Olenko h...?

Heikki

Mulla on sellanen ongelma et mä kiihotun joistain meiän koulun pojista.Pidän kyl muijista mut jotkut tietyt pojat saa mut "krhm" tiedätte varmaan.Etenkin sellaset joilla on college ja verkkarit tms...Oon 15 vee.Mä kysynki teiltä että olenko homo...?

14

1730

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanpaa

      etköhä sä tiiä sen asian itte paremmin?!?

    • Minä Vaan

      Enpä usko että sitä nyt periaatteessa ihan tuossa iässä viä tiätää onko hetero,homo vaiko mikä...
      Oon kuullu et se kuuluu tohon ikäkauteen että "katselee" molempia sukupuolia ja miettii syntyviä syviä.

      t: kohta 16 v tyttö

    • M

      Mitä väliä vaikka olisitkin homo/bi/hetero? Entä sitten? So what?

      Ei sitä 15 vuotiaana tosin voi tietää mitenkään mutta vaikka voisikin...so what? Samantekevää.

    • janne

      ..en usko että olet "umpihomo" kun kerran muijistakin tykkäät ehkäpä olet BI !

    • tp

      Selvä tapaus

    • päällikkö

      No voisinpa sinua valaista. Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että säällittävä HOMO taidat olla! Harmittaako nyt edes yhtään?
      Olet iljettävä rasva fägäri!

      • Manta

        Vähä oot perseestä! Kannasttas itseäsi harmittaa kun et osaa hyväksyä ihmisiä sellaisena kuin he ovat! Olet omahyväinen paskiainen joka pelkää erilaisuutta! Ennemmin otan sata homoseksuaalia kaverikseni kuin yhtäkään tommosta ahdistunutta pällijäistä!! Nii vittu HÄH!


      • tytskä

        ..Eli myäs minunkin mielestäni jossain vaiheessa murrosikää tulee semmonen vaihde et katsoo molempi.Mulla oli mutta se meni jo ohi...

        päällikkö>taidat olla aika pieni ainakin mieleltäsi vielä,kun et pysty hyväksymään näköjään esim.homoja.
        Tuo ei ollut tosiaankaan tyhmä kysymys,aika monikin miettii varmasti samoja asioita...


      • Anonyymi
        Manta kirjoitti:

        Vähä oot perseestä! Kannasttas itseäsi harmittaa kun et osaa hyväksyä ihmisiä sellaisena kuin he ovat! Olet omahyväinen paskiainen joka pelkää erilaisuutta! Ennemmin otan sata homoseksuaalia kaverikseni kuin yhtäkään tommosta ahdistunutta pällijäistä!! Nii vittu HÄH!

        Vouuu kova, vaikka se ny homo onki


    • Anonyymi

      Oot homo mee panee niitä sun kavereitas poikia

      • Anonyymi

        Olen tehnyt jo niin.


    • Anonyymi

      Et oo homo mä oon saman lainen

    • Anonyymi

      Olet luultavasti biseksuaali

    • Anonyymi

      NOH, mites siinä sitten kävi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe