häihin musiikkia

edullisesti

Onko joku onnistunut saamaan häihin elävää musiikkia edullisesti? Useiden hää-nettisivujen orkesterit pyytävät yli 500euroa. Olisiko tiedossa ketään n.200e budjetilla, hki-porvoo akselilta?

24

5843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinikim
      • Kosketinsoittaja

        Ettet häpeä niinikin!!!

        Onko sulla ihan oikeasti tallissa tuollaisia suutareita? Ei **tana, aitan taakse ja...


    • Trio Erektus

      Bändi soittaa häät ja hautajaiset

      Trio erektus

    • Mage

      Mites se vanha sananlasku menikään?:

      "Markan suutari tekee kympin vahingon"

      Miettikää sitä kun tillaatte jonkun posetiivarin 200 eurolla. Ehkä sitten seuraavissa häissänne jo muistatte tilata oikean bändinkin.

    • Mara

      200:lla eurolla saa bändille *jallua n. 16 pulloa. Eli viinapalkalla jos lähtevät, niin pitäisi riittää isommallekin porukalle.

      PS. Meidän bändi ottaa häistä 1100 euroa.

    • bändejä

      puhelin kouraan ja soita vaikka www.orkesterit.net bändejä läpi

    • ihminen

      Jos ammattimuusikkoja tarkoitat, niin unohda tuollainen hintakeskustelu! Laadusta tulee maksaa ja liitolla on tariffit!

      Yritäpä saada sähkömies alle 50 eurolla..oikosulku luvassa?

    • 200 eur on yhden soittajan palkka, bändiä sillä ei voi saada. Mutta yksin kyllä onnistuu ihan hyvin. Yhteydet löytyy galleria sivulta.

      Pajon vaikuttaa myös ajankohta. Keskellä kesää on varmasti tiukkaa, mutta talvella voi löytyä helpommin.

      Mutta kahdella sataa - ei bändiä.

      • Hutunvääntäjä

        yhdestäkään soittajasta. Sitten voisi harkita jos siihen päälle tulee päivärahat ja matkakorvaukset.

        Elä Mika siekin ala alennusmyyntiin!


      • Hutunvääntäjä kirjoitti:

        yhdestäkään soittajasta. Sitten voisi harkita jos siihen päälle tulee päivärahat ja matkakorvaukset.

        Elä Mika siekin ala alennusmyyntiin!

        200 eur parempi taskussa, kuin asiakkaan kukkarossa. .. ;)

        Ennen kuin aletaan mollaamaan polkuhinnaksi ja pelottelemaan asiakkaita, olisi hyvä saada se asiakaskontakti, jossa keskustellaan, mitä paikalle halutaan ja mitä asiakas haluaa oikeasti, milloin veto olisi ja missä.

        200 eurolla saa jotakin, mutta milloin ja missä, on eri asia.

        olen noudattanut vuosikaudet "dynaamista hinnoittelua" jossa hinta määräytyy

        70 % ajankohdan
        20 % matkan
        5 % asiakkaan maksukyvyn
        5 % määrittelemättömän jokerikertoimen mukaan

        Aina joka keikasta ei voi saada huippuhintaa, se ei tarkoita sitä, että hintoja aletaan polkemaan, vaan hinnat suhteutetaan vallitsevan keikkatilanteen vaatimalle tasolle.


      • paperitiikeri

        Tässä ne (lähimpänä olevat) liiton tariffit, joista ilmenee yhden soittajan minimipalkka:

        RAVINTOLAMUUSIKOT
        Orkesterin jäsen
        - päiväpalkka 101,51
        - lauantaisin ja aattoina 120,50
        Orkesterin yhdysmies
        - päiväpalkka 108,55
        - lauantaisin ja aattoina 127,56
        Tuntipalkkaa ei yleensä saa maksaa
        -Ohjelmanumeron säestyksestä
        sovittava erikseen
        -ylim. roudaus alkava 1/2 t 5,89
        Matkakustannukset korvataan matkasta
        esiintymispaikalle, paluumatkasta
        vain, jos jää työttömäksi.
        -Vuosilomakorvaus 13,5 %
        Palkkaa ei voi maksaa kustannusten
        korvauksina.
        Ellei muusikolla ole ruoka- ja
        asuntoetua, maksetaan
        (Muusikko 6-7/2005)


      • paperitiikeri kirjoitti:

        Tässä ne (lähimpänä olevat) liiton tariffit, joista ilmenee yhden soittajan minimipalkka:

        RAVINTOLAMUUSIKOT
        Orkesterin jäsen
        - päiväpalkka 101,51
        - lauantaisin ja aattoina 120,50
        Orkesterin yhdysmies
        - päiväpalkka 108,55
        - lauantaisin ja aattoina 127,56
        Tuntipalkkaa ei yleensä saa maksaa
        -Ohjelmanumeron säestyksestä
        sovittava erikseen
        -ylim. roudaus alkava 1/2 t 5,89
        Matkakustannukset korvataan matkasta
        esiintymispaikalle, paluumatkasta
        vain, jos jää työttömäksi.
        -Vuosilomakorvaus 13,5 %
        Palkkaa ei voi maksaa kustannusten
        korvauksina.
        Ellei muusikolla ole ruoka- ja
        asuntoetua, maksetaan
        (Muusikko 6-7/2005)

        absoluuttinen minimi

        101,51 vuosilomakorvaus = 114,7 eur vähän matkoja esim 50km = 21 eur

        114.7 sosiaalikulut 35% 153.9 matkat 21 eur = 174.9

        200 per turpa on puoli-ilmaista.


    • sulle riittää

      200 Ekulla saa vain yhden miehen hanuripartion!!!! revi siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Puolalainen humppamuusikko

      Kyllä perkele 70-luvulla muusikko oli herra Suomessa. Tänään kaikki on toista...

    • Timbalero

      Kostojatsia saatte siihen hintaan..

    • juha uutela

      Pikaisella googletuksella hakusanalla "laulaja" löytyi Markku Hakarinne, joka on erikoistunut juurikin hää-esityksiin! Oma mielipide on ettei se bändi oo se tärkein juttu siellä, vaan se mitä ne esittää. Kantsii tilata mittatilausbiisi joltain biisintekijältä jos haluaa tilaisuudesta ikimuistoisen.

      • morsio

        Itse olen samaa mieltä. Mies ja kitara, laulu piano luo paljon seesteisemmän ja romanttisemman tunnelman jos vieraiden määrä pysyy alle 2000, eikä sen takia tarvita enempää meteliä.


    • morsio
    • musiikkia häihin

      Käsittääkseni KYL (http://www.kyl.fi) tekee kvartettikeikkoja johonkin 600-700€ hintaan, jos kaipaa tyylikästä ohjelmaa. Aika hankala varmaan halvemmalla mitään kovin pätevää hommata. Bändit menee kuitenkin tonnin päälle..

    • Edullisesti99

      Oletkop tosissasi? 200 euroa ja koko bändi? Haluatko pilata hääsi vai onnistuneet juhlat? Naurettavaa...

    • Halvalla lähtee

      Www.neulapojat.fi

    • Kesähäät
    • Syntymäpäivillä

      Jos olet Oulun tai Kemi-Tornion alueilta ja tarvitset esiintyjää voit ottaa orkesterin sijaan yhden esiintyjän, jolloin hinta on luonnollisesti halvempi. Itse olen käyttänyt Sallamaria, kun olen halusin tunnelmallista pianomusiikkia ja laulua juhliini.
      http://www.sallamarikeskimaula.com

    • Edullinen Orkesteri

      Joo
      350 egee

      mutta tää taitaa tulla jo vähän myöhässä??
      ellei oo ero ja uus tulo :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe