Hei te kotarin omistajat! Onko tuon istuinkorkeus jo niin suuri ettei tälläsellä lyhyehköllä 176 cm pitkällä kuskilla oo mitään asiaa pyörän selkään. Tollasta on vähän ruvennu tekee mieli mutta hiukka arveluttaa toi 945mm istuinkorkeus. Pitääkö jäähä vaan haaveilemaan ja miettiä jotain muuta merkkiä, kuten BMW f 650 dakaria? Myös muut kommentit pyörästä ja muistakin vaihtoehdoista on tervetulleita.
640 adventure
4
1413
Vastaukset
- klaaperi
iltaa! mielestäni tuo ei ole vielä niin korkea pyörä ettet sillä pystyisi maastossa ajelemaan! Itselläni on juuri tuollainen pyörä ja n.180cm kuski ajelee tällaisella ihan täysin pienemmässäkin syherössä.
- Enskamimmi
Käy kokeilemassa, sitten näet kuinka hyvin jalat yltää maahan. Jos olet pitkäjalkainen, ni eihän tuo sitten liene onkelma. Maastossa/missään näitä vehkeitä ei pidetä kuitenkaan jaloilla pystyssä, jos se kunnolla retkahtaa. En ainakaan minä. Miehillä on tietty enempi voimaa.
Itselläni mittaa 172cm, mopon istuinkorkeus 980mm. Olen kuitenkin pitkäjalkainen. Yllän päkiöillä maahan, talvella vain kengänkärjellä eikä tuo estä mun ajamista. Ainoastaan talvella ei kestä pysähtyä peilijäällä (ne metallikärjet saappaissa).
Pyöristä voit kysellä esim. tuolla
http://www.matkaendurot.net/forum/
Kotari se olla pitää :) :) :)
Omaani asennettiin sivuseis.tuki, kun jos pakaaseja on penkilläkin, ni ainakin maastossa helpompi nousta mopon päältä pois. - paavo
terve
ite oon 193cm ja alla 2004 adventure 640. itelläkin tuntuu joskus että pyörä on korkea ja onhan sillä vähän painoakin. hyvä ajaa jopa lujissa matkanopeuksissakin ja metsässäkin uskaltaa käydä jos kunnon nappula kumit alla. pyörä on simppeli ja huollot pystyy hoitaa itse, kannattaa käydä kokeilemassa. ja saahan iskareita hiukan madallettua.- KTM:llä 8000 km
Joo, pituutta on 171 cm ja korkeahan se on. Polttoainetta olen pitänyt ajossa 15 l en, täynnä. Minusta pyörä on hyvä ajaa, vaikkakin asfaltilla ajon jälkeen tuntuukin istumalihaksissa. Satulaa madallutin 7 cm ja se auttoi huomattavasti. Ajoasento on hyvä, eikä sitä tarvitse "hakea". Sorateillä pyörä toimii varsin hyvin. Oikea "soratiemylly".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988