Missähän vika kun lähivalot jää päälle vaikka katkaisija pois päältä? Vikaa ollut jo hetken aikaa, aluksi tuntui auttavan kun räpläs avainta virtalukossa ja viiksiä heilutti, enää ei auta. Lähivalojen sulakkeet piti yöksi irrottaa ettei aamulla akku tyhjänä, ei vaan viittiisi oikein kauaa tällä tavalla.
valot jää päälle,esko -92
5
685
Vastaukset
- olla...
Lähivalojen releestä aloittaisin vianetsinnät. Jos rele on vioittunut, esim hitsautunut kiinni, voisi tulla vastaavanlaisia oireita.
Jos löytyy muita samannäköisiä releitä sulakeboksista, niin voisit kokeilla lainata sitä hetkeksi tilalle ja kokeilla sitten toimivatko valot paremmin.- jussi
Joo pitänee vaihtaa siihen uus rele kun kerkeää..Nyt on taas toiminu kohtuu hyvin ettei oo malttanu ostaa uutta.
- Exkopari
Saako näitä kytkettyä pois ollenkaan siis sillon kun on avainta käännetty. Mulla kyllä sammuu valot kun vääntää virran pois mutta startatessa joutuu pitämään vloja päällä. Mitä nyt ei ainakaan muissa merkeissä ole pidetty hyvänä asiana.
- saitko korjattua
Eli kaverin fordissa on sama vika.. jos sait korjattua ni laitatko viestin missä vika piili!
- raplaus
Valoreleiden raplaus auttoi, irrota ja takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184