En ole itse Atomaterapeutti, mutta kylläkin kosmetologi ja olen käynyt aromaterapia hieronta koulutuksen ja käytän ja osaan sekoittaa öljyt.
Käytän Primaveran ja Aromatican öljyjä ja olen käynyt Ulla-Maijan koulutuksen.Asun pienemässä kaupungissa Etelä-Suomessa ja olen kyllä markkinoinut tätä aromaterapiaa, mutta tuntuu kuin ihmiset eivät tuntisi sitä ja toiset taas luulevat, että parannan joitakin sairauksia. Kuitenkin aromaterapia hieronta muiden kosmetologisten toimenpiteiden rinnalla on hyvin rentouttavaa. Onko muilla tätä hommaa tekevillä samoja ongelmia.
Tekijä
3
557
Vastaukset
- A-rom-A
Mun ongelma oli saada eetteri stabiiliksi jatkojalostusta varten. Myös THC-öljyn puristaminen tuli luultua arvokkaammaksi. Hyvät aromit siinä tosin lopulta oli.
- tosiaankaan
Ole tälläinen aineiden sekoittaja, tunnen kyllä eteeriset öljyt ja niiden vaikutukset, se riittää minulle. En ole mikääm parantaja vaan hyvänolon tuoja.
- tiedon lisääntyvän
Nämäkin hoidot rupeavat tulemaan ihmisten tietouteen. Lehdissä on ollut aika paljon kirjoituksia. Helsingissäkin on jo useampi tälläinen kokonaisvaltaista kauneudenhoitoa antava hoitola, missä voit vaikka ruokatunnilla pistäytyä, ja lisää tulee koko ajan niinkuin koulutustakin.Kun ihmiset huomaavat, että tällainen hoito on eräs stressin laukaisija löytävät he sen itselleen yhdeksi kauneutta edistäväksi hoidoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819