TIPATON 2.1.2006!

tippaeitapa

eiköhän tää jatku samalla kaavalla...

15

1030

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torsti

mut eiliset toimii vielä.

• tippaeitapa

Tänään tuntuu jo helpottavan eiliseen verrattuna,olisi korjaussarja kyllä kelvannut :)

• Ryyppymies

Eipä meikäläistä korjaussarjat kiinnosta. Kyllä tää raitis elämäntyyli sopii meitsille. Sitä paitsi - energiaa riittää kaikenlaiseen muuhun, mut ei kyl enää korjaussarjaan.

• Ryyppymies kirjoitti:

Eipä meikäläistä korjaussarjat kiinnosta. Kyllä tää raitis elämäntyyli sopii meitsille. Sitä paitsi - energiaa riittää kaikenlaiseen muuhun, mut ei kyl enää korjaussarjaan.

Eiköhän tämäkin päivä mene ilman "korjaus-sarjoja" elikkä raittiina&tipatonna.

• Mussukka

Mihin kaikki hyvät päätökset ovat joutuneet?
      On niin lyhyt ketju, että missä jallu luuraa.
      Toivotaan kuitenkin, että tammikuun tipattomia löytyy ja pistetään hurlumhei palstalla.
      Kertoilen raittiista vuodenvaihteesta myöhemmin.
      Aloituksen tekijän nimimerkki ihan hyvä, tippa ei tapa, mutta mutta ämpäriin voi hukkua. Tulkaas nyt kaikki kertomaan tuntoja, kun minulla lieviä vieroitusoireita ilmassa, pitäis päästä kirjoittamaan.

• Systeri

...koko vuosi olisi tipaton, mutta päivä kerrallaan tätä elämää elämme. Minulla oli viinaton vuosi 1999, alkoton vuosi 2001 (marraskuun loppuun asti), nyt toivoisin raitista vuotta...mutta vain päivä kerrallaan.

• aahoohoo

filunkityyppi, mut mulla ainaki jatkuu samalla mallilla.
      Tiijän et ei varmaan kannattais laskeskella raittiita vuosia niin kovin nuukaan kun yks ryyppy sen systeemin keikauttaa samaan monttuun mistä on lähteny mut sivulauseessa mainitsen et tänään tuli yhen päivän virhemarginaalilla kaks vuotta täyteen.
      En meinaa tänäänkään ottaa mitään keskushermostoo vaurioittavaa.
      Lähen muuten nyt ekaa kertaa tähtikerholle jos vaikka pääsis putken kanssa kattelemaan vanhaa valoo.

• Huomenna on taivaalla paljon tähdenlentoja, näkee paljaalla silmällä ja vaikka on pilvinen sää. Meinaa katsoa illalla hiihtolenkillä, ei lenkillä saa olla niin kiire ette malta pysähtyä. Raitista loppupäivää!

• Mussukka

Meillä iski sellainen sumu, että pitkillä oli turha ajaa ja oli niin penteleen liukastakin.
        Ihan isolla tiellä 60 köröttelin ja niin kai muutkin, koska kukaan ei peräpuoleen tullut.
        Katsele sinä tähtiä, minä en tunne kuin Otavan, mutta olis kiva löytää joku muukin kuvio, neuvoisitko jonkun helpon?

• paranoidi

Ja onnea kahdesta vuodesta!

• paranoidi

Tipatta. Tervetuloa uudet tipattomat.

• tullu

ihan lykätä asti, ja minäku pukkasin oikein tosissani nii turvalleni tuiskahin
      helevata siinä maata mäsötin keskellä pihaa niinku joku mursu, enkä meinannu ylös päästä

oisko tuo tieetin paikka?

eikä oluttakaan tee mieli
      t kjorma

• Cettuz!

Tipatta. Raittiina. Vapaana?

• Mussukka

Meinasin jo hermostua, että tämä menee vaikeaksi.
        Minäkin tein taas suoria reittejä pihamaalle, en kyllä pyllähtänyt. Keitin kavit ja tulin koneelle. Raittius on myös iloinen asia, ainakin minulle.
        ps. kukaan ei ole vuoden aikana sanonut minulle, että sinun pitää hankkia antabusta tai mennä AA:han, jokaiseen epäröintiin on tullut ihan positiivista palautetta ilman moralisointia.

Aion jatkaa kirjoittelua ja otan vastaan kritiikit tyynesti.

• joonatan11

Raittiina,reippaana,tipatonna,päivä on kallistunut ehtoolle,nyt voikin mennä hyvillämielin "runsuihin".!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe