tietääkö kukaan

kiinnostaa

Mistä voisi tiedustella omaa syntymäaikaa(siis kellon aikaa)?
Synnytyssairaala missä olen syntynyt ei enää ole olemassa joten missä tiedot säilytetään? Äiti ei enää elä joten en voi häneltäkään kysyä ja isä ei muista tarkalleen kellonaikaa.
Joskus olen lukenut että jossain näitä tietoja säilytetään mutta en muista mistä luin.
Olen syntynyt 1964.

2

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astro.fi nimisestä osoitteesta löysin seuraavaa tietoa kellonajan selvittämisestä:

      "1. Sairaalassa syntyneiden tiedot löytyvät synnytyssairaalasta tai lähimmästä nykyisestä keskussairaalasta. Ellei näistä löydy niin kaupungin/kunnanarkistoissakin on joissakin tapauksissa säilytetty näitä tietoja. Tietoja voi kysyä ensin puhelimella ja sairaalasta riippuen ne saattaa sitten joutua tilaamaan kirjallisesti tai käymällä sairaalan arkistossa. Sairaalalla tai millä tahansa tietoja säilyttävällä laitoksella on lakiin perustuva velvoitus luovuttaa tiedot niitä itsestään pyytävälle. Toisen tietoja sieltä ei saa.

      2. Kotona ennen 1950 syntyneet (kun kätilö on ollut paikalla) löytyvät Valtion arkiston selvittelytyöryhmästä 09-228521. Sieltä kannattaa kysyä myös sairaalassa syntyneen tietoja ellei niitä muualta löydy. Veloitus on n.20-25 Euroa.

      3. Kotona 1950 tai sen jälkeen syntyneet (kun kätilö on ollut paikalla) löytyvät STAKESista 09-39671 (Sosiaali ja terveysalantutkimus- ja kehittämiskeskus). veloitus 20-25 Euroa."

      lähde:http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1557.0

    • Maallikko hypnologi

      Olet näköjään jo sulkenut pois perinteiset tiedon lähdeet jää ainosataan vain epätieteellinen mahdollisuus, joka ei seään ole varma. Homma edellyttää onnistuakseen, että joku on sanonut sybtymähetkelläsi kelloajan, kuden nykyään on tapana.Mutta jos sitä ei ole kukaan läsnäolevista sanonut, hypnoosiregressio on turhaa. Yleensä regressioon lähdetään vain siinä tapauksessa, että oletettu hyötysude on suurempi kuin regression mahdollisesti aiheuttamat haitat. Muuta ei tule mieleen ja korostan, että swkin on hyvin epävärmä. Oletko tarpeeksi paneutunut asiaan? Joku äitisi tai isäsi tuttavista on saattanut kuulla ja muisttaa. Jos suoritamme todennäköisyysarvioinnin olet syntynyt noin klo 05,00. ;os et muuta tietoa saa, kaytä sitä, se ei kauaksi heitäö.
      Mikäli ole perehtynyt astrologian raskaanpaan sarjaan saat kyllä sstrologian keinoin lokeroitua tarkan syntymäajan. Jos taitosi eivät riitä, tällä palstalla luulisi olevav pilvin pimei tämän alan erikoisosaajia. Sinun sytymåaikasi määrittämiseen tarvitaan vahva astrologian tuntemus, psykologian tuntemus ja lisäsi astrologian ja lääketieteen ja psykologian yhteensoveltamistaito. Harrastin sita vielä 1980 luvulla mutta se on jaanyt nyttemmin iän myötä taka-alalle. Käsitykseni oli, ettei tästä aiheesta tiedepiireissä oltu täysin yhtä mieltä. Onnea sinulle asiasi tutkimisessa ja kaikkea hyvaa alkaneelle vuodelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe