Moi! Ruskettuuko vaikka on aurinkorasvaa, menemme kanarialle ja otamme varmaa jotain 25-30sk aurinkorasvaa mukaan, joten ruskettuuko siitä jos sitä käyttää jokapäivä? Kiitos vastauksesta! =) Vai hidastaako se?
Aurinkorasva??
6
6434
Vastaukset
- kyllä
kaikkea sitä kysytään, rusketus on paljon tehokkaampaa ja rasva suojaa palamiselta kun se kosteuttaa ihoa ja näin estää ihon palamisen. se että uskaltaako aurinkoa nykyään ottaa on jo eri juttu ja siihen ei rasvat auta jos ihosyöpä tulee
- ...
Me oltiin just Kanarialla, ja aurinkorasvat oli sk15 ja sk6. vaihdoin kutoseen heti ekan päivän jälkeen. Yleensä palan herkästi, nyt tuntui että nelonenkin ois riittänyt. Aika suuret suojakertoimet nuo 25-30! tietty riippuu ihotyypistä, jos palat herkästi niin suuria keroimia vaan. Ota alkulomaksi suurempaa kerrointa ja loppulomaksi pienempää. Tosin tässä kun me olimme joulun aikaan niin uv-säteily ei silloin ole niin suurta kun esimerkiksi keväällä.
- Gicelle
... kirjoitti:
Me oltiin just Kanarialla, ja aurinkorasvat oli sk15 ja sk6. vaihdoin kutoseen heti ekan päivän jälkeen. Yleensä palan herkästi, nyt tuntui että nelonenkin ois riittänyt. Aika suuret suojakertoimet nuo 25-30! tietty riippuu ihotyypistä, jos palat herkästi niin suuria keroimia vaan. Ota alkulomaksi suurempaa kerrointa ja loppulomaksi pienempää. Tosin tässä kun me olimme joulun aikaan niin uv-säteily ei silloin ole niin suurta kun esimerkiksi keväällä.
Luin jostain että tähän aikaan vuodsta auringon teho on kanarialla samaa tasoa kuin suomen lapissa keskikesällä. Eli ei kovin polttava.
- luonnonlaki
Gicelle kirjoitti:
Luin jostain että tähän aikaan vuodsta auringon teho on kanarialla samaa tasoa kuin suomen lapissa keskikesällä. Eli ei kovin polttava.
koska aurinko paistaa vinosta ja myöskään säteily ei nyt vaarallista mutta kevällä alkaa olla jo syöpävaara vaikka ei siitäkään kukaan mitään välitä ja on pirun vaarallista kun saa ihosyövän.
- srtu
luonnonlaki kirjoitti:
koska aurinko paistaa vinosta ja myöskään säteily ei nyt vaarallista mutta kevällä alkaa olla jo syöpävaara vaikka ei siitäkään kukaan mitään välitä ja on pirun vaarallista kun saa ihosyövän.
joo on meinaan sellanen sairaus toi ihosyöpä ett lintutautiki jää kakkoseks. kandee siis miettii onko mitään järkee kärventää itteensä auringossa ku varjossaki on lämmin, eiks se o kumminki pääasia?
- tepi88
varmaa kantsis alottaa sillä korkeemmalla kertoimella ja sit laskee loman keskivaiheilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787