Kenen muun mielestä American Life on Madonnan parhaita albumeita? Varsinkin USA:ssa kyseistä albumia haukuttiin ja se "floppasi" myös myynnillisesti, mutta se on loppujen lopuksi todella hieno kokonaisuus, joka ei ole saanut ansaitsemaansa arvostusta.
"American Life" oli mielestäni paras Madonnan sinkku vuosiin, ja myös "Hollywood" toimii hyvin. Muita uskomattoman hyviä biisejä ovat "Nothing Fails", "Love Profusion" ja "Mother and Father". Mielestäni albumin todellinen helmi on kuitenkin lopetusraita "Easy Ride", onko kukaan muu samaa mieltä?
American Life
.minä.
1
197
Vastaukset
- kaarlo
Mä oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa. Juuri ton levyn myötä mä löysin madonnan. Levyltä ainakin Love profusion, american life ja easy ride on mun ehdottomia suosikkeja. Harmi ettei löytäny suurta massaa, ton tyyppinen musiikki on lähellä mun sydäntä. Vaikka on tää COADF ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790