat Harry Potter elokuvia älä kommentoi!!!!!!!


      • Seesam auken
        Sirius kirjoitti:

        Siis.. Mitä väliä sillä on vaikka ne seurustelee? Ei se meidän elämään vaikuta. :D

        Ne ei kuiteskaa oo yhessä!!! Ja etkö sä tajua että ne on vaan frendejä????? Toivottavasti ymmärrätte jos mä jossain vaiheessa katoan kuten se Hermione Granger ja se Alica vai mikä nyt olikaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • JELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...
        Sirius kirjoitti:

        Siis.. Mitä väliä sillä on vaikka ne seurustelee? Ei se meidän elämään vaikuta. :D

        """""""D


    • Mark Dark

      Jo kuvien osoitteet sanovat *kahteen* kertaan että kyseessä on "fanart" ja "art", siis kuvamanipulaatiot. Minäkin voisin postata tänne linkit pariin tusinaan kuvaan, joissa Harry ja Severus suutelevat, muista puuhista puhumattakaan. Mitäs siitä sanoisit?

      • Yenni.

        Iltoja Dark Mark!

        Oletko jo nähnyt http://eneadart.narod.ru/hp.html

        tämän sivun AIDOT materiaalit? ;)

        Tarkoitin tuota linkkiä, vaikka puhuin jotain Zsanyasta, sorry vaan kaikille pettyneille.

        Ja aijoo, tuo "Iik! xD" nimimerkki sitten kuuluu minulle, olin niin lapsekkaalla tuulella jälleen.


        Hiljenen, lopullisesti.


    • Luna Lovekiva

      Matami Prilli on Kalkaroksen äiti.

    • -eräs-

      1.kuva: tosi surkee yritys!

      2.kuva: varmaa joku haastattelu juttu tai jotain, edelleen surkee yritys..

      3.kuva: noi "otokset" on elokuvasta harry potter ja azkabanin vanki..

      4.kuva: just, joo..

      5.kuva: ja toi kuva muka aito? ha!

      6.kuva: elokuvasta harry potter ja azkabanin vanki.. eikä ne ees mitää suutele!

      (azkabanin vanki kirjoitettu väärin??)

      • Hermione Granger

        OOT OIKEASSA. EI NE YHESSÄ OLE...


    • Plööb plööp plööb

      Todella huonosti leikattuja kuvia, en voi muuta sanoa.

      Tuokin, missä pari muka "nauraa". Pah!
      Emman ilme näyttää enemmänkin tuskastuneelta kuin huvittuneelta. xD

      Ja minun elämääni se ei ainakaan muuttaisi, vaikka nuo kaksi seurustelisivatkin. Sopisivat ihan hyvin yhteen. x)

      "Sanokaa ettei tämä ole totta!"
      No ei ole. xD
      Ja minulle ainakin ihan sama, vaikka olisikin. On omaakin elämää.

      • Hermione Granger

        Ne on tety rikki taustalla...


    • joku.

      Sähäkkä sitaattisulka on heilunut.

    • Tajuan kyllä, että on hauska vähän häiriköidä ja leikkiä tyhmää, mutta lopeta jo. Idioottikin tajuaa, ettet ole tosissasi, kun kerran jotain ilmiselviä kuvamanipulaatioita linkität.

      MENI WANHAKSI.

      • MrMario

        Hihiii!!!! Ollaan vähän pissixiiiiii!!!!


      • Sartsa ja hemu
        MrMario kirjoitti:

        Hihiii!!!! Ollaan vähän pissixiiiiii!!!!

        Että tikkunekkub (?) EI omista elämää?? Vai omistaako?? No kiva jos omistaa!! Mutta mutta.. Nuo kuvat oli niinkuin miljoona kertaa varmaan sanottu, että NE ON HUONOJA!! Mun Elämää liikuttaa ehkä todella vähän se että olis kuva mis ne tekee jotain eim. pussailee tjn.. HANKI ELÄMÄ!!


    • sartsa ja hemu

      Minä en voi uskoa että joku tuhlaa aikaansa tollaseen hopöttämiseen missä ei ole päätä eikä häntää.. Ja et sinä sitä kuvien perusteella saa selville.. Lennä lontooseen ja kysy danilta suraan.::: Rakastatko Emmaa... Voi elä mä sinä olet mahdoton.. Toivottabasti joku on edes samaa mieltä..

      • -eräs-

        "Toivottavasti joku on edes samaa mieltä"

        No minä olen! Antaa toisten pitää oma elämänsä.


      • Alicja

        Minä ainakin olen samaa mieltä


    • Luudanvarsilla..

      Lapsi rakas, hanki nyt ihmeessä lääkitys. :)

      Oikeesti, lapsellisuus kunniaan, mutta menee siinäkin raja.

      Tietokone muokkaus on ihmeellinen asia, ainakin kun joku fanittaa Harry/Hermione paritusta.


      Rakkain terveisin, IHMINEN JOKA EI USKO D/E rakkauteen. x)

    • Iik! xD

      "Sanokaa ettei tämä ole totta!"

      Tämä ei ole totta!

      Eikä ole tämäkään.

      Jopa K-18 materiaalia, joten linkin klikkaaminen omalla vastuulla!

      http://eneadart.narod.ru/hp.html


      "SIIS EI OO TOTTA!? ONKO HARRY JA SEVERUS HOMOJA! IIIIK!" En kaipaa tälläisiä huutoja. Tiedän että mikään kuva ei ole todellinen, mutta ovat ne ainakin aidon näköisiä noihin SINUN kuviisi verrattuna.


      Suloisia kuvia jopa täällä .: Slash Galleryssä :.

      x)

      Terveisin, Fanfictionin ja etenkin Slashin fani

      • meikäläinen

        ja sinäkö väität että tiinukkainenb (menikö oikein?) on lapsellinen??

        pyh! sanon minä!


      • IIk! xD
        meikäläinen kirjoitti:

        ja sinäkö väität että tiinukkainenb (menikö oikein?) on lapsellinen??

        pyh! sanon minä!

        Minähän sanon että tiedän noiden kuvien olevan muokattuja! En minä nyt oikeasti väitä, että joku Draco ja Harry nuolee toisiaan siivouskomerossa. -.- Järki käteen, ja se Tiinukka mikä lie, on varsin lapsellinen kun edes jaksaa linkittää jotain "IIK DAN JA EMMA PUSSAA!"-juttuja.



        Ja tämä koko aihe on jo loppuunkäsitelty, hankkikaa nyt aivot ja lopettakaa tuollainen rajojen ylittävä lapsellisuus.

        Jossain se raja menee, ja raja vedetään tähän.


      • minä vain
        IIk! xD kirjoitti:

        Minähän sanon että tiedän noiden kuvien olevan muokattuja! En minä nyt oikeasti väitä, että joku Draco ja Harry nuolee toisiaan siivouskomerossa. -.- Järki käteen, ja se Tiinukka mikä lie, on varsin lapsellinen kun edes jaksaa linkittää jotain "IIK DAN JA EMMA PUSSAA!"-juttuja.



        Ja tämä koko aihe on jo loppuunkäsitelty, hankkikaa nyt aivot ja lopettakaa tuollainen rajojen ylittävä lapsellisuus.

        Jossain se raja menee, ja raja vedetään tähän.

        joo, oon ihan samaa mieltä! toi NAURETTAVAA!
        ihan tosi lopettakaa jo...


      • *luulen niin*

        Mitä tost linkist pitäs avautua(tai miten se nyt pitää sanoo)mä oon nyt nähny kolme kertaa ton saman linkin ja aina ku avaan sen ni siit tulee joku venäläinen sivu..voisko joku olla niin kiltti ja vastais tähän?!


      • Yenni
        *luulen niin* kirjoitti:

        Mitä tost linkist pitäs avautua(tai miten se nyt pitää sanoo)mä oon nyt nähny kolme kertaa ton saman linkin ja aina ku avaan sen ni siit tulee joku venäläinen sivu..voisko joku olla niin kiltti ja vastais tähän?!

        Hmm, enpä tiedä. Kyllä minulla ainakin on toiminnassa.

        Et sinä tyhmä ole, ehkä sivu on poistettu tai se on 'muuttanut'.

        Kokeilen tuota sivua.



        Noniin kokeiltu on. Juu, sivu on luultavasti poistettu, sillä minullekin tulee tuohon jotain venäläis tyyppistä löpinää. Että näin, no linkitän uuden linkin jos löydän jostain paremman.


      • Alicja

        En kestä että jotkut luulee tota todeks... Ne on tehty jollakin rikki taustalla...


      • Hermione Granger
        Yenni kirjoitti:

        Hmm, enpä tiedä. Kyllä minulla ainakin on toiminnassa.

        Et sinä tyhmä ole, ehkä sivu on poistettu tai se on 'muuttanut'.

        Kokeilen tuota sivua.



        Noniin kokeiltu on. Juu, sivu on luultavasti poistettu, sillä minullekin tulee tuohon jotain venäläis tyyppistä löpinää. Että näin, no linkitän uuden linkin jos löydän jostain paremman.

        Yenni, uskotko "sä" että muka Dan ja Emma on yhdessä...? Ne kuvat on tehty rikki taustalla...


      • Hermione Granger
        *luulen niin* kirjoitti:

        Mitä tost linkist pitäs avautua(tai miten se nyt pitää sanoo)mä oon nyt nähny kolme kertaa ton saman linkin ja aina ku avaan sen ni siit tulee joku venäläinen sivu..voisko joku olla niin kiltti ja vastais tähän?!

        No, en osaa vastata mut oon vasta pävä sitten tullut tänne. En tiedä mistä puhut mut...


      • Iik vaan.
        Alicja kirjoitti:

        En kestä että jotkut luulee tota todeks... Ne on tehty jollakin rikki taustalla...

        Joo, tiedän että ne kuvat eivät ole oikeita, eivät lähelläkään oikeita.

        Ne ovat vain KUVIA joita joku on tehnyt jonkin sortin MUOKKAUSohjelmalla.

        Itse luen ja pidän slashistä, syytä vaikka sitä sitten jos et muuta keksi.

        Tiedän mihin voidaan vetää todellisuuden raja, noiden kuvien ja oikeiden Pottereiden välille.


      • Yenni.
        Hermione Granger kirjoitti:

        Yenni, uskotko "sä" että muka Dan ja Emma on yhdessä...? Ne kuvat on tehty rikki taustalla...

        En usko että ovat yhdessä. Jos Emma on sanonut että he ovat hyviä ystäviä, niin miksi sitten jahkata että he ovat yhdessä.. jos kerran eivät ole?

        Itse uskon siihen, mitä Emma on heidän ystävyydestään sanonut: pelkkiä kavereita vain.

        Entä itse, uskotko sinä?


      • Alicja

        ...


      • Hermione Granger
        Yenni. kirjoitti:

        En usko että ovat yhdessä. Jos Emma on sanonut että he ovat hyviä ystäviä, niin miksi sitten jahkata että he ovat yhdessä.. jos kerran eivät ole?

        Itse uskon siihen, mitä Emma on heidän ystävyydestään sanonut: pelkkiä kavereita vain.

        Entä itse, uskotko sinä?

        En usko. Tota, en myöskään usko että Em ja Rupe on yhess vaikka netissä on myös niistä tälläsiä kuvia. ööööööööö......


      • Hermione Granger
        Yenni. kirjoitti:

        En usko että ovat yhdessä. Jos Emma on sanonut että he ovat hyviä ystäviä, niin miksi sitten jahkata että he ovat yhdessä.. jos kerran eivät ole?

        Itse uskon siihen, mitä Emma on heidän ystävyydestään sanonut: pelkkiä kavereita vain.

        Entä itse, uskotko sinä?

        Siis en usko et ne on yhessä.


      • Seesam aukene
        Yenni kirjoitti:

        Hmm, enpä tiedä. Kyllä minulla ainakin on toiminnassa.

        Et sinä tyhmä ole, ehkä sivu on poistettu tai se on 'muuttanut'.

        Kokeilen tuota sivua.



        Noniin kokeiltu on. Juu, sivu on luultavasti poistettu, sillä minullekin tulee tuohon jotain venäläis tyyppistä löpinää. Että näin, no linkitän uuden linkin jos löydän jostain paremman.

        Mäkin katoin sit sivuu ja mulla se oli puolalainen!


      • Seesam aukene

        Mulla tulee sivusta puolalainen! Ei venäläinen...


      • pucca
        Seesam aukene kirjoitti:

        Mulla tulee sivusta puolalainen! Ei venäläinen...

        Moi mitä voi että?
        onks fanta hyvää?must on nam!


      • Seesam aukene
        pucca kirjoitti:

        Moi mitä voi että?
        onks fanta hyvää?must on nam!

        On. Tiedoks joillekin että tulin takas.


    • asiallinen_tuntija

      Tätä se on, kun ei Suomen kouluissa vieläkään opeteta edes mediakritiikin alkeita...

      • Yep

        Jotkut kärsivät vakavista lapsellisuus ongelmista.

        Mediakritiikin alkeita pitäisi opettaa kouluissa, olen samaa mieltä kanssasi.


      • JEEEEEEEEELLLLLLLLLIIIIIIIIII

        SO... FX5YR23Y7WJSDHKJDGSFKAGJFGSDHFGSD


    • Alicja

      Kuule!
      Ne kuvat on tehty tietokoneella! Tiesitkö että ne ei oo oikeesti yhessä! Ne olaan tehty:
      rikki taustalla, tietokoneella ja kaikella sella sella! Ja lähetäppä englantiin niille visti niin arvaa tykkääkö!?

    • Hermione Granger

      Tiinukkanenb, ne kuvat on tethty rikki taustalla. Sä et tajua mitään!!!!!!!
      Ne ei ole hess' vaikka niin luulisit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jos väität vastaan niin...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Alicja

      Mä saon viiimeset sanat. Täällä hisee home!

    • Hermione Granger

      Mä vihaan tätä paikkaa!!! Mä teeen samalla tavalla kun Alicja. LOPETAN KOKO JUTUN ENKÄ ENÄÄ KOSKAAN TUU TÄNNE!!!ENKÄ IKINÄ TEE TOISTA HAHMOA!!!!!!!!! Lopettakaa tekin!!!!!!!!! Menkää jonekin muualle keskustelemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ONKO MENNY PERILLE TINNUKAINENB, ETTEI NE KUVAT OLE TOTTA!!!!

      HANKI KUNNON ELÄMÄ V***N M***I!!!!!!!

    • Selliin!

      YYYYYYH! Mun sähköposti ei tule!!!!(Näkyviin!)

    • Avada kedvara

      Mitä tää tarkottaa???
      Tinnukainenb luulee niiden olevan yhessä???????
      HANKI OIKEA ELÄMÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Avda kedvara

      Cho On oikeassa!
      HANKI OMA ELÄMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Seesam aukene

        Mäkin lopetan!!!!! Lopettakaa tekin hyvät ihmiset!!!


    • pökylä

      emma ja dan on pelkkiä kavereita sitä paitsi ne on molemmat varattui

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe