KOKEMUKSIA GSX1400

MAHTISONNI

PYÖRÄN EDUT, MUKAVUUS YM. KOKEMUKSIA...EROT YAMMU XJR 1300, HONDA CB 1300. SIIS MINKÄ OSTAISIN.?.KIITOS ASIALLISISTA KANNANOTOISTA!!!!

9

2799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupi

Tässä muutamia kommentteja ko. pyörästä,valitettvasti en ole koeajanut muita mainitsemiasi pelejä,kylmiä tyyppejä on kyllä otettu!Omani on siis 05 malli,eli siinä on "vaan"yksi äänenvaimennin, tosin kyllä melko massiivinen,heh.heh.Pyörä on uskomatttoman näppärä pyöritellä esim kaupungissa..ajaessa kokoaan pienemmän oloinen siis.Maantie ominaisuudet ovat ihan kohdillaan suht nopeaankin ajoon..Jokainen tietty tajuaa,ettei kannata verrata tätä konetta mihinkään 600 tai 1000 kiksuun vai tajuaako?Koneen puolesta ei voi moittia,vääntöä on mukavasti alhaalta asti, tehokin on
      toistaiseksi riittänyt.Yli 6500 kierrokset on turhia vakiukoneisessa ei enää lisää tehoa.Polttoaineen kulutus on mielestäni kohtuullinen,kaksi aikuisen kokoista vähän matkatavaraa,sekalaisessa ajossa n.5.2 satasella.Kokemuksia on siis n.10000km vielä ei moitittavaa...eli ostos ei kaduta lainkaan=)

• KIITOS KOMMENTISTA

KYLLÄ TARKOITUSKIN ON HAKEA ERI TYYPPISTÄ PYÖRÄÄ,ENTINEN OLI BUSA. NYT HAEN SELLAISTA PYÖRÄÄ JOSSA OLIS KIVA LÄHTEÄ KÄYMÄÄN KAUPUNGILLA JA YLEENSÄKIN PIKKUTEILLÄ AJELULLA. MAANTIEOHJUSTA EN TARVITSE ENÄÄ.KORTINKIN HALUAN SÄILYTTÄÄ EIKÄ GSX:LLÄ AJELLA YLI 200 NOPEUKSIA, LUULISIN ETTÄ TUPEE LÄHTEE AINAKIN LIIKKEELLE KYPÄRÄN ALLA.

• inssi

moi tulee vähän myöhässä mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen kaksi kesää ajellut kyseisellä pyörällä. On aivan mahtava. Kaupungissa ketterä, vääntöä löytyy. Kyllä tupee pysyy silläkin päässä vielä mittarin mukaan 230 km/h. Tosin nyt tilasin akran putket siihen. Pitäisi tulla noin 15% tehoja ja vääntöä lisää. Suosittelen. Oletko jo hankkinut pyörän?

• uusi tallissa

Mukava kuulla, mun pyörässä on toispuolinen vaimennin. EN ole nähnyt koeajoja ja testejä kyseisestä pyörästä onko sinulla tietoa?

• inssi
        uusi tallissa kirjoitti:

Mukava kuulla, mun pyörässä on toispuolinen vaimennin. EN ole nähnyt koeajoja ja testejä kyseisestä pyörästä onko sinulla tietoa?

Moi. Olen itsekkin niitä etsinyt kissojen ja koirien avulla. Suomenkielisiä testejä en löytänyt kuin bomber magazinesta sitä ei löydy netistä pitäisi ostaa vanha lehti.http://shop.bomber.fi/product_details.php?p=130 Toisen testin löysin two enkunkielisestä lehdestä. Siinä on vertailussa honda cb1300 kawa zrx1200r jammu xjr1300 ja susnan gsx1400. Tuo lehti multa löytyy. Voin ottaa kopiot jos haluat. terv inssi

• inssi
        inssi kirjoitti:

Moi. Olen itsekkin niitä etsinyt kissojen ja koirien avulla. Suomenkielisiä testejä en löytänyt kuin bomber magazinesta sitä ei löydy netistä pitäisi ostaa vanha lehti.http://shop.bomber.fi/product_details.php?p=130 Toisen testin löysin two enkunkielisestä lehdestä. Siinä on vertailussa honda cb1300 kawa zrx1200r jammu xjr1300 ja susnan gsx1400. Tuo lehti multa löytyy. Voin ottaa kopiot jos haluat. terv inssi

Moi täältä löytyy viellä lisää asiaa. http://www.gsx1400.org/

• uusi tallissa

Kiitti, kohta pääsee ite kans testaileen.

• 1400
        uusi tallissa kirjoitti:

Kiitti, kohta pääsee ite kans testaileen.

Onnittelut mielestäni loistavasta valinnasta.
        Mulla vuoden ajeltu -04- eli kaks piipunen kun tykkäsin sen väristä ja satuin viimesten nipusta punamustan saamaan. Takarengasta se syö jos on rajuotteinen ja vesikelissä ajellessa saattaa eiintyä huomattavaa selän kuraantumista. Eka kerta sateessa liikennevaloihin pysähtyessä ihmettelin mikä rupee haittaan näkemistä kun ei visiirin pitäs huurtua mutta se oli kura joka valu päänipäältä silmille :) Oikein hyvää kevään odotusta GSX VÄELLE.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2876
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      164
      2813
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2361
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      359
      2113
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1840
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1515
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1368
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      26
      1299
    Aihe