640 adventure

kotari

Hei te kotarin omistajat! Onko tuon istuinkorkeus jo niin suuri ettei tälläsellä lyhyehköllä 176 cm pitkällä kuskilla oo mitään asiaa pyörän selkään. Tollasta on vähän ruvennu tekee mieli mutta hiukka arveluttaa toi 945mm istuinkorkeus. Pitääkö jäähä vaan haaveilemaan ja miettiä jotain muuta merkkiä, kuten BMW f 650 dakaria? Myös muut kommentit pyörästä ja muistakin vaihtoehdoista on tervetulleita.

4

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klaaperi

      iltaa! mielestäni tuo ei ole vielä niin korkea pyörä ettet sillä pystyisi maastossa ajelemaan! Itselläni on juuri tuollainen pyörä ja n.180cm kuski ajelee tällaisella ihan täysin pienemmässäkin syherössä.

    • Enskamimmi

      Käy kokeilemassa, sitten näet kuinka hyvin jalat yltää maahan. Jos olet pitkäjalkainen, ni eihän tuo sitten liene onkelma. Maastossa/missään näitä vehkeitä ei pidetä kuitenkaan jaloilla pystyssä, jos se kunnolla retkahtaa. En ainakaan minä. Miehillä on tietty enempi voimaa.
      Itselläni mittaa 172cm, mopon istuinkorkeus 980mm. Olen kuitenkin pitkäjalkainen. Yllän päkiöillä maahan, talvella vain kengänkärjellä eikä tuo estä mun ajamista. Ainoastaan talvella ei kestä pysähtyä peilijäällä (ne metallikärjet saappaissa).

      Pyöristä voit kysellä esim. tuolla
      http://www.matkaendurot.net/forum/

      Kotari se olla pitää :) :) :)

      Omaani asennettiin sivuseis.tuki, kun jos pakaaseja on penkilläkin, ni ainakin maastossa helpompi nousta mopon päältä pois.

    • paavo

      terve
      ite oon 193cm ja alla 2004 adventure 640. itelläkin tuntuu joskus että pyörä on korkea ja onhan sillä vähän painoakin. hyvä ajaa jopa lujissa matkanopeuksissakin ja metsässäkin uskaltaa käydä jos kunnon nappula kumit alla. pyörä on simppeli ja huollot pystyy hoitaa itse, kannattaa käydä kokeilemassa. ja saahan iskareita hiukan madallettua.

      • KTM:llä 8000 km

        Joo, pituutta on 171 cm ja korkeahan se on. Polttoainetta olen pitänyt ajossa 15 l en, täynnä. Minusta pyörä on hyvä ajaa, vaikkakin asfaltilla ajon jälkeen tuntuukin istumalihaksissa. Satulaa madallutin 7 cm ja se auttoi huomattavasti. Ajoasento on hyvä, eikä sitä tarvitse "hakea". Sorateillä pyörä toimii varsin hyvin. Oikea "soratiemylly".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe